×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuka wojny

Najstarszy podręcznik sztuki wojennej, powstały w Chinach w VI w. pne. -- zawiera zestaw porad dla każdego, kto zarządza ludźmi, walczy o pozycję i stosuje strategie konfliktu. Prawdziwa kopalnia pomysłów dla łajdaków z ambicjami.
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu

Współautorem książki jest Kevin Hogan, autorytet w dziedzinie komunikacji, perswazji i NLP. Pozycja uczy, jak wpływać na ludzkie zachowania np. stosując słowa klucze w negocjacjach. Perswazją posługujemy się od najmłodszych lat, jednak by osiągnąć prawdziwe efekty, trzeba posługiwać się nią świadomie -- nauczyć się jej języka.
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007

Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu

Wydawnictwo Onepress zaskakuje nas (w sensie jak najbardziej pozytywnym) systematycznie wydając perły literatury NLP. Tym razem gorąco polecam Tobie "Czas na zmianę" Richarda Bandlera.

Z dużymi nadziejami ale i niepokojem oczekiwałem na jej polskie wydanie. Niestety, czasami nawet najlepsza książka, może zostać całkowicie "położona" na etapie tłumaczenia. Tym razem wszystko jest -- moim zdaniem -- w jak najlepszym porządku. Poza kilkoma drobnymi wpadkami, "Czas na zmianę" została przetłumaczona rzetelnie i interesująco. Dobry styl i niezwykła MOC wielopoziomowego oddziaływania na czytelnika -- oto atuty tej książki.

Reasumując, to lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się nie tylko NLP, ale także (a raczej przede wszystkim) zmianą osobistą. Zapraszam gorąco do lektury.

Piotr M.Łabuz 08/2007

Przyspieszony kurs kreatywności

Kreatywność życiowa, kreatywność w biznesie -- to nie jest umiejętność jedynie wrodzona. Trzeba ją rozwijać poprzez praktykę. Z takie założenia wychodzą Brian Clegg i Paul Birch, autorzy książki "Przyspieszony kurs kreatywności" wydanej przez gliwicki Helion.

Na rynku pojawia się coraz więcej firm i handlowych idei. Konkurencja powoduje, że mogą pozostać tylko najbardziej kreatywni i firmy, mające twórczych pracowników. Autorzy namawiają "uczniów" do uwolnienia naturalnego zmysłu twórczego, tłumionego przez nawyki i brak energii. Mogą tego dokonać poprzez 150 ćwiczeń na kreatywność, zmuszających do zmiany sposoby myślenia. Znaczna część kursu to ćwiczenia osobistej kreatywności, zwykle wcześniej zaniedbywanej podczas szkolnej edukacji; a wręcz tłamszonej. Nacisk położono na wykorzystanie wszystkich możliwości umysłu, także poprzez relaks, zabawę i humor.

Wszak -- jak wielu podkreśla, a potwierdziłby to z pewnością niejaki Archimedes -- najlepsze pomysły przychodzą do głowy w kąpieli, na spacerze czy podczas jazdy samochodem. Z takim nastawieniem przystąpmy do ćwiczeń. Kurs podzielono na 30 lekcji, które można przerabiać według indywidualnego harmonogramu. Czas zacząć!

Dziennik Łódzki n; 06-08-2007

Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty

Autorzy książki zapewniają, że doskonałym mówcą może być każdy. W książce zebrali własne doświadczenia zdobyte w pracy z politykami i menedżerami, na podstawie których wyodrębnili cechy dobrego mówcy. Pozycja zawiera również rady dotyczące m.in. sprawdzonych metod na rozpoczęcie przemówienia, przygotowania jego konspektu, jak i wskazówki dotyczące języka, jakim należy się posługiwać, by inni nas słuchali. Do podręcznika dołączona jest książka treningowa z ćwiczeniami i 2 płyty DVD.
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007