×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał

Ponad jedną trzecią doby spędzamy w pracy lub myśląc o pracy. Rzadko przynosi ona satysfakcję, na jaką liczymy. A czy ty odczuwasz potrzebę, aby to, co robisz, miało istotne znaczenie? Czy masz ochotę zrealizować coś, co faktycznie cię wciągnie i rozwinie twoje możliwości? Czy chcesz, aby wykonywana praca dawała ci szczęście i poczucie istotnego wpływu na otoczenie? By nie była czymś, co wykonuje się odruchowo albo z przymusu? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, już wiesz, że jesteś stworzony do wielkich rzeczy! Tak uważa autor tego specyficznego poradnika. Na tych stronach spotkasz niezwykłych ludzi, którzy swoją odwagą, wyobraźnią i bezkompromisowością kształtują współczesny świat. To Leo Babauta - autor popularnego bloga poświęconego produktywności, Dave Ulrich-legendarny guru HR, Chris Guillebeau-mistrz sztuki nonkonformizmu, Tim Hurson- geniusz innowacji, Michael Port - geniusz marketingu biznesowego, Penelope Trunk - przywódczyni grupy Gen Y, Seth Godin - autor świetnych książek biznesowych. Do poprawy życia zawodowego, według Michaela Bungaya Staniera potrzeba dziesięciu minut dziennie, ołówka i chęci zmiany. Publikacja zawiera piętnaście ćwiczeń, zwanych mapami koncepcyjnymi. Pomagają one określić, co jest dla ciebie naprawdę istotne, co cię popycha do działania i dokonywania wyborów. Dowiesz się również z tej lektury, jak możesz sprawić, by twoja praca dawała więcej inspiracji, przyjemności i motywacji - nie tylko tobie, ale także ludziom, dla których pracujesz. Michael Bungay Stanier jest trenerem, jednym z założycieli firmy Box of Crayons, pomagającej innym firmom w zajmowaniu się wielkimi dziełami. Mieszka w Toronto. Jego strona internetowa to www.boxofcrayons.biz.
Marketing w Praktyce 2011-05-01

Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów

Był film o tym tytule, ale czy rzeczywiście istnieje coś takiego jak "szósty zmysł"? Odpowiedzi możemy szukać w książce Wyd. Sensus "Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów". Gary Klein, analizując procesy podejmowania decyzji, skupił się przede wszystkim na osobach zmuszonych dokonywać błyskawicznych wyborów w momentach skrajnej niepewności i zagrożenia. Obserwował strażaków, lotników, żołnierzy, lekarzy starając się zrozumieć, co nimi kieruje, gdy czas nagli lub w ogóle "go nie ma". To lektura interesująca nie tylko dla wybranych, ale i tych, którzy nigdy nie byli w ich skórze.
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI . N, 2011-04-30

Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej

Podręcznik posługuje się wysoko ocenianą techniką zarządzania, stosowaną przez najlepsze firmy z całego świata. Elementy programu zostały dokładnie przebadane i wsparte wynikami naukowymi oraz praktyką dziesiątek tysięcy najlepszych menedżerów z siedemdziesięciu krajów. Stan Slap stał się sprawcą rewolucyjnych zmian w wielu największych i najbardziej wymagających organizacjach. Jego firma konsultingowa o światowym zasięgu specjalizuje się w działaniach mających na celu wywołanie płomiennego zaangażowania członków kadry kierowniczej, zwykłych pracowników i przedstawicieli klientów trzech grup ludzi, od których zależy sukces każdego przedsiębiorstwa.
MANAGERS LIFE 2011-05-01

Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu

Umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięci, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze, ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. Sally Hogshead pomaga światowej klasy firmom tworzyć przekazy, których zadaniem jest wywierać wpływ na klientów, partnerów oraz pracowników. Rozpoczęła karierę jako najczęściej nagradzana w kraju twórczyni haseł reklamowych. Obecnie jest uznaną na świecie konsultantką ds. marki oraz prelegentką. Pracuje dla takich firm jak Starbucks i Microsoft, oraz prowadzi warsztaty z zakresu innowacji. Jako dyrektor kreatywna tworzy fascynujące pomysły zarówno dla firm z rankingu "Fortune 500", jak również dla tych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność.
MANAGERS LIFE 2011-05-01

Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej

Drogi menedżerze! Nieważne, czy zarządzasz 5000 osób, 5 osobami czy może jedynie samym sobą i domowym kanarkiem. Jeśli w tym roku miałbyś przeczytać tylko jedną książkę, to niech będzie to książka Stana Slapa "Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej". Być może któryś z Twoich kolegów lub któraś z koleżanek już kupili tę książkę i zaczęli się dziwnie zachowywać. Chodzą z błyszczącymi oczami, machają rękami i bełkoczą coś o wartościach. Kiedy przyjrzysz im się bliżej, zauważysz coś jeszcze dziwniejszego. Ich podwładni również zachowują się dziwacznie. A najdziwniejsze jest to, że ich wyniki są lepsze niż kiedykolwiek przedtem. "Czego chce firma od swoich menedżerów? Powinieneś być wiecznie napakowanym energią, lojalnym fanatykiem, dbającym o przedsiębiorstwo i jego zasoby, gotowym do przedstawiania firmy jako organizacji nieskazitelnej i niewinnej, jeśli chodzi o intencje. Menedżerowie z marzeń firmy powinni być elastyczni, ale konsekwentni, nietuzinkowi, lecz ulegli, odważni, ale konserwatywni, różni, a jednocześnie podobni do siebie, niezależni, ale potrafiący grać w zespole, pewni siebie i żywo reagujący, ale także subtelni i ulegli, podatni na motywację finansową, ale na tyle dobrze sytuowani, by nie zależało im za bardzo na pensji, będącej przecież tylko niepotrzebnym aspektem księgowym ograniczonym do obszaru wyciągu z konta" -pisze Slap. Jeśli odnajdujesz się w tym opisie, to nie czytaj dalej. Jeśli nie jesteś cudownym robotem do zarządzania ludźmi, to pewnie czasem czujesz się rozdwojony. Zapewne słyszałeś, jak ważne jest "rozdzielenie życia zawodowego od osobistego". Że masz nie przynosić pracy do domu, a spraw domowych do pracy. Stoi za tym bardziej subtelna filozofia. Zgodnie z nią, wkładając służbowy garnitur albo garsonkę, stajesz się kimś innym, niż jesteś "po godzinach". To rozdwojenie powoduje, że nie czujesz się już sobą ani w domu, ani w pracy. Być może nawet zapomniałeś, co to znaczy naprawdę być sobą. Stan Slap postawił odważną hipotezę, którą potem udowodnił w największych światowych korporacjach. Jeśli chcesz naprawdę osiągać sukcesy jako menedżer i pociągnąć za sobą swoich ludzi na sam szczyt, to musisz zaprosić swoje najgłębsze wartości do gabinetu i uczynić pełnoprawnymi członkami swojego zespołu. Tylko to, w co wierzysz z całego serca, może dać Tobie i innym energię do robienia rzeczy wielkich. Pewnie przeczuwasz, że nie chodzi o takie wartości jak "udział w rynku" czy "przekroczenie kwartalnych planów sprzedażowych". Paradoks polega na tym, że podążając za swoimi wewnętrznymi wartościami, osiągniesz więcej niż będąc ślepym wyznawcą korporacyjnych wierzeń i mitów. Twoja firma odniesie wymierne korzyści z Twojego zaangażowania. Ty sam również nie będziesz się czuł jak kolejny trybik w maszynie, ale jako jedyna w swoim rodzaju jednostka, która ma przywilej realizować na co dzień swoje głębokie przekonania. "Twoja firma naturalnie nie przyjmie automatycznie Twoich najważniejszych wartości osobistych. Sam musisz o nie zadbać, a potem sprawić, że zasady te zostaną wdrożone w firmie. Musisz stać się prawdziwym liderem. Czy jesteś w stanie to zrobić? O tak! Przywództwo nie jest jakąś rzadką genetyczną cechą imperatywną. To wrodzona umiejętność każdego człowieka i potrafisz z niej zrobić cholernie dobry użytek! Musisz tylko dowiedzieć się, od czego zacząć. Liderzy rozpoczynają od uzyskania całkowitej pewności co do kwestii dotyczącej tego, co jest dla nich najważniejsze, i od głębokiego pragnienia przebudowy otaczającego świata, tak by umożliwiał doświadczanie większej przyjemności związanej z realizacją marzeń" - pisze autor. W pracy spędzasz ponad połowę swojego życia (pomijając sen). Jak chciałbyś wykorzystać ten czas? Czy jesteś na tyle szalony, żeby zmarnować pół życia? Odwracając się od tego, co dla Ciebie najważniejsze, przegrywasz. Umieszczając sprawy najważniejsze w centrum swojego życia, jesteś lepszym liderem, pracownikiem, a przede wszystkim szczęśliwszym człowiekiem. O książce Staną Slapa mówi się "święty Graal dla menedżerów" i nie jest to wielka przesada. Być może to będzie najlepiej wydane 43 zł w Twoim życiu. Przekonaj się na własnej skórze.
Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2011-04-26