×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zrozumieć kreatywność

Zrozumieć kreatywność Magdalena Pastuszak - okladka książki

Zrozumieć kreatywność Magdalena Pastuszak - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
124
     PDF

Ebook

17,07 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Dr Magdalena Pastuszak – wykładowca wydziału Sztuki Nowych Mediów
Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Uzyskała doktorat z grafiki
na Uniwersytecie Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie. Absolwentka Akademii
Sztuk Pięknych w Krakowie. Członek Stowarzyszenia Międzynarodowego Triennale
Grafiki w Krakowie oraz Związku Polskich Artystów Plastyków.
Zajmuje się grafiką interdyscyplinarną, projektowaniem graficznym, alternatywnym,
grafiką wydawniczą. Ma na swoim koncie około 100 zrealizowanych projektów
okładek do książek. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy Art Directora
w agencjach reklamowych. Projektowała dla takich firm jak: Compensa, Heros, Pepe
Jeans, Super Pharm, Galeria Mokotów, Lucki Strike, Ballentines, Frosta, Puegeot,
Computer Land, Polsoja, Moderna, Energizer, Nestle, Johnson&Johnson, Kubiak
Production, PKO B.P., Cussons, Janssen Cilag, Cadbury, Colgate, Palmolive, Lays,
Raiffeizen Bank, Era, Orange, Plus, Sony Ericsson, Winiary, Gerber. Współpracowała
przy reklamach telewizyjnych i radiowych.
Nagrody i wyróżnienia: wyróżnienia za logotypy: Idea 97, ASP, PKP; pierwsza
nagroda za logotyp Muzeum Lniarstwa w Żyrardowie; fotografię w kategorii
„Prawdziwy mężczyzna” – „Taste Life Johnnie Walker 98”; oraz serię plakatów „Love
Mother Earth” – Japonia; pierwsze i drugie miejsce za kampanię społeczną „Daj im
przyszłość – rodzinne domy dziecka”.


Książka jest przeznaczona dla wszystkich osób, które chcą zrozumieć czym jest
kreatywność
. Przedstawia w sposób prosty, uporządkowany i klarowny wszystkie
dotychczasowe aspekty dotyczące tego tematu oraz nowatorskie przemyślenia
autorki. Książka powstała głównie z myślą o studentach uczelni artystycznych jako
pozycja wspomagająca przedmioty takie jak: projektowanie graficzne, grafika wydawnicza,
fotografia i reklama, jednak potrzeba zrozumienia istoty kreatywności
obejmuje wszystkie artystyczne przedmioty – włącznie z nowymi mediami.
Z książki korzystać może każdy, bez względu na wiek i wykonywany zawód –
w pracy i życiu.

Wybrane bestsellery

Zamknij

Wybierz metodę płatności