×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

Autor:
David Airey
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 44
Stron:
216
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?

Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.

  • Znaczenie logo w życiu firmy
  • Charakterystyczne elementy kultowych projektów
  • Podstawy procesu projektowania logo
  • Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
  • Sposoby wyceny projektu
  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
  • Metody prowadzenia rozmów z klientami
  • Współpraca z klientami zagranicznymi
  • Tworzenie internetowego portfolio
  • Dostępne narzędzia
  • Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!

O autorze książki

David Airey jest wybitnym grafikiem z Irlandii Północnej. Pasjonują go zagadnienia związane z tożsamością wizualną marek. W latach 90-tych napisał swój pierwszy kurs projektowania graficznego, Pracował dla takich gigantów rynku jak Yellow Pages(tm) (Kanada), Giacom (Anglia) czy Berthier Associates (Japonia). Jest autorem dwóch niezwykle popularnych blogów poświęconych projektowaniu graficznemu:
logodesignlove.com oraz davidairey.com.

W każdym miesiącu jego strony odwiedza około 250 tysięcy internatów, a blogi odnotowują ponad milion odwiedzin miesięcznie.

Helion - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności