×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Działaj teraz!

Chcesz nauczyć się hiszpańskiego, zacząć chodzić na siłownię, przejść na zdrową dietę, ale za każdym razem mówisz sobie, że zaczniesz od jutra. Przekładasz postanowienia w nieskończoność. Nie potrafisz zebrać się w sobie, żeby zrobić ten pierwszy krok, a później konsekwentnie realizować cel. Zbigniew Ryżak, psycholog, szkoleniowiec i trener umiejętności biznesowych, uczy, jak przekładanie zamienić na działanie. W krótkiej książce w prosty sposób przedstawia kilka technik, jak rozbudzić w sobie zapał do realizowania postanowień.

1. Wybierz swój projekt.

Jeżeli chcesz zrealizować nowe przedsięwzięcie, musisz z czegoś zrezygnować. Twoje życie jest wypchane do granic możliwości. Jeśli chcesz coś jeszcze do niego dodać, musisz się czegoś z niego pozbyć. Rezygnuj z małych rzeczy - krócej jedz śniadanie, wcześniej wstawaj, nie oglądaj tak dużo telewizji.

2. Zrób pierwszy krok. Za pierwszym razem poświęć celowi chociaż pięć minut. Nie musisz dłużej. Wystarczy chwila, po której będziesz miał poczucie sukcesu.

3. Kolejny etap. Później zwiększaj swoje sesje. Każdego dnia pracuj nad swoim przedsięwzięciem przez 15 minut. Bez przerwy. Obserwuj w tym samym czasie, co się z tobą dzieje. Może się denerwujesz albo jesteś znudzony. Może potrafisz zaobserwować moment, w którym czujesz, że nie masz już ochoty na pracę. A może nowy cel tak cię pochłonął, że możesz wytrwać z nim dłużej. To pomoże ci w wyznaczeniu sobie rytmu do dalszej pracy.
Wprost Szymon Krawiec, 2014-06-16

Szefologika, czyli logika szefowania

Jeśli chcesz mieć władzę – musisz ją zdobyć, bo sama nie przyjdzie. Trzeba walczyć o autorytet, ryzykować i spieszyć się tam, gdzie to potrzebne. „Są zasady, które obowiązują każdego szefa, generała, prezesa czy herszta bandy rozbójników" – piszą w swojej książce „Szefologia, czyli logika szefowania" Roman i Paulina Polko. „Bez poznania, zrozumienia i zastosowania tych zasad nie będziesz prawdziwym przywódcą" – melduje czytelnikom generał i podkreśla, że rady, jakich udziela, wynikają z jego osobistych doświadczeń i analizy konkretnych przypadków przywódczych zachowań. Książka ma pomóc liderom w szukaniu własnych sposobów rozwiązywania problemów. Zawiera 12 twierdzeń (np.: „nawet terroryści muszą dbać o markę i reputację" czy „kto nie aktualizuje, ten ginie") dotyczących kluczowych obszarów działania liderów. Napisane w formie rozmowy zachęcają do tworzenia własnej logiki szefowania. Autorzy odwołują się nie tylko do doświadczeń z armii, ale też do działań himalaistów, mężów stanu, sportowców czy do sposobów działania terrorystów.
Rzeczpospolita a.k., 2014-06-16

Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs

Czy „moralność" to ulubione słowo finansistów, a interes klienta jest rzeczywiście najważniejszą sprawą banku, z którym robisz interesy Autor, który był szefem sprzedaży derywatów w Goldman Sachs, pokazuje zasady i zwyczaje tej instytucji oraz mentalność ludzi współodpowiedzialnych za ostatni kryzys finansowy.
Rzeczpospolita 2014-06-16

Zarabiaj tyle, ile jesteś wart. Zmaksymalizuj swoje przychody już teraz

Autora poradnika „Zarabiaj tyle, ile jesteś wart" nie trzeba polskim czytelnikom przedstawiać. Nie dość, że wydano już u nas kilkanaście jego książek i działa polska filia jego firmy doradczo-szkoleniowej Brian Tracy International, to jeszcze ten znany mówca motywacyjny kilkakrotnie gościł w naszym kraju.

Wydawcy jego najnowszej książki na pewno nie będą więc narzekać na brak jej popularności, zwłaszcza że skutecznie sprzedaje ją zachęcający tytuł. (Nic dziwnego, skoro autor jest mistrzem sprzedaży). Jednak wszyscy, którzy liczą, że Brian Tracy podsunie im szybki i łatwy przepis na duże zarobki, mogą się rozczarować.

Owszem, daje sporo wskazówek, które mogą doprowadzić do większych pieniędzy, ale nie oznacza to ani łatwej, ani krótkiej drogi. Choć w poradniku nie brakuje praktycznych rad, jak zwiększyć zarobki (np. przez umiejętne negocjacje podwyżki, poszukanie pracy w lepiej płacącej firmie czy branży), to tak naprawdę jego recepta polega na pracy nad sobą i sporym wysiłku.

Tracy powtarza tu część znanych już z innych jego książek życiowych rad, podkreślając m.in., że trzeba stale się doskonalić (np. słuchać edukacyjnych audiobooków w samochodzie), dbać o organizację czasu, no i „zjeść tę żabę" – czyli nie odkładać mało przyjemnych obowiązków na potem. Jego poradnik szefowie mogą kupić albo polecić swoim pracownikom, bo ci znajdą tu np. rady, by skupić się na pracy, nie marnować w biurze czasu na pogaduszki z kolegami, samemu wyrywać się do nowych zadań, no i pracować więcej (dłużej) niż inni... Wystarczy wyrwać kartki o negocjacji podwyżek i szukaniu lepszej pracy, a przepis na idealnego pracownika gotowy.
Rzeczpospolita Anita Błaszczak, 2014-06-16

Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami

Czytelnik znajdzie tu praktyczne i sprawdzone informacje dotyczące budowania więzi, włączania pracowników w swoje projekty i wywoływania w nich entuzjazmu, a także wyzwalania ich kreatywności i pomysłowości.
Rzeczpospolita 2014-06-16