×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Tajniki magii NLP. Zbiór 77 kluczowych wzorców

Książka jest bardzo technologiczna. Zgodnie z informacją zawartą w podtytule opisuje najbardziej kluczowe wzorce NLP. Wiele z nich jest opisanych w bardzo szczegółowy sposób. W moim uznaniu nie jest to podręcznik dla początkujących adeptów sztuki NLP, a raczej dla bardziej zaawansowanych. Kilka razy bardzo pozytywnie zaskoczyłem się poziomem szczegółowości, gdzie materiał został poddany bardzo wnikliwej analizie. Ogólnie bardzo polecam książkę, jako jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku książek dotyczących NLP.
sfbcc.org.pl Rafał Daniluk, 2011-01-27

AlphaMale

Dla panów. Mateusz Grzesiak pisze konkretnym myśleniu, męskiej energii co tym, jak być gościem mądrym emocjonalnie i mieć zdrowe relacje z ludźmi. To jednak nie koniec ważnych | kwestii. Znajdziemy tu cenną dawkę informacji I o rozumieniu kobiet, uwodzeniu ich i byciu z nimi. To książka o poznaniu najlepszej wersji mężczyzny. Wiedza bezcenna w damsko-męskich relacjach.
Gazeta Krakowska . MAG, 2011-01-21

Wodna logika. Wypłyń na szerokie wody kreatywności

Nie ma kreatywności bez poczucia humoru Tak książka może być ciekawą lekturą przede wszystkim dla tych, którzy mają... poczucie humoru. Bowiem "humor jest zdecydowanie najważniejszą spośród aktywności ludzkiego umysłu" -uważa dr Edward de Bono, autor wydanej przez Sensus książki "Wodna logika. Wypłyń na szerokie wody kreatywności". I jest to lektura niezwykle przydatna, zwłaszcza w ponurych firmach i pompatycznych biurach. Umysł, to zwykle codzienne zaskoczenie. Niestety, w większości przypadków jesteśmy zmuszani do sztywnej logiki rozumowania. De Bonoproponuje wypłynięcie w myśleniu, w interpretacji otaczającego świata, na szerokie wody oceanu, a tym samym niezmierzone przestrzenie kreatywności. Autor preferuje rolę luźnych skojarzeń, które wzbogacają klasyczne rozumowanie, oparte na sztywnych argumentach - za i przeciw. To powinno nam rozszerzyć granice poznania i zobaczymy znacznie więcej niż tylko to, na co jesteśmy z góry przygotowani, czego się spodziewamy. Wszak czasem przypadkowo zasłyszane słowo, luźne skojarzenie, może stać się nieoczekiwanym impulsem do wykrzyknięcia "Eureka!".
POLSKA - DZIENNIK BAŁTYCKI . N, 2011-01-24

Wilk w owczej skórze. Jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją

Nie lubimy ich, ale musimy tolerować. Ale to nie znaczy, że trzeba im ulegać... Manipulanci są wśród nas -w firmach, biurach, szkołach. Z książki wydawnictwa Sensus "Wilk w owczej skórze" dowiadujemy się, jak zdemaskować przeciwnika, a jednocześnie skutecznie bronić się przed manipulacją. By się bronić, trzeba poznać metody. George K. Simon jr sypie nimi jak z rękawa, jednocześnie prezentując najczęściej spotykane "typy" manipulantów. To może być przełożony, który pozornie podwładnego wspiera, apo cichu torpeduje jego poczynania. Albo "kolega" - na co dzień czarujący i sympatyczny - naprawdę wyrachowany i bezwzględny. Ofiary są zazwyczaj zdezorientowane, zaskoczone, odczuwają lęk. Autor prezentuje osobowości manipulacyjne - ich determinację w dążeniu do sukcesu i władzy. Część druga - to prewencja i zwalczanie tego typu praktyk. Rozważania wzbogacono o barwne przykłady, co uprzyjemnia lekturę, czyniąc ją życiową i klarowną.
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI . N, 2011-01-24

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

Żaden ze mnie grafik - ostatni raz z ołówkiem miałem do czynienia naście lat temu w szkole, na lekcjach plastyki. Jestem przedsiębiorcą, który lubi ogarniać całą firmę i wspierać ją swoją wiedzą i ambicjami. Postanowiłem zaprojektować logo samodzielnie. W sieci znalazłem logopond.com - skarbnice inspiracji, przykładów logotypów z życia wziętych. Dało mi to niezłego kopa do działania. Natchniony wytworami Wielkich zużywałem całe ryzy papieru szkicując coraz to nowe logotypy. Robiłem to tak długo, aż moi bliscy zaczęli narzekać na moje niezbyt pro ekologiczne działania, a ja sam zacząłem narzekać na brak weny - spowodowany definitywnie przez niepowodzenia. Kiedy wymyśliłem już jakąś przykuwającą uwagę i łatwo zapamiętywaną postać graficzną, po ponownym przewertowaniu wspomnianego serwisu, okazywało się, że już ktoś, kiedyś stworzył coś - coś podobnego. Bałem się, że mój projekt mógł zostać nazwany plagiatem - lądował na wierzchołku sterty papieru, wystającego z kosza na śmieci. To był jeden problem. Drugim była wszechobecna pustka w mojej głowie odnośnie tego jak taki projekt powinien powstawać, jakich narzędzi użyć. Definitywnie potrzebowałem pomocy i tą pomoc odnalazłem. Książka Logo Design Love pozwoliła nie tylko usystematyzować moją wiedzę, ale także uzupełnić jej braki z zakresu procesów powstawania i wdrażania logotypów. Dała mi także zupełnie inne myślenie odnośnie dobrze mi znanych grafik - znam ich historię i wartość. To, co zauważyłem w sieci, jest już nie tylko scharakteryzowane mianem: „fajne logo” - wiem jaki proces towarzyszył powstawaniu tego dzieła, potrafię dostrzec rzeczy, których wcześniej w ogóle nie dostrzegałem, doceniam wartości jakie przekazuje i jego twórców. Wiem jak zaprojektować logo, jak je wdrożyć i sprawić by było zapamiętane. Teraz potrzebuję już tylko więcej kartek. Książkę Logo Design Love polecam każdemu kto chce zacząć swoją przygodę z tą trudną dziedziną, która jest częścią procesu kreowania marki. Dla mnie ta książka stała się odpowiedzią na moje potrzeby i będę do niej wracał z całą pewnością często.
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Krzysztof Cichocki