×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie...

Prosty poradnik dla ludzi, którzy szukają sposobów poprawienia własnego samopoczucia. Grzesiak zaleca zapomnieć o przeszłości i tak "przeramować" swój sposób myślenia, by koncentrować się na sukcesach i pozytywnym postrzeganiu rzeczywistości. Odrzucić "kotwice", które nas hamują i żyć "pełną gębą". Czy proponowane przez autora metody są skuteczne?

Na pewno lektura tej cienkiej książeczki nie wystarczy by się o tym przekonać. Autor proponuje serię ćwiczeń, aby je jednak skutecznie stosować potrzeba samozaparcia i niemałej wyobraźni. A i tak konfrontacja z rzeczywistością może okazać się bolesna, gdyż nikt nie pozbywa się zahamowań na pstryknięcie palcem. Oczywiście, dawka optymistycznego spojrzenia na świat nikomu nie zaszkodzi, choć bardzo kolokwialny język autora (jednego z najbardziej znanych trenerów komunikacji na świecie -- jak reklamuje, na wyrost, wydawca) niejednego zniechęci do "wymyślenia".

Magazyn Literacki Książki ł; 10/2007

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu

"Chcemy, żebyś został ekspertem od perswazji i dostawał to, co chcesz, i to wtedy, kiedy chcesz", zgoła bezczelnie mamią twórcy "Sztuki perswazji", podręcznika, który ukazał się nakładem wydawnictwa OnePress, a który ustami swoich autorów przybliża "psychologiczne taktyki wywierania wpływu" na bliźnich. Żeby nie być posądzonym o nakłanianie do czynów powszechnie uznawanych za niegodne, panowie James Speakman i Kevin Hogan lojalnie informują, że proponowane techniki należy wykorzystywać wyłącznie do celów społecznie pożądanych (porównując je do młotka, którym można zarówno wbijać gwoździe, jak i…). I tak opisywane w książce taktyki wywierania wpływu to "ekskluzywna kolekcja najpilniej strzeżonych i mało znanych subtelnych taktyk". W sumie jest ich aż… 55! Niektóre faktycznie jawią się niczym prawdy objawione ("zsynchronizuj oddech", "umysł skrycie empatyczny", "mętna mowa"), inne to starzy znajomi ("akcentowanie głosem", "okaż szacunek", "wspólny wróg"). O wszystkich jednak czyta się z wypiekami na twarzy, zwłaszcza że po taktykach następuje rozdział, w którym Speakman i Hogan wymieniają 12 słów o największej sile perswazji. Chcą państwo wiedzieć, jakie to słowa? To przeczytajcie.
Magazyn Literacki Książki kf; 10/2007

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Nie ma "urodzonych sprzedawców", ale nic nie stoi na przeszkodzie, by dążyć do ideału. Krokiem w dobrym kierunku może być lektura książki Konrada Pankiewicza "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie".

Choć autor dopiero od 7 lat związany jest zawodowo z marketingiem i sprzedażą już zdążył przekonać tysiące kandydatów na dobrych sprzedawców, iż potrzebna jest im wiedza daleko wykraczająca poza powszechnie znane, sprzedażowe triki. Dzięki temu poradnikowi, który już znalazł się na topie wydawnictwa Onepress, to grono zapewne zwielokrotni się.

Po -- by nie tracić czasu... -- trzyzdaniowym wstępie Pankiewicz przechodzi do rzeczy. Dowiadujemy się, jak uwodzić klienta i jak zmieniać emocje negatywne w pozytywne (nie: "jestem zmęczony", a: "potrzebuję nabrać sił") oraz dostrzegać, iż szklanka nie jest w połowie pusta (pesymista) a w połowie wypełniona wodą.

Kolejne lekcje to nauka na błędach -- najlepiej cudzych -- unikanie pułapki maniakalnego uporu, czytanie w myślach klientów i takie postępowanie, by obie strony transakcji czuły się wygrane. Poznajemy też kilka innych przydatnych prawd, np. że klienci nie kupują od firm, a od ludzi, poza tym dobrze najpierw wzbudzić sympatię, a dopiero później przejść do pertraktacji. Następne rozdziały -- felietony poświęcone zostały sposobom na udaną rozmowę, roli obiecywania oraz wielu innym kluczom, otwierającym umysł klienta.

A wszystko to w bardzo klarownej, przystępnej formie, napisane językiem dalekim od zwyczajowego przynudzania i wzbogacone o barwne przykłady i anegdoty.

Lektury nie musimy kończyć na ostatnim rozdziale. Wystarczy wejść na stronę prowadzoną przez Konrada Pankiewicza www.instytut-perswazji.pl i dopisać się do listy subskrypcyjnej. To gwarantuje cotygodniowy kontakt z autorem i tematem.

Dziennik Łódzki n; 22-10-2007

Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II

Depresja to czwarta choroba współczesnego świata. Z kolei stres dotyka każdego aktywnego człowieka. Jak z nimi walczyć, jak z nimi wygrać -- to tematy dwóch praktycznych poradników udostępnionych polskiemu czytelnikowi przez wydawnictwo Onepress w serii Sensus.

Już po lekturze pierwszych kilku stron II wydania książki "Jak wygrać z depresją? Trening" orientujemy się, jak dalece autentyczny jest to "przepis" na walkę z życiową udręką. Autentyczny przez to, że autorka Mary Ellen Copeland sama była ofiarą tej przypadłości, jaką jest depresja. Stąd jej dogłębna znajomość tematu, metod terapeutycznych i przekonanie, że -- tak jak ona -- można ponownie zdobyć kontrolę nad własnym życiem. Bowiem depresja -- jak podkreśla -- to stan przejściowy, a wyjście z niej jest kwestią treningu.

Oczywiście podręcznik nie powstał jedynie w oparciu o przeżycia autorki, ale jest wynikiem jej badań nad doświadczeniami 120 Amerykanów i Amerykanek, cierpiących na depresję i depresję maniakalną. Czytelnik, konfrontując je z własnymi problemami, z pewnością odnajdzie bratnie dusze, a korzystając z bardzo praktycznych wskazówek i zaleceń, poprawi swe samopoczucie, odzyskując radość życia.

Dziennik Łódzki n; 22-10-2007

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Nie ma "urodzonych sprzedawców", ale nic nie stoi na przeszkodzie, by dążyć do ideału. Krokiem w dobrym kierunku może być lektura książki Konrada Pankiewicza "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie".

Choć autor dopiero od 7 lat związany jest zawodowo z marketingiem i sprzedażą już zdążył przekonać tysiące kandydatów na dobrych sprzedawców, iż potrzebna jest im wiedza daleko wykraczająca poza powszechnie znane, sprzedażowe triki. Dzięki temu poradnikowi, który już znalazł się na topie wydawnictwa Onepress, to grono zapewne zwielokrotni się.

Po -- by nie tracić czasu... -- trzyzdaniowym wstępie Pankiewicz przechodzi do rzeczy. Dowiadujemy się, jak uwodzić klienta i jak zmieniać emocje negatywne w pozytywne (nie: "jestem zmęczony", a: "potrzebuję nabrać sił") oraz dostrzegać, iż szklanka nie jest w połowie pusta (pesymista) a w połowie wypełniona wodą.

Kolejne lekcje to nauka na błędach -- najlepiej cudzych -- unikanie pułapki maniakalnego uporu, czytanie w myślach klientów i takie postępowanie, by obie strony transakcji czuły się wygrane. Poznajemy też kilka innych przydatnych prawd, np. że klienci nie kupują od firm, a od ludzi, poza tym dobrze najpierw wzbudzić sympatię, a dopiero później przejść do pertraktacji. Następne rozdziały -- felietony poświęcone zostały sposobom na udaną rozmowę, roli obiecywania oraz wielu innym kluczom, otwierającym umysł klienta.

A wszystko to w bardzo klarownej, przystępnej formie, napisane językiem dalekim od zwyczajowego przynudzania i wzbogacone o barwne przykłady i anegdoty.

Lektury nie musimy kończyć na ostatnim rozdziale. Wystarczy wejść na stronę prowadzoną przez Konrada Pankiewicza www.instytut-perswazji.pl i dopisać się do listy subskrypcyjnej. To gwarantuje cotygodniowy kontakt z autorem i tematem.

Dziennik Łódzki n; 22-10-2007

Jak stworzyć udany związek? Trening

Nie doceniamy znaczenia rozmowy, nie potrafimy jej prowadzić. Trudno jest mówić o tym, co czujemy, czego oczekujemy od innych. Także spokojne słuchanie o frustracjach drugiej osoby nie jest łatwe. Dlatego warto skorzystać z porad ludzi, którzy na temat rozmowy naprawdę i mają coś do powiedzenia!
Pani Domu 10/2007