Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
- Autor:
- Maciej Sasin
- Czasowo niedostępna
- Niedostępna
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 8
- Stron:
- 368
- Czas nagrania:
- 13 godz. 50 min.
- Czyta:
- Maciej Jabłoński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
Siła jest w zespole! Uwolnij ją!
Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie.
Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia.
Wybrane bestsellery
-
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. System ten powstał na podstawie osobistego doświadczenia i w związku z pragnieniem przystosowania się do szalonych czasów, w jakich żyjemy. Tworzy go uporządkowany i gotowy do natychmiastowego zastosowania zbiór najlepszych praktyk związanych z efektywnością osobistą, które dotąd rozproszone były w różnych dziedzinach zarządzania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
Niedostępna
-
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy — Ty i specjaliści z HR — powinniście przeczytać tę książkę.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał
Niedostępna
-
Nowość Promocja
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dziury. Klucz do zrozumienia wszechświata jest właśnie dla Ciebie. Znany naukowiec i popularyzator nauki Brian Cox wraz z fizykiem Jeffem Forshawem zabiorą Cię w fascynującą podróż do świata czarnych dziur. Dowiesz się, jak się narodziła koncepcja czarnych dziur, jak Einstein zapoczątkował teorię ogólnej względności, która przewidziała ich istnienie, jak Hawking odkrył, że one promieniują, i jak współczesna fizyka kwantowa próbuje połączyć grawitację z informacją. Ta książka to nie tylko pasjonująca opowieść naukowa, ale także inspirująca wizja kosmosu, w której przestrzeń i czas wyłaniają się z sieci bitów kwantowych, a czarne dziury mogą być kluczem do zrozumienia natury rzeczywistości. Przygotuj się na niesamowitą przygodę, która zmieni Twój sposób patrzenia na wszechświat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(33,73 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Odporność psychiczna cechuje każdego, kto osiągnął trwały sukces, niezależnie od branży czy dziedziny, jaką się zajmuje. Śmiało można stwierdzić, że to jeden z czynników spełnienia ― warunek, by dotrzeć na sam szczyt, a potem się na nim utrzymać. Na drodze do trwałego zwycięstwa bowiem nie brakuje przeszkód, a ich pokonanie zależy właśnie od stanu umysłu; to element decydujący o powodzeniu lub porażce. Jeśli pragniesz osiągać sukcesy, jednak każda trudność sprawia, że masz ochotę się poddać, musisz wzmocnić swoją psychikę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Odporność psychiczna. Poradnik, dzięki któremu stawisz czoła życiowym wyzwaniom, poradzisz sobie z negatywnymi emocjami i przezwyciężysz przeciwności, zachowując przy tym odwagę i pewność siebie Odporność psychiczna. Poradnik, dzięki któremu stawisz czoła życiowym wyzwaniom, poradzisz sobie z negatywnymi emocjami i przezwyciężysz przeciwności, zachowując przy tym odwagę i pewność siebie
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Relacje mają wielkie znaczenie w życiu. Kontakty z innymi ludźmi są równocześnie źródłem licznych emocjonalnych trudności i okazją do tego, by łatwiej rozwiązywać tego rodzaju problemy. Ot, paradoks. W każdym razie na świecie nie jesteśmy sami i nie żyjemy tylko dla siebie. Współistniejemy w skomplikowanej sieci powiązań, których jakość w dużym stopniu zależy od samoregulacji w zakresie emocji i empatii. Są to umiejętności pomocne w każdej sferze życia: w budowaniu relacji, mierzeniu się z sytuacjami trudnymi życiowo czy zawodowo, w liderstwie i biznesie, w edukacji, w rodzicielstwie.- Druk
- ePub + Mobi pkt
Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2 Alfabet empatii. Żyj w zgodzie ze sobą i innymi. Porozumienie bez przemocy w praktyce. Wydanie 2
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Dziś jestem szczęśliwa. Jednak nie zawsze tak było. Moja historia ― historia, którą chcę Ci opowiedzieć i którą chcę Cię zainspirować za pośrednictwem tej książki ― zaczyna się od kryzysu. Od momentu, w którym moje z pozoru idealne życie przypominało egzystencję chomika w kołowrotku. Goniłam za zewnętrznymi celami, nawet je osiągałam, tylko że to nie mogło mnie uleczyć z poczucia wewnętrznej pustki. Choć inni mnie chwalili, dla siebie samej wciąż byłam „nie dość dobra”. Wtedy tego nie wiedziałam, ale dziś mam już tę świadomość: nie lubiłam siebie i tyle.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ku szczęściu. Moja droga do spełnienia i wewnętrznego spokoju Ku szczęściu. Moja droga do spełnienia i wewnętrznego spokoju
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki badaniom neurobiologów i psychologów poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mózg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, które chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omówiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, które mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniów, a także przedyskutowano, w jaki sposób nauczyciel może pomóc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposób zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osób nieobeznanych z działaniem mózgu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii
Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedzinie. Dowiesz się, czym się różnią ćwiczenia nowych umiejętności od ćwiczeń doskonalących, a także jak działa ludzka pamięć. Poznasz znakomite metody ułatwiające zapamiętywanie informacji, takie jak fiszki, mnemotechniki czy historie. Nawet gdyby od czasu do czasu (niestety!) konieczne było wykucie czegoś na pamięć, za sprawą zawartych tu porad zrobisz to bez trudu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności
(22,20 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
Promocja
W książce opisano techniki opracowane na bazie osiągnięć naukowych, pozwalające w maksymalny sposób wykorzystać naturalne możliwości ludzkiego mózgu. Metody te zostały przetestowane przez wiele osób, które swoimi wynikami potwierdziły, że uczą się dzięki nim efektywniej. Poznaj je i zastosuj, a od razu zauważysz, że nauka idzie Ci zdecydowanie szybciej, nawet tych przedmiotów, które sprawiają Ci problem. A niejako przy okazji nauczysz się czegoś o sobie: łatwiej odkryjesz swoje naturalne talenty i kreatywność, dowiesz się też, jak możesz wpływać na pracę swojego mózgu. Wreszcie — odkryjesz, że zdobywanie wiedzy może być przyjemne!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ucz się szybko i skutecznie bez zbędnego zakuwania. Poradnik dla dzieci i młodzieży Ucz się szybko i skutecznie bez zbędnego zakuwania. Poradnik dla dzieci i młodzieży
Barbara Oakley PhD, Terrence Sejnowski PhD, Alistair McConville
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka zawiera podstawowe lekcje, których zastosowanie w życiu przyniesie Ci spełnienie. Wystarczy, że rozpoznasz, czego naprawdę pragniesz i czemu chcesz podporządkować własne wysiłki, a potem podejmiesz decyzję i będziesz stopniowo, konsekwentnie i nieustraszenie dążyć do swojego celu. Na kolejnych stronach znajdziesz dwanaście mądrych i potężnych ― będących niczym drogowskazy ― zasad, dzięki którym zrozumiesz swoje wcześniejsze błędy i z łatwością będziesz podążać ku szczęściu. Odkryjesz, ile radości i pasji przynosi satysfakcjonujące życie obfitujące w powodzenie i pomyślność. Dowiesz się, skąd się biorą przeszkody i dlaczego otaczający Cię krewni i znajomi będą krytykować i wyśmiewać Twoje starania. Ale przede wszystkim zrozumiesz, jak ważne są życiowa wolność, wytrwałość i zaangażowanie w dążeniu do celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Wewnętrzne dziecko, wewnętrzny rodzic, wewnętrzny dorosły ― człowiek jest w pewnym stopniu każdą z tych osób. Dziecko to ta część osobowości, która sprawia, że bywamy spontaniczni, cieszymy się drobiazgami; odpowiada także za siłę witalną, energię i śmiech. Rodzic ocenia, kontroluje, stawia granice ― ale też wspiera i motywuje. Dorosły natomiast jest bezstronnym analitykiem, kierującym się logiką, na której się opiera, gdy dokonuje wyborów. Od wzajemnych relacji tej trójki zależy nasz psychiczny dobrostan. Jeżeli któreś z nich zacznie dominować nad pozostałymi, wywrze to najprawdopodobniej negatywny wpływ na nasze funkcjonowanie. Zbyt często karcone dziecko będzie sfrustrowane i nieszczęśliwe, pozbawione wiary w siebie i radości życia. Dlatego warto nauczyć się bycia dla siebie dobrym rodzicem. W czym pomoże Ci ta książka! Oprócz wiedzy, porad i wskazówek znajdziesz w niej zestaw ćwiczeń i technik, których zastosowanie pozwoli Ci stać się równocześnie radosnym dzieckiem, opiekuńczym rodzicem i szczęśliwym dorosłym. Spróbujesz?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%)
O autorze książki
Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools. Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Więcej informacji o autorze znajdziesz na blogu: http://maciejsasin.pl/.
Ebooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Miesięcznik BenefitRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał W dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4239-2, 9788328342392
- Data wydania książki drukowanej :
- 2018-03-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4571-3, 9788328345713
- Data wydania ebooka :
- 2018-03-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-4420-4, 9788328344204
- Data wydania audiobooka :
- 2018-06-25 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 67990
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 1.1GB
Spis treści książki
-
- Początki kapitalizmu (20)
- Zaangażowanie pracowników w pracę (21)
- Pracownicy chcą mieć pozytywny wpływ na organizację (21)
- Przywództwo służebne a zaangażowanie pracowników (21)
- Kluczowe kompetencje menedżerów w XXI wieku (22)
- Menedżer jak trener sportowy (22)
- Jak budować zaangażowanie pracowników? (23)
- Wykorzystaj misję, wizję, wartości i strategię organizacji (24)
- Zacznij od efektywnej rekrutacji (24)
- Wyznaczaj mierzalne i realne do osiągnięcia cele (24)
- Efektywnie zarządzaj zmianą (25)
- Upełnomocnij pracowników (25)
- Pozwól współtworzyć miejsce pracy (25)
- Oczekuj refleksji nad działaniem i usprawnień w codziennej pracy (25)
- Stawiaj wyzwania pracownikom (26)
- Angażuj w podejmowanie decyzji (26)
- Udzielaj konstruktywnych informacji zwrotnych (26)
- Jak powstawała ta książka? (27)
- Jak czytać tę książkę? (30)
- Dla kogo napisana jest ta książka? (30)
- Proaktywni ludzie kluczem do sukcesu (34)
- Otwartość na opinie pracowników (34)
- Okazywanie zaufania pracownikom (34)
- Zarządzanie oparte na wartościach (35)
- Budowanie wartościowych relacji z pracownikami (35)
- Koncentracja na efektywności (35)
- Droga do budowania przewagi konkurencyjnej: innowacyjność (36)
- Rozwijanie pracy zespołowej (36)
- Efektywne zarządzanie zmianą (37)
- Angażowanie pracowników w rozwój organizacji (37)
- Zdrowa organizacja jako angażujące środowisko pracy (37)
- Uczenie się organizacji (38)
- Synergia (38)
- Co nowego w wydaniu II? (38)
-
- Proaktywni ludzie siłą organizacji (40)
- Inwestycja w ludzi (40)
- Profesjonalna rekrutacja (41)
- Wdrożenie do pracy w firmie (42)
- Przejrzyste systemy motywacyjne (43)
- Określanie obszarów do rozwoju (43)
- System oceny kompetencji i rozwoju (43)
- Zarządzanie talentami pracowników (44)
- Zarządzanie wiedzą (44)
- Proaktywność i reaktywność pracowników (45)
- Jak rozpoznać ludzi proaktywnych? (46)
- Proaktywność i reaktywność w komunikacji (47)
- Proaktywni ludzie a talenty w organizacji (48)
- Oczekiwania utalentowanych pracowników (48)
- Co mówią proaktywni pracownicy? (49)
- Co mówią reaktywni pracownicy? (50)
- Jak pobudzać proaktywność pracowników w organizacji? (50)
- Praktyczne sposoby zastosowania kultury pytań (51)
- Coaching rozwojowy jako narzędzie wspierania proaktywności pracowników (52)
- Czym jest coaching? (53)
- Główne założenia coachingu (53)
- Dlaczego coaching działa? (53)
- Kiedy stosować coaching rozwojowy w organizacji? (54)
- Jakie efekty daje coaching w organizacji? (55)
- Czy menedżer może być coachem dla swoich pracowników? (55)
- Błędy w zastosowaniu coachingu w polskich firmach (55)
- Podsumowanie (56)
-
- Zarządzanie bez przymusu - czy to możliwe? (61)
- Kryzys zaufania w relacjach (61)
- Nieskuteczna rekrutacja (62)
- Jak budować efektywną organizację bez przymusu? (62)
- Co z kontrolą, monitorowaniem i nadzorem? (62)
- Jak budować relację pomiędzy pracownikiem a menedżerem? (63)
- Niepokojące sygnały w relacji pomiędzy pracownikami a menedżerem (64)
- Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem? (64)
- Scenariusz pierwszej rozmowy z pracownikiem (S. Culbert) (64)
- Jak wejść w rolę lidera - określenie zasad współpracy z zespołem (65)
- Modelowanie zachowania pracownika (66)
- Określanie oczekiwań i konsekwencji (66)
- Angażowanie pracowników w ustalanie zasad (67)
- Kiedy rozmawiać o zasadach? (67)
- Wartości i przekonania w pracy menedżera (67)
- Podział odpowiedzialności budujący zaangażowanie w pracę (68)
- Mity na temat zaangażowania pracowników w mniej kreatywnych zawodach (69)
- Budowanie zaangażowania pracowników produkcyjnych (70)
- Kultura pracowników spotykana na produkcji (71)
- Rywalizacja a motywowanie w pracy na produkcji (71)
- Odpowiednie podejście mistrza, kierownika i brygadzisty (72)
- Okaż szacunek (72)
- Podziękuj, poproś, pochwal, a jak trzeba, przeproś (72)
- Szczerość w komunikacji (73)
- Dbaj o bezpieczeństwo i higienę pracy (73)
- Rotacja na stanowiskach pracy (73)
- Zainteresuj się ludźmi, z którymi pracujesz (73)
- Praca na akord jako ograniczanie zaangażowania pracowników (74)
- System zarządzania kaizen wspierający motywację pracowników (75)
- Analiza transakcyjna w zarządzaniu (75)
- Jak stany Ja przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa? (76)
- Znaki rozpoznania według analizy transakcyjnej (77)
- Co się dzieje, jeśli ludzie nie zaspokajają potrzeb psychologicznych? (78)
- Co się może wydarzyć, jeśli pracownicy nie otrzymają znaków rozpoznania? (79)
- Co może zrobić pracownik, aby otrzymać znaki rozpoznania? (79)
- Ekonomia znaków rozpoznania (79)
- Konflikty w pracy a znaki rozpoznania (80)
- Gry psychologiczne w organizacji (81)
- Trójkąt dramatyczny Karpmana w konflikcie (81)
- Mediowanie pomiędzy skonfliktowanymi pracownikami (83)
- Koniec ery ocen okresowych? (84)
- Paradoks oceny okresowej (84)
- Rzeczywistość ocen okresowych w firmach (85)
- Co sprawia, że oceny pracowników są tak chętnie wdrażane w firmach? (85)
- Co zamiast ocen okresowych? (86)
- Droga do budowania wartościowych relacji z pracownikami według Culberta (86)
- Spotkanie z zespołem wprowadzające nowe zasady (88)
- Ogólne zasady prowadzenia indywidualnych rozmów z pracownikami (89)
- Co mówią pracownicy o złych relacjach z szefami? (91)
- Co mówią pracownicy o dobrych relacjach z szefami? (92)
- Podsumowanie (92)
- Przewrót kopernikański w zarządzaniu (96)
- Cele pracownika i cele firmy powinny być tożsame (96)
- Wzrost świadomości pracowników (96)
- Jak zmienia się pracownik w erze powszechnego dostępu do informacji? (97)
- Strategia firmy współtworzona oddolnie (97)
- Victor Vroom - koncepcja przywództwa i podejmowania decyzji w organizacji (97)
- Jaki model podejmowania decyzji wybrać? (99)
- Konfrontacja z wrogą rzeczywistością (101)
- Zaangażowanie pracowników w poprawę warunków pracy... drogą do innowacji i wzrostu efektywności (102)
- Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników w firmie (105)
- Test dwunastu pytań, czyli po czym poznać, że firma osiąga sukces, a pracownicy są zaangażowani i zmotywowani? (107)
- Skrzynka z pomysłami od pracowników (109)
- Projektowanie warsztatów szkoleniowych dla pracowników (109)
- Podsumowanie (110)
- Wyzwania współczesnego świata (114)
- Funkowa firma (115)
- Koło zamachowe w firmie (116)
- Zwinne techniki zarządzania - zarządzanie w XXI wieku (116)
- Scrum - zwinne zarządzanie projektem (117)
- Zwinne zarządzanie budżetem a właściwie zarządzanie bez budżetu (117)
- Planowanie scenariuszowe w strategii firmy (117)
- Przykład usprawniania procesów w dziale handlowym według Jasona Jordana (118)
- Łańcuch przyczynowo-skutkowy w zarządzaniu sprzedażą (119)
- Najczęstsze przeszkody w realizacji założonych wyników sprzedażowych (119)
- Metoda małych kroków - zasada doskonalenia kaizen (120)
- Jak stosować metodę kaizen do motywowania siebie i innych? (121)
- Zaplanuj zmianę (121)
- Co ogranicza efektywność procesów według kaizen? (123)
- Zasada 5S, czyli jak przeciwdziałać stratom i przyspieszać procesy (123)
- Narzędzia zwiększania efektywności w filozofii kaizen (123)
- Zasada 5 razy dlaczego (124)
- Zasada kanban (125)
- Zasada kontroli wizualnej (126)
- Checklisty (127)
- Zasada PDCA, czyli koło Deminga (127)
- Zasady zarządzania czasem w XXI wieku - zwiększanie indywidualnej efektywności menedżera i pracowników (128)
- Oswoić świat, w którym żyjemy (129)
- Istota podejścia do zarządzania czasem w pracy (129)
- Dlaczego podejście systemowe jest skuteczne? (129)
- Najpierw posprzątaj (129)
- Zrób to od razu (130)
- Kalendarz elektroniczny wybawieniem (130)
- Monitoruj zadania, listy i przekazane sprawy (130)
- Korzyści ze zwiększenia efektywności (130)
- Strategia osobistej efektywności PRO TIME TOOLS (131)
- Podsumowanie (134)
- Zarządzanie oparte na zmianie (136)
- Zmiana jako element życia i pracy (136)
- Kierunki w zarządzaniu uwzględniające elastyczność (137)
- Opór i obawa przed zmianą (137)
- Nie taka zmiana straszna (137)
- Zwiększanie tempa zmian (138)
- Strategia rozwoju pracowników (139)
- Przyszłość uczącej się organizacji (139)
- Odkrycie nowych sposobów funkcjonowania nie oznacza jeszcze zmiany... (140)
- Jak wprowadzać zmiany w organizacji? (140)
- Po czym poznać, że zmiana jest potrzebna? (142)
- Kryzys (142)
- Stagnacja, nuda, wycofanie (142)
- Brak satysfakcji z pracy (142)
- Gniew i konflikt (142)
- Wzrost biurokratyzacji i rytualizacja czynności (142)
- Brak kreatywności (143)
- Zadania i rola agenta zmiany w organizacji według Samuela Bacharacha (143)
- Jak pozyskiwać sojuszników? (144)
- Budowanie wiarygodności w trakcie wdrażania zmiany (145)
- Dobry pomysł + czyste intencje (145)
- Przekonanie współpracowników o posiadanych kompetencjach (145)
- Wybór odpowiedniego momentu na wprowadzenie zmian (146)
- Budowanie pozycji w organizacji (146)
- Proces uczenia się w procesie zmiany (147)
- Wprowadzanie zmian w działaniach nawykowych (148)
- Reakcja na zmianę według Julie Hay (149)
- Filmowa lekcja zarządzania zmianą (154)
- Podsumowanie (155)
-
- Zacznij od zaufania (164)
- Lean management jako przykład kultury budowania zaangażowania opartej na zaufaniu (166)
- Empowerment - zasady i istota podejścia (166)
- Podsumowanie (170)
-
- Świat potrzeb klienta - wyznacznik trendów we współczesnym biznesie (173)
- Innowacyjność jako podstawowy oręż w walce o klienta (173)
- Nie wystarczy być, trzeba się czymś wyróżnić (174)
- Marketing zorientowany na emocje (175)
- Lojalność klientów to nie tylko nagroda, ale także cel każdej firmy (176)
- Trudne sytuacje w firmie a marketing (177)
- Pięć poziomów zaangażowania pracowników w innowacje (178)
- Narzędzia pobudzania kreatywności pracowników (179)
- Przeformułowanie (179)
- Model rozmowy coachingowej GROW (182)
- Model SCORE (183)
- Strategia pobudzania kreatywności Walta Disneya (185)
- Kreatywność zespołowa - burza mózgów (186)
- Model naturalnego planowania D. Allena (187)
- Podsumowanie (189)
-
- Zarządzanie przez wartości (192)
- Misja firmy (194)
- Misja firmy a motywacja wewnętrzna (195)
- Misja firmy a kultura organizacyjna (195)
- Błędy w motywowaniu pracowników (196)
- Misja firmy szansą na budowanie zaangażowania pracowników (196)
- Misja i wartości Akademii Rozwoju Kompetencji (206)
- Podsumowanie (207)
-
- Czynniki higieniczne w miejscu pracy (210)
- Style zarządzania według Herseya i Blancharda a zaangażowanie pracowników (212)
- Koło zlecania zadań - zarządzanie realizacją zadań (213)
- Delegowanie zadań i celów (214)
- Nastawienie wobec zasobów (215)
- Wskazówki do delegowania zadań (215)
- Monitorowanie realizacji zadań (217)
- Matryca efektywności działań i rezultatów (217)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie umiejętności monitorowania? (218)
- Wspieranie i korygowanie działań pracowników (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie korygowania działań pracowników? (220)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie wspierania pracowników? (221)
- Udzielanie informacji zwrotnej w budowaniu zaangażowania (223)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie udzielania informacji zwrotnych? (224)
- Motywowanie budujące zaangażowanie pracowników (225)
- Jak osiągnąć lepszy wynik w zakresie motywowania? (226)
- Motywuj przy każdej sposobności (227)
- Kontekst motywacji przez pieniądze (229)
- Teoria oczekiwań Victora Vrooma (231)
- Rozmowa motywacyjna - scenariusz (232)
- Grywalizacja w zwiększaniu efektywności (233)
- Podsumowanie (235)
- Lider inteligentny emocjonalnie (238)
- Umiejętności lidera a inteligencja emocjonalna (239)
- Samoświadomość lidera (239)
- Liderzy panują nad sobą (239)
- Liderzy motywują się od wewnątrz (240)
- Lider jest empatyczny (240)
- Lider wywiera pozytywny wpływ na innych (240)
- Przywództwo piątego stopnia według Jima Collinsa a inteligencja emocjonalna (241)
- Rywalizacja? Współpraca? Jak zachować równowagę w zespole? (242)
- Sport jako inspiracja do zarządzania zespołem (242)
- Siła zespołu (242)
- Jak to jest w zespole handlowców? (244)
- Spotkania zespołów handlowych (244)
- A więc rywalizacja czy współpraca? (246)
- Efektywny i nieefektywny zespół (246)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na cel (246)
- Cele i strategie (246)
- Podejmowanie decyzji (247)
- Odpowiedzialność (247)
- Zaangażowanie w pracę (247)
- Przywództwo zespołu (247)
- Proaktywność (247)
- Zasoby (248)
- Zasady funkcjonowania zespołu - nastawienie na relacje (248)
- Szacunek (248)
- Optymizm (248)
- Tolerancja dla różnorodności (248)
- Koleżeńskie relacje (248)
- Zaufanie (248)
- Konstruktywna współpraca (249)
- Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według Patricka Lencioniego (249)
- Przezwyciężanie dysfunkcji zespołu (250)
- Zrozumienie dla różnych osobowości członków zespołu (250)
- Indywidualne strategie motywacyjne - drivery według analizy transakcyjnej (251)
- Jak wykorzystać znajomość typów psychologicznych do zwiększenia zaangażowania pracowników? (256)
- Na co zwracać uwagę przy korzystaniu z teorii typów osobowości i zachowań? (257)
- Pro Team Tools - checklista obszarów do budowania zespołów (260)
- Podsumowanie (260)
- Jak funkcjonują systemy? (266)
- Istota podejścia systemowego (267)
- Czym jest rozwój organizacji w ujęciu systemowym? (268)
- Czym jest projekt rozwoju organizacji? (268)
- Jakie narzędzia stosuje się w projektach rozwoju organizacji? (269)
- Jakie korzyści wynikają z projektów rozwojowych? (269)
- Zarządzanie wiedzą w organizacji według Petera Senge'a (270)
- Wybrane metody organizacyjnego uczenia się (270)
- Future search (271)
- Appreciative Inquiry Davida Cooperridera (272)
- Kim jest menedżer lub konsultant rozwoju organizacyjnego? (272)
- Kim nie jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Kim zatem jest konsultant rozwoju organizacyjnego? (273)
- Czy warto korzystać z usług konsultanta rozwoju organizacji? (275)
- Rola HR w rozwoju organizacji (275)
- Zmiana roli HR (277)
- Pro Org Tools - od przeglądu organizacji do jej rozwoju (280)
- Prepare diagnosis - przygotowanie diagnozy stanu organizacji (281)
- Recommendations - rekomendacje do rozwoju organizacji (281)
- Opening contract - zawieranie kontraktu z członkami organizacji (281)
- On strategy working - aktualizacja strategii lub tworzenie nowej (281)
- Reinforcement employees - wzmocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Growing engagement - podtrzymywanie zaangażowania w rozwój (282)
- Take the power back - upełnomocnienie pracowników w ich rolach (282)
- Objectives & indicators - wyznaczanie celów i wskaźników (283)
- Open new capabilities - wspólna praca przekłada się na kreatywność (283)
- Leaving organization - pozostawienie silnej organizacji (283)
- Service - czyli wsparcie organizacji w utrzymaniu kierunku (283)
- Rozwój organizacji według Adizesa (284)
- Podsumowanie (293)
- Myślenie właściciela kontra myślenie przedsiębiorcy (295)
- Właściciel jest nastawiony na przeszłość i teraźniejszość, a przedsiębiorca na teraźniejszość i przyszłość (296)
- Właściciel podchodzi do biznesu emocjonalnie, a przedsiębiorca pragmatycznie i z wizją (296)
- Właściciel ma wydatki, a przedsiębiorca inwestuje (297)
- Właściciel płaci pracownikom, przedsiębiorca dzieli się wypracowanym zyskiem (297)
- Właściciel ponosi koszty szkolenia, przedsiębiorca zwiększa wartość swoich pracowników i biznesu (298)
- Właściciel traktuje firmę jako swoją, przedsiębiorca jako wspólną ideę (298)
- Właściciel sam zrobi najlepiej, przedsiębiorca szuka lepszych od siebie (299)
- Właściciel zaryzykuje przyjęcie zlecenia, do wykonania którego brakuje mu kompetencji, przedsiębiorca będzie się tego wystrzegał (299)
- Typy postaw pracowniczych ze względu na zaangażowanie - na poważnie i na wesoło (300)
- Niewidzialne przyczyny upadku firm (303)
- Powolny upadek firmy (303)
- Jak rozpoznać zbliżający się kryzys organizacji? (303)
- Najczęstsze przyczyny braku efektywności organizacji według Briana Dive'a (304)
- Syndromy starzenia się organizacji według Adizesa (306)
- Unikanie ryzyka biznesowego, czyli lepsze jest wrogiem dobrego (306)
- Spadek ambicji - oczekiwania niższe od wyników (307)
- Pojawia się nadmiar gotówki (307)
- Forma działania staje się ważniejsza od samego działania (307)
- Od "po co?" i "co?" do "jak?", "kto?", "dlaczego teraz?" (308)
- Od zaangażowania do konformizmu (308)
- Od przebaczenia do prośby o pozwolenie (308)
- Czy to problem, czy możliwości? (308)
- W firmie zaczynają rządzić finansiści i prawnicy (309)
- Władza należąca do pracowników liniowych zostaje przejęta przez korporację (309)
- Odpowiedzialność kontra władza (309)
- Organizacja kieruje zarządzającymi, a nie zarządzający organizacją (309)
- Pęd czy siła rozpędu? (309)
- Zmiana lidera nie pomaga (310)
- Wewnętrzni konsultanci nie pomagają (310)
- Od koncentracji na sprzedaży do koncentracji na zysku (310)
- Od klientów do grup interesów (310)
- Od gotówki do polityki (310)
- Ku przestrodze: jak pracownicy omijają firmowe wskaźniki? (311)
- Tym, czego nie da się zmierzyć, nie da się zarządzać (311)
- Nieważna jakość, ważna ilość - czyli realizacja wskaźników ponad wszystko (311)
- Wskaźniki niemierzalne, ale przekładające się na ocenę (312)
- Fałszowanie wskaźników jakości obsługi klienta (312)
- Syndrom nieuczciwego taksówkarza (312)
- Prawo Parkinsona w pracy (313)
- "Delegowanie" pracy na zewnątrz (313)
- Sprzedaż ilościowa, czyli liczy się tylko cel (314)
- Oceny okresowe jako pole do nadużyć (314)
- Jak radzić sobie z patologicznymi działaniami pracowników? (315)
- Podsumowanie (315)
- Refleksyjna praktyka - lessons learned (319)
- Postępowanie w przypadku potknięć i błędów pracownika (319)
- Nie ma wiedzy i doświadczenia bez popełniania błędów (319)
- Nie ma błędów, są tylko informacje zwrotne (320)
- Ten, kto nic nie robi, nigdy nie popełnia błędów (320)
- Osoby, które popełniają najwięcej błędów, odnoszą największe sukcesy (320)
- "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań" (T. Edison) (321)
- Szkolenia i inne formy rozwoju w organizacji (321)
- Zanim podejmiesz decyzję o rozwoju (321)
- Rola i efektywność szkoleń w organizacji (322)
- Czas trwania szkolenia a jego efektywność (322)
- Jak zwiększyć efektywność szkoleń? (322)
- Aktywne szkolenie - tak, ale... (323)
- Dopasowanie szkolenia do potrzeb uczestników (323)
- Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką (323)
- Uwaga na wartości i przekonania (324)
- Nastawienie uczestników do programów rozwojowych (325)
- Krzywa zapamiętywania jest nieubłagana (325)
- Brak odpowiedzialności za rezultaty (325)
- Zastosowanie wiedzy w praktyce (325)
- Próbowałem, ale nic z tego nie wyszło... (326)
- Brak utrwalenia wiedzy po działaniu rozwojowym (326)
- Negatywne przekonania uczestników programów rozwojowych (326)
- Powrót na stare tory (326)
- Chodzenie na skróty (327)
- Najczęściej popełniane błędy ograniczające zaangażowanie uczestników programów rozwojowych (327)
- Brak konsultacji i omówienia programu działań z pracownikami (327)
- Brak profesjonalnego sprecyzowania potrzeb rozwojowych pracowników (327)
- Kierownictwo nie wie, czego wymagać (327)
- Złe wzorce ze strony liderów (formalnych i nieformalnych) (328)
- Działanie rozwojowe ma zastępować interwencję kierownika (328)
- Perspektywa firmy organizującej programy rozwojowe (328)
- Działanie rozwojowe nie powinno być jednorazową wycieczką (328)
- Zbuduj system szkoleń (328)
- Mierzenie efektywności działań rozwojowych (329)
- Wiedza jak mikroskop trzymany w szafie (329)
- Jak współpracować z firmą doradczo-szkoleniową? (329)
- Badanie potrzeb rozwojowych (330)
- Otwartość na konsultowanie programu (330)
- Dopasowanie prowadzących proces do grupy (330)
- Know-how firmy szkoleniowej (330)
- Niektóre firmy obiecują zbyt wiele (331)
- Wartości, którymi kieruje się firma (331)
- Brak zapoznania się ze specyfiką grupy (rutynowe podejście) (331)
- Zbyt dużo wiedzy w krótkim czasie (331)
- Możliwość dopasowania modułów do swoich potrzeb (332)
- Propozycja odmiennych rozwiązań niż szkolenie (332)
- Blended learning (334)
- Korzyści ze stosowania blended learning (335)
- Podsumowanie (336)
-
- Synergia jest możliwa wtedy, kiedy mamy właściwych ludzi na pokładzie (339)
- Dobre relacje pomiędzy menedżerem a pracownikiem dają efekt synergii (340)
- Uwzględnianie opinii i pomysłów pracowników a efekt synergii (340)
- Efektem zaangażowania pracowników jest przyspieszenie procesów wewnątrz firmy (341)
- Efektywne zarządzanie zmianą zwiększa pewność jej wdrożenia (341)
- Kultura zarządzania oparta na zaufaniu (341)
- Zaangażowanie pracowników firmy w poszukiwania innowacyjnych rozwiązań (342)
- Wartości organizacyjne spójne z rzeczywistymi działaniami firmy (342)
- Zarządzanie efektywnością pracowników a budowanie zaangażowania w cele firmy (343)
- Skuteczne przywództwo i efektywna praca zespołowa wzmacniają efekt synergii (343)
- Rozwój organizacji, czyli spojrzenie w przyszłość (344)
- Zdrowa organizacja jako efekt zaangażowania pracowników (344)
- Uczenie się organizacji jako efekt synergii (344)
- Proactive people - proaktywni ludzie siłą organizacji (350)
- Relationship - budowanie wartościowych relacji z pracownikami (350)
- Openness - otwartość na opinie pracowników (352)
- Accelerate - przyspieszanie procesów w organizacji (352)
- Change - zarządzanie oparte na zmianie (354)
- Trust - praca oparta na zaufaniu (354)
- Innovation - zaangażowanie pracowników w poszukiwanie innowacji (355)
- Values - wartości w życiu organizacyjnym (355)
- Efficiency - nastawienie na wydajność (356)
- Teamwork - praca zespołowa (356)
- OD Process - systemowe myślenie o rozwoju organizacji (357)
- Organization (healthy) - zdrowa organizacja (358)
- Learning - uczenie się organizacyjne (358)
- Synergy - synergia wszystkich obszarów Pro Active Tools (359)
- Wdrożenie zespołów samozarządzających się w organizacji (360)
- Przykłady firm turkusowych i stosujących samozarządzanie (362)
- Polskie "turkusy" o sobie (362)
Wstęp (19)
Wstęp do wydania II (33)
Rozdział 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji (39)
Rozdział 2. Relacje z pracownikami - budowanie wartościowych relacji pomiędzy menedżerami a podwładnymi (59)
Rozdział 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników (95)
Rozdział 4. Akceleracja procesów w firmie (113)
Rozdział 5. Czas na zmiany - angażujące zarządzanie zmianą w firmie (135)
Rozdział 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie (159)
Rozdział 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy (171)
Rozdział 8. Wartości w organizacji - czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki (191)
Rozdział 9. Efektywność w życiu organizacyjnym - jak ukierunkować zaangażowanie pracowników? (209)
Rozdział 10. Praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników (237)
Rozdział 11. Organizacja w przyszłości - czym jest rozwój organizacji? (265)
Rozdział 12. Organizacja u lekarza - budowanie zdrowych organizacji (295)
Rozdział 13. Lekcje trwające całe życie - uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania (317)
Zakończenie (339)
Dodatek. Spojrzenie na zespoły samozarządzające się z perspektywy (347)
Onepress - inne książki
-
Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Okazuje się, że dzieje się tak przez zestaw utrwalonych nawyków, przejawiających się na różne sposoby i określających, jak postrzegamy siebie, świat, swoje możliwości, zmiany i wyzwania. Wówczas to nie Ty kierujesz swoim życiem — czyni to Twój paradygmat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Dopasowanie się do powszechnie obowiązującej narracji, której fundamentem jest zjawisko określane już dzisiaj oficjalnie kulturą zapierdolu. Mamy wierzyć, że wartość leży w wysiłku włożonym w pracę, a nie w jej efektach. W to, że niezależnie od okoliczności powinniśmy być zawsze pogodni, uśmiechnięci, pełni pozytywnych myśli i oczywiście hiperaktywni. W to, że przez całe życie trzeba gonić szczęście, które odnajdziemy w posiadaniu kolejnych przedmiotów czy pokonywaniu szczebli społecznego lub zawodowego awansu, a także powstrzymywaniu za pieniądze naturalnego procesu starzenia się. W to, że jedyną wartością jest wyjątkowość, którą musimy udowadniać, starając się bardziej od innych – w przeciwnym razie stajemy się przeciętni, co w kulturze zapierdolu jest gorsze od niewybaczalnego grzechu. Jest rozczarowaniem. Jeśli w to uwierzymy, nasze życie prędzej czy później stanie się puste, a wszelkie poszukiwania jego sensu będziemy próbowali zastąpić pseudomedytacją spod znaku „wyobraź sobie, że nie masz problemów”. Problem w tym, że dopiero po jakimś czasie się zorientujemy, jak wielka to ściema.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nie daj sobie wejść na głowę. Jak pozostać sobą w kulturze zapier**lu Nie daj sobie wejść na głowę. Jak pozostać sobą w kulturze zapier**lu
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Czy znasz to uczucie? Życie proponuje Ci coś świeżego, świetnego, coś, o czym zawsze marzyłaś, co może zmienić wszystko. Innymi słowy: proponuje Ci nowe szanse. Czekałaś na nie, więc się nimi cieszysz, wyobrażasz sobie, jak to będzie, gdy opcja zmieni się w fakt, jesteś gotowa na tę zmianę. Ale tylko przez chwilę. Bo wówczas dopadają Cię... Nie, nawet nie wątpliwości. Raczej zniechęcenie, rozproszenie, początkowa ekscytacja ustępuje dobrze znanej rezygnacji. To zniechęcenie to opór. Wewnętrzny głos, który ostrzega, że niedobrze, niebezpiecznie i w ogóle niefajnie jest wychodzić ze strefy komfortu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest inspirującym zbiorem minibiografii stoików, zarówno tych dobrze znanych, jak i mniej popularnych. Wszyscy oni praktykowali stoickie wartości i żyli zgodnie z ideami, które pozostają zaskakująco aktualne po dziś dzień, takimi jak samokontrola, cnota i niewzruszoność wobec tego, czego nie można kontrolować. Każda z opisanych osób miała swoją rolę do odegrania w historii stoicyzmu, choć ich ścieżki bardzo się od siebie różniły. Zenon Prorok, Chryzyp Wojownik, Diogenes Dyplomata, Cyceron, Porcja, Seneka, Epiktet, Marek Aureliusz — dzięki tej książce przekonasz się, że to, czego poszukiwali stoicy, interesuje również nas, ludzi współczesnych. Od tysiącleci szukamy spokoju, celu, opanowania i szczęścia. Możemy je zdobyć, jeśli wprowadzimy stoickie idee we własne życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Stoickie ścieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza Stoickie ścieżki życia. Od Zenona do Marka Aureliusza
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho’oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II Maciej Sasin (8) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(6)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii