×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Alchemia manipulacji

Podstawowym wyborem, jakiego dokonują ludzie odnoszący sukcesy w dziedzinie przekonywania innych, jest wybór właściwego systemu reprezentacji. Obserwacja innych jest podstawą. Oceniasz system reprezentacji Twojego klienta i zabierasz się za szukanie własnego, dopasowanego do sytuacji i drugiej osoby. Czasem system jest pojedynczy, czasem złożony dwóch czy trzech. Jeśli wystarczająco skupisz się na rozmówcy uzyskasz wystarczającą ilość informacji do pozytywnego zakończenia większości transakcji!

A przecież tego właśnie nam w większości przypadków potrzeba. Jeśli jesteś gotowy pracować wystarczająco ciężko, bacznie obserwować i trenować techniki przedstawione w książce "Alchemia manipulacji", z pewnością osiągniesz sukces. Książka poświęcona jest w znacznej mierze wprowadzeniu do NLP - programowania neurolingwistycznego. Dobry sprzedawca musi znać podstawy psychologii i umieć obserwować ludzkie zachowania. Musi także znać techniki pozwalające przeprowadzić klienta (i samą transakcję) przez cały proces, począwszy od powitania po technikę zamknięcia.

W książce znajdziesz informacje o metodach programowania własnych zachowań, sposobach precyzyjnego formułowania przekazów, elementach negocjacji, technikach sprzedaży. Autorzy Richard Bandler i John La Valle, są od kilkunastu lat związani z technikami programowania neurolingwistycznego i wiedzę z tego zakresu przekazują na wielu szkoleniach.

Czytając ich książkę, można odnieść wrażenie, że jest to dobra lektura dla wszystkich zainteresowanych skutecznym wpływaniem na innych i to niezależnie od stanu wiedzy na ten temat. Szczególnie polecamy ją osobom związanym z handlem. Warto przeczytać i opisane techniki wprowadzić do swojego repertuaru. Gwarantują spore korzyści. Prowadzącym własny biznes zakup książki zwróci się z pewnością wielokrotnie.

kobietabezpieczna.pl Red MA; 11/2006

Komunikacja niewerbalna

Ta książka to prawdziwa kopalnia rzetelnej wiedzy na temat komunikacji niewerbalnej -- tzw. mowy ciała. Na ponad pięciuset stronach Autor opisał i wyjaśnił wiele niuansów związanych ze sztuką rozszyfrowywania innych ludzi na podstawie ich zachowania. Poglądowe ilustracje oraz liczne zdjęcia ułatwiają zrozumienie przekazywanej wiedzy i jej późniejsze zastosowanie w praktyce. Umiejętność czytania mowy ciała oraz strategicznego korzystania z komunikatów niewerbalnych jest zaś szczególnie przydatna podczas autoprezentacji, budowania autorytetu, pozyskiwania sympatii i przychylności innych osób, a także perswadowania i przewodzenia lub kierowania innymi.
miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 11/06

Pozytywna siła słowa NIE

Autorzy tego poradnika (jest ich w sumie dziewięciu) przekonująco udowadniają, że nauczenie się mówienia "nie" na wiele różnych sposobów może być dla nas bardzo intratne i pomocne. W życiu zawodowym, podczas prowadzenia biznesu mówienie "nie" może oznaczać m.in.: zwycięską strategię naszej firmy, sprawniejsze zarządzanie współpracownikami, lepsze decyzje finansowe oraz bardziej okazałe wyniki sprzedażowe. Jak to możliwe? Niezbędne strategie znajdą Państwo na blisko trzystu stronach bardzo praktycznego poradnika.
miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 11/06

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Poszukujący pracy z pewnością dostrzegają, że coraz mniej jest ofert dla introwertyków, a coraz więcej dla ekstrawertyków - osób żądnych kontaktów z innymi ludźmi. Z pewnością jednym i drugim przyda się lektura bestsellera (IV wydanie!) Jaroslava Kohouta "Retoryka. Mowa zjednuje ludzi".

Wszak nie ma innego słowa, które w naszych czasach zrobiłoby większą karierę niż "komunikacja". Przyspiesza tę karierę niespotykany rozwój środków przekazu. A głównym elementem komunikacji jest retoryka - sztuka mówienia i porozumiewania się z ludźmi.

Aby nie uczyć się na błędach, a korzystać z najlepszych wzorów, na kartach książki zaprezentowano wielu mówców - a wręcz krasomówców - i ich wystąpienia. Pokazano możliwości posługiwania się głosem na wzór instrumentu. Przypomniano także, co może przeszkadzać w kontaktach z innymi (lęk przed publicznością, jąkanie się, gadulstwo) i jak z tym walczyć. Z drugiej strony przypomniano, że retoryka nie sprowadza się tylko do mówienia, ale jest także sztuką... słuchania. Poza tym retoryka może być użyteczna w kontaktach biznesowych, między szefem a podwładnymi, czy między pracownikami, a przede wszystkim w negocjacjach handlowych.

Osobną część książki poświęcono "mowie pisanej", gdy - jak to pięknie ujął Komeński - adresaci są od nas oddaleni z powodu miejsca lub czasu. Kolejny rozdział to "mowa widziana", czyli komunikacja niewerbalna, bez słów - język gestów, ale także ubioru, mimiki, a nawet... higieny osobistej. Dla wielu może to być zaskoczenie, że na tak wielu płaszczyznach jesteśmy odbierani i interpretowani przez partnerów - tak w życiu osobistym jak i zawodowym.

Bardzo wartki, interesujący wykład uzupełniają dodatki - fragmenty przemówień, "mądre słowa" na temat mowy, zagadki, ciekawostki. A gdyby komuś tej pasjonującej lektury było mało - dołożono obszerny spis literatury dla zainteresowanych tematem. Naprawdę - jest co i o czym czytać...

Dziennik Łódzki n; 30-10-2006

Zachowaj twarz. Jak kłamać, oszukiwać i manewrować w trudnych sytuacjach

Tam, gdzie spędzamy co najmniej kilka, a często i kilkanaście godzin rodzą się niezręczne sytuacje. Przeżywają je zarówno szeregowi pracownicy jak i kierujący zespołem czy firmą. Jak w takich momentach... kłamać, oszukiwać, manewrować, lawirować - podpowiada bardzo przydatny poradnik "Zachowaj twarz" Andy Robina i Gregga Kaveta.

Autorzy pomagają nam m.in. przetrwać podróż służbową obok szefa. A gdy już dojedziemy, doradzają, jak umiejętnie dzielić pokój hotelowy ze współpracownikiem. Na co dzień sytuacją niezręczną może być romans biurowy - tak jego ukrywanie przed innymi, jak i zakończenie bez rujnowania sobie kariery i zarzutów o molestowanie seksualne. Ważna jest też umiejętność przysypiania w czasie pracy - najlepiej w pozycji "Myśliciela" Rodina - tak, by nikt się nie zorientował, a wręcz przeciwnie, by nasze regularne kiwanie się potraktowane zostało jako przytakiwanie mówcy.

Trudną sprawą jest również zwalnianie kogoś z pracy - i to dla obu stron. Nauczymy się reakcji na "propozycję" wyrażenia o kimś opinii. Po lekturze będziemy umieli także wykręcić się od polecenia kogoś kogo nie znamy lub kto na to nie zasługuje. Dobrze też wiedzieć, jak odprawić natrętnego akwizytora czy reagować na nieśmiertelne "co słychać". Osobny rozdział poświęcono kontaktom z osobami z innego kręgu kulturowego, w tym maskowaniu swych niedoskonałości językowych.

I dobra rada na zakończenie lektury - nie udostępniaj tej książki współpracownikom i znajomym! Niech nie myślą, że swój sposób bycia zawdzięczasz jakimś dwóm "pismakom".

Dziennik Łódzki n; 16-10-2006