×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Związek od-nowa. Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia

Russell Friedman, John W. James Wyd. Helion Jeśli twój związek rozpadł się, bo nie potrafisz uwolnić się od demonów przeszłości, lub jeśli myślisz, że już nigdy więcej nie będziesz w stanie się zakochać, to znaczy, że przyszedł czas na zmiany. Autorzy książki prowadzą instytut, do którego zgłaszają się na terapię osoby przeżywające traumę z powodu rozstania. Właściciele doskonale więc zdają sobie sprawę, przez co przechodzisz i wiedzą, jak nadać twojemu życiu nowy kierunek. Pozwól się poprowadzić nową drogą.
POLSKA - KURIER LUBELSKI 02/2008

Szefologia. Instrukcja obsługi przełożonych

Dlaczego twój szef cię nie rozumie Czemu jego wymagania przekraczają wszelką miarę Każdy z nas zadawał sobie kiedyś te pytania. Jill Walker, doświadczona psycholog, podpowiada: musisz nauczyć się kierować szefem lepiej, niż on kieruje tobą. Jak Zajrzyjcie do książki. Mnogość metod ujarzmienia szefa sąsiaduje tu z technikami rozmów kwalifikacyjnych.
Dziennik Gazeta Prawna 02/2008

Mistrz ciętej riposty

Znajomość technik odmawiania, należy już dziś do podstawowego repertuaru asertywnej kobiety. Jeśli jeszcze ich nie opanowałaś w wystarczającym stopniu skorzystaj z rad zawartych w książce dr Listy Frankfort i Patricka Fanninga „Mistrz ciętej riposty". Ta niewinnie wyglądająca książeczka, zawiera w sobie pokaźną dawkę rad i podpowiedzi , które pokażą Ci jak mówić NIE na tysiąc sposobów, prowadzić telefoniczne wojny, kształtować rozmowy na własną modłę czy prowadzić dialog z prawdziwymi dziwakami. Pomoże Ci też wtedy, gdy będziesz chciała pozbyć się jakiegoś wyjątkowego natręta lub używając zgrabnych wymówek wyjść cało z towarzyskiej opresji.
kobietabezpieczna.pl RedS

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Wiele książek o sprzedaży wydano od czasu upadku ustroju, gdzie sprzedaż była banalnie prosta, ponieważ wszystkiego brakowało... Niemal wszyscy wówczas znajdowali się w transie kupowania. Polska Ludowa była jednym wielkim spragnionym - nie tyle dobrych, ale nawet jakichkolwiek produktów i usług - rynkiem. W tych czasach nie kupowano kilku rolek papieru toaletowego, ale cały ich sznur, który potem zadowolony klient przewieszał sobie przez ramię i paradował z takim „skarbem” przez ulice. Kupowano, tyle, ile się dało, bo przecież mogło zaraz zabraknąć. Często kupowano spod lady. W sklepie to sprzedawca był panem. Po kolorowe tygodniki stało się w kolejce przed szóstą rano zanim otwarto kiosk; po mięso i wędliny robiono niemal zapisy w kolejkach; by kupić mieszkanie trzeba było odczekać swoje 10-15 lat; a po sprzęty AGD ustawiały się kolejki z zapisami i nocnymi dyżurami. Taka była rzeczywistość Polski w czasach, kiedy wszystkiego brakowało. A „profesjonalnym sprzedawcą” (w cudzysłowiu) mógł zostać nawet niezbyt rozgarnięty i wymowny cieć. Dziś jest zupełnie inaczej. Sytuacja diametralnie się zmieniła. Wszystkiego jest pod dostatkiem. Cała sztuka polega obecnie na tym, by klient chciał kupić akurat od nas, a nie od konkurencji. Robimy więc wszystko, by być o krok przed innymi. Nigdy przecież ani na chwilę nie zapominamy o tym, że nie jesteśmy jedyni na szeroko rozumianym rynku. Że oprócz nas są tysiące ludzi, którzy także bardzo chcą pracować tam, gdzie obecnie my mamy zaszczyt przebywać; że są tysiące innych przedsiębiorstw i sprzedawców pukających każdego dnia do drzwi naszych klientów, których budżet też jest ograniczony. Dlatego profesjonalny sprzedawca jest coraz bardziej ceniony i coraz lepiej opłacany. Firmy headhunterskie wyszukują i, jeśli się da, podkupują najlepszych sprzedawców. Które bowiem rozwijające się przedsiębiorstwo nie chciałoby mieć w swoich szeregach tych najlepszych? Taki - nazwijmy go tak, jak na to zasługuje - artysta sprzedaży nie generuje żadnych strat, ale wręcz przeciwnie - przynosi krociowe zyski. Jest prawdziwym aktywem dla każdego przedsiębiorstwa na całym świecie. A jakie normalne przedsiębiorstwo pozbywa się swoich aktywów? Czym jednak charakteryzuje się taki profesjonalny sprzedawca? Przede wszystkim tym, że skutecznie potrafi dotrzeć do decydenta - nie tylko fizycznie, ale także na planie duchowym - potrafi go wprowadzić w trans kupowania. Staje się jednak przyjacielem swojego klienta. Tak jak dobry lekarz dla swojego pacjenta. Jest jego doradcą, a nie manipulatorem nastawionym wyłącznie na jednostronny zysk. Zapewne każdy też sprzedawca chciałby posiąść tę umiejętność, tj. zdolność wprowadzania klientów w trans kupowania. Taką umiejętność chciałby też posiąść każdy przedsiębiorca, którego powodzenie i dobrobyt zależy od chęci kupowania jego produktów i usług przez coraz większą ilość klientów. To jest m.in. dziedzina nowej psychologii sprzedaży i marketingu, którą od wielu już lat zajmuje się dr Joe Vitale - prawdziwy spec od marketingu i sprzedaży. Człowiek, który w swoim umyśle zgromadził wiedzę i doświadczenia tysięcy handlowców i przedsiębiorstw z całego świata - na przestrzeni kilkuset lat. Doprawdy od takiego człowieka można się wiele nauczyć! W swej najnowszej książce pt. „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu”, Joe Vitale uczy nas owej nowej psychologii. Autor zdaje sobie doskonale sprawę z tempa, w jakim żyjemy na co dzień. Wie, że „ludzie są zajęci swoimi problemami i marzeniami. Nie myślą o tobie i o tym, co chcesz im sprzedać”. Dlatego radzi, by „spotkać się z nimi w ich aktualnym transie, a następnie zaprowadzić ich w miejsce, w którym będą mogli skupić się na twoim produkcie lub usłudze. Jeżeli nie spotkasz się z nimi tam, gdzie obecnie się znajdują w swoich myślach, nie usłyszą cię, a co za tym idzie, niczego od ciebie nie kupią”. Brzmi to nieco ezoterycznie, bo chodzi przecież o wprowadzenie zasad hipnozy w sprzedaży, które mają pomóc wprawić klienta w trans kupowania. Jest to jednak prawdziwy konik Joe’go Vitale’go, który przyniósł mu międzynarodową sławę, niebagatelne pieniądze i uznanie na całym świecie. Z umiejętnością wprawiania klienta w hipnotyczny trans kupowania jednak nie można się urodzić, ale trzeba się tego nauczyć. Jak obiecuje Vitale „umiejętność tę posiądziesz, gdy przeczytasz tę książkę - pierwszą pozycję mówiącą o tej nowej psychologii sprzedaży i marketingu”. Twierdzisz, że wszystko już wiesz o sprzedawaniu? Cóż wyłącznie ignoranci jedyne co czytają to gazety, twierdząc, że takie książki im nie są potrzebne, bo wszystko o swojej pracy już wiedzą. Nie wierzę byś był jednym z nich. Dlatego pozostaje mi tylko zachęcić Cię do tej fascynującej lektury. I radzę Ci: lepiej odłóż tę gazetę, której czytanie wcale nie uczyni Cię bogatszym, i sięgnij po książkę, która nauczy Cię praktycznej umiejętności na co dzień, i jakiej jeszcze zapewne dotąd nie posiadłeś, zwielokrotniania dochodów według wskazówek niezrównanego, hipnotycznego marketingowca, Joego Vitale.
Salesman Polska Wojciech Rudny

Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty

Sztuka oratorska znana jest nie od dziś. W starożytności istniały liczne szkoły retoryki, do których uczęszczali przyszli mistrzowie wystąpień publicznych. Książka, którą chcę zaproponować tym z Państwa, których praca związana jest z przemawianiem, w rzeczywistości jest kursem złożonym z podręcznika, książki ćwiczeniowej i dwóch płyt DVD z zapisem warsztatów „Wystąpienia publiczne - krok po kroku”. Materiały są tak opracowane, że przy lekturze nie sposób się nudzić. Autorzy, Jerzy i Agata Rzędowscy, pracowali z wieloma osobami zarządzającymi ze świata biznesu. Zebrali w niej doświadczenia ludzi z różnych grup zawodowych, m.in. menedżerów, aktorów, trenerów, kaznodziejów, polityków, przywódców i mówców biznesowych. Wiedza ta pomogła im określić dobrego mówcę. A więc przede wszystkim to ktoś, kto jest profesjonalnie przygotowany, mówi w sposób ciekawy, przejrzystym językiem, a jednocześnie językiem na tyle perswazyjnym, by przekazać słuchaczom swoją myśl. Autorzy przekonują, że „każdy mówca może stać się mistrzem słowa”. Czytając książkę i stosując 65 dołączonych do niej ćwiczeń, nie sposób temu zaprzeczyć, bowiem otrzymujemy bardzo solidny kawałek wiedzy, oparty na własnych obserwacjach i wieloletniej praktyce trenerskiej autorów. Odnoszą się oni szczegółowo do cech dobrego przemówienia, udzielają bardzo precyzyjnych porad dotyczących zasad wystąpień publicznych, przygotowania konspektów, pracy głosem, technik potrzebnych do stworzenia indywidualnego stylu przemawiania czy radzenia sobie ze stresem - by wspomnieć tylko kilka bloków tematycznych, którym książka jest poświęcona. Zainteresowani warsztatami z pewnością znajdą odpowiedzi na wszystkie swoje pytania dotyczące wystąpień publicznych. Na zakończenie nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie: czy nudna prezentacja może stać się porywającą perłą retoryki? Po przejściu całego kursu odpowiedź brzmi: tak, pod warunkiem, że dobrze się do tego przygotujemy. Wszystkim poszukującym dobrego kursu polecam książkę Wystąpienia publiczne w biznesie.
Charaktery Aleksander Król, 09/2007