×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

Autor:
Morgan Housel
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Morgan Housel - okladka książki

Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Morgan Housel - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.8/6  Opinie: 32
Stron:
272
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka 38,35 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-35%)
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

38,35 zł najniższa cena z 30 dni

Ebook 32,45 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-45%)
32,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

32,45 zł najniższa cena z 30 dni

Audiobook w mp3 23,60 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-55%)
26,55 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

23,60 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby.

Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.

W Psychologii pieniędzy Morgan Housel - wielokrotnie nagradzany autor - przedstawia 19 krótkich historii, w których opisuje różne dziwne sposoby myślenia o pieniądzach, a także uczy, jak lepiej zrozumieć jeden z najważniejszych tematów w naszym życiu.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Morgan Housel - znany autor, dziennikarz i ekspert finansowy

Morgan Housel przez wiele lat pracował w renomowanych instytucjach finansowych, zdobywając bogate doświadczenie w dziedzinie inwestycji i zarządzania portfelem. Jego wiedza i umiejętności zostały docenione przez liczne instytucje i media, a on sam jest cenionym ekspertem w dziedzinie psychologii pieniądza i zachowań finansowych.

Housel znany jest ze swojego wyjątkowego podejścia do tematu finansów osobistych. Skupia się na psychologicznych aspektach związanych z pieniędzmi, jak wpływają one na nasze wybory i decyzje inwestycyjne. Jego prace skupiają się na rozumieniu emocjonalnych pułapek, które wpływają na podejmowanie decyzji finansowych, oraz na budowaniu długoterminowej perspektywy inwestycyjnej.

Housel jest autorem bestsellerowej książki "Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu", która zdobyła uznanie czytelników zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi. Książka została przetłumaczona na 56 języków i sprzedała się w ponad 4 mln egzemplarzy! Książka jest dostępna również w formacie audiobooka, co umożliwia słuchaczom wgłębienie się w świat psychologii pieniądza w dowolnym miejscu i czasie.

Dzięki swojemu wszechstronnemu doświadczeniu i praktycznym spojrzeniu na temat finansów osobistych, Morgan Housel jest docenianym autorem i ekspertem, który przekazuje czytelnikom i słuchaczom cenne wskazówki dotyczące zarządzania pieniędzmi oraz psychologicznych aspektów związanych z inwestycjami i osiąganiem finansowej niezależności.

Morgan Housel - nagrody, wyróżnienia i osiągnięcia

Morgan Housel jest wspólnikiem Collaborative Fund. Wcześniej prowadził kolumnę w Wall Street Journal i pisał dla The Motley Fool. Dwukrotnie otrzymał Best in Business Award od Stowarzyszenia Amerykańskich Redaktorów i Autorów Biznesowych, a także New York Times Sidney Award. Dwukrotnie był finalistą Nagrody Geralda Loeba w kategorii wybitnych tekstów biznesowych. W 2022 roku MarketWatch uznał go za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi na rynkach. Aktualnie zasiada w radzie dyrektorów w Markel Group. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności