×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Operacja - jak sobie z nią poradzić?. Praktyczne porady psychologiczne i ćwiczenia

Wydawnictwo:
SELF-PUBLISHER
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
624
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Dostałeś/aś skierowanie do szpitala na operację? Jesteś już umówiony/a na termin? A może za bardzo przeraża Cię myśl związana z operacją i jesteś całkowicie zablokowany/a?

Napisałam tego e-booka z myślą o osobach, które wybierają się na operację oraz opiekunów, którzy zajmują się chorymi. Przeprowadza on przez cały proces od momentu otrzymania diagnozy od lekarza, zapisania się na zabieg, pobytu w szpitalu, powrotu do domu, aż do czasu gdy pacjent powróci do równowagi psychicznej oraz fizycznej. Napisałam go na podstawie własnych doświadczeń i moich bliskich, rozmowy z pacjentami, badań psychologicznych oraz wiedzy coachingowej.

Znajdziesz w nim wszystko to co powinieneś/powinnaś wiedzieć wybierając się do szpitala.

Jak się przygotować? Jak masz sobie radzić ze stresem i traumą pooperacyjną? Jak powrócić do formy, którą miałeś/aś przed zabiegiem? Jak opiekować się bliską osobą po powrocie ze szpitala? Jak zmotywować siebie i bliskich, aby zapisać się na termin? Jak zmniejszyć u siebie poziom lęku i jak on wpływa na cały proces? Jak poradzić sobie z ciężką diagnozą? Co wpływa na szybki powrót do równowagi psychicznej po przeżyciu traumy? Jak zachować zdrowie psychiczne, jeśli doświadczamy utraty sprawności własnej, albo u bliskich?

Na te i wiele innych pytań odpowie Ci jeden e-book. Znajdziesz w nim również ćwiczenia, dzięki którym prościej przejdziesz przez cały ten proces. Czytając i wykonując ćwiczenia masz o wiele większe możliwości do tego, aby szybciej wyzdrowieć i zachować równowagę psychiczną, zmniejszając przy tym ryzyko zachorowania na depresję. Korzystniej również przejdziesz przez cały proces realizacji celu operacja, ponosząc przy tym mniejsze koszty psychologiczne, emocjonalne oraz finansowe.

Na ten moment książka jest dostępna tylko w formie e-booka. Na potrzeby własne oraz pracy z najbliższymi zezwalam na jego drukowanie. Można sobie wydrukować najważniejsze elementy, albo całość w dowolnym formacie.

Nie musisz sam/a przechodzić przez cały ten proces i martwić się o to co Cię czeka. Dzięki temu e-bookowi będzie Ci ze wszystkim prościej i przygotujesz się na kryzysowe sytuacje, które mogłyby Cię spotkać. Skuteczniej poradzisz sobie ze stresem oraz traumą za pomocną metod opartych na badaniach. Poznasz również zestaw czynników pozytywnych, dzięki którym zmniejsza się natężenie stresu i szybciej odbija się traumy.

W tym e-booku znajdziesz:

624 strony

83 ćwiczenia

Dziennik radzenia sobie ze stresem

Planer Pacjenta

Planer odbicia się od traumy.

Notatka o autorce:

mgr Katarzyna Garlicka psycholog, coach i trener. Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Katowicach i uczestniczka licznych kursów oraz szkoleń. Wolontariuszka. Altruistka. Opiekunka.

1)Praktyki:

  • SPZOZ Repty Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach - jako neuropsycholog przeprowadzanie badań i wywiadów z pacjentami oraz opracowywanie diagnoz w zespole. Udzielanie wsparcia społecznego pacjentom przebywającym w ośrodku.
  • Archidiecezjalny Dom Hospicyjny św. Jana Pawła II w Katowicach - jako psycholog udzielanie wsparcia społecznego chorym przebywającym w hospicjum.
  • Małopolskie Centrum Profilaktyki w Krakowie - jako psycholog opracowywanie badań prowadzonych na terenie różnych gmin i stworzenie programu dotyczącego wzmacniania określonych zasobów u uczestników warsztatów. Program był realizowany przez trenerów w całej Polsce.
  • Fundacja KIS Leonardo w Krakowie – jako psycholog przeprowadzający warsztaty dla kobiet wykluczonych i długotrwale bezrobotnych. Wzmacnianie pewności siebie, poczucia własnej wartości i określanie wartości życiowych u uczestniczek.
  • Akademia Przyszłości – jako psycholog przeprowadzanie szkoleń dotyczących ustalania i realizacji celów, a także polepszających pozytywną komunikację podczas pracy z dzieckiem/jako tutorka praca z podopiecznym: wzmacnianie pewności siebie i poczucie sprawczości.
  • MeetPRO spotkania praktyków rozwoju osobistego – jako psycholog prowadzenie warsztatów wzmacniających określone czynniki u uczestników.

2)Badania

Podczas studiów przez 3 lata analizowała badania psychologiczne oraz przeprowadzała swoje na terenie całej Polski. Związane były one ze sprężystością psychiczną, poczuciem kontroli oraz radzeniem sobie ze stresem zawodowym u lekarzy.

W badaniach wzięli udział lekarze zabiegowi oraz lekarze niezabiegowi.

3)Prywatnie

Opieka ponad 15 lat nad bliskimi osobami, które przewlekle chorowały i były niepełnosprawne. Często miały wykonywane zabiegi chirurgiczne oraz operacje. Udzielanie wsparcia społecznego, organizacja całego procesu leczenia oraz pomaganie w radzeniu sobie ze stresem i traumą. Aktywna praca zawodowa wykonywana zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Poznanie wymagań w stosunku do pracownika na różnych stanowiskach pracy. Analiza stresu zawodowego oraz występowania stresorów. Analiza czynników mających wpływ na występowanie stresu w miejscu pracy. Poszukiwanie skutecznych sposobów na radzenie sobie z wysokim poziomem stresu.

4)Zainteresowania, jako psycholog:

  • wzmacnianie poczucia kontroli wewnętrznej w określonych obszarach życia zawodowego, bądź prywatnego
  • efektywne i funkcjonalne radzenie sobie ze stresem krótkotrwałym oraz długotrwałym
  • wspieranie w budowaniu kariery zawodowej oraz diagnoza psychologiczna w kontekście radzenia sobie ze stresem zawodowym.

5)Zainteresowania, jako coach:

  • ustalanie i realizacja celu
  • wsparcie w całym procesie oraz pokonywanie przeszkód
  • utrzymywanie motywacji i dyscypliny na wysokim poziomie, aż do osiągnięcia celu.

6)Zainteresowania, jako trener:

  • organizacja i wsparcie podczas ustalania oraz realizacji określonych celów
  • wzmacnianie zasobów wewnętrznych
  • nauka efektywnego radzenia sobie ze stresem w różnych sytuacjach.

 

Wierzę, że każdy może osiągnąć ustalony przez siebie cel. Czasami potrzeba, tylko więcej energii, czasu i kosztów, jednak wszystko da się osiągnąć. Wystarczy dobrze się do tego przygotować. Im lepiej się do tego przygotujesz, tym mniejsze koszty poniesiesz i szybciej osiągniesz swój cel.

Pomogę Ci w ustaleniu i realizacji celu operacja. Ten e-book przeprowadzi Cię przez cały proces. Dasz  sobie radę. Wierzę w Ciebie.

 

Dużo zdrowia życzę,

Katarzyna Garlicka

 

Wybrane bestsellery

SELF-PUBLISHER - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności