×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku

Nic nie sprawia większej przyjemności menedżerowi, jak zarządzanie zespołem zmotywowanych, skutecznych i zadowolonych pracowników. Wydawałoby się, że nie stanowi problemu stworzenie właśnie takiego zespołu, jednak rzeczywistość okazuje się okrutna, szczególnie jeżeli zależy nam na długotrwałym funkcjonowaniu zespołu. Przeciętny menedżer powie w tym momencie, że po prostu należy użyć motywatora finansowego i wszystko będzie funkcjonowało jak należy. Niestety jak pokazują badania to narzędzie już nie działa, a na efektywność i zadowolenie z pracy wpływają zupełnie inne czynniki - nie mające charakteru finansowego. David J. Lieberman w swojej książce pokazuje jak zastosować odrobinę psychologii, która wpłynie na podniesie morale członków organizacji. Autor uważa, że ludzie chcą wnieść swój wkład w sprawę, w którą wierzą, i chcą, aby wartość ich uczestnictwa została doceniona. Dlatego czynnikiem kluczowym dla morale jest pozwolenie pracownikom na swobodne wyrażanie swoich myśli. Czytelnik uzyskuje dostęp do czterech prostych strategii, które pomogą mu zwiększyć efektywność organizacji. Strategia 1. Daj możliwość włożenia własnego wkładu i poczucia uczestnictwa Strategia 2. Kontakty towarzyskie, docenienie i uznanie Strategia 3. Zainwestuj w relacje menedżer — pracownik Strategia 4. Kiedy pieniądze mogą popsuć morale i kreatywność Jeżeli więc nie chcesz żeby Twoi podwładni znaleźli się w grupie 75% osób nieustannie poszukujących nowej pracy, pozwól im stać się częścią organizacji. Zainspiruj ich do realizacji wizji, którą wspólnie wypracujecie i z którą się utożsamiacie. Pracownik czujący odpowiedzialność zbudowaną na własnych wartościach nigdy Cię nie zawiedzie.
sfbcc.org.pl Michał Piotrowiak, 2011-05-04

Sukces tu i teraz. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, szybciej, niż się spodziewasz

Jeśli czytałeś wcześniejsze książki Brian Tracy to ten egzemplarz „Sukces tu i teraz” jest zupełnie innym modelem od pozostałych. Czytając książki z reguły oczekuje się gotowych narzędzi do ulepszenia swojego stylu życia prywatnego jak i zawodowego. Ta książka wskaże Tobie kierunek jaki może być dla Ciebie dobry oraz jakich narzędzi możesz do tego użyć, czyli jakie technologie są istotne aby być efektywniejszym. Brian Tracy ukaże Tobie jakie są sposoby aby określić swój cel, kilka technik pomoże Tobie w szczegółowy sposób ukierunkować swój cel oraz jakimi wartościami się kierować. W książce znajdziesz jak można budować zgodność swojej misji życiowej(jeśli jej nie masz, znajdziesz tam sposób jak to zrobić) z wykonywanym zawodem oraz życiem prywatnym. Książka zawiera sporo pytań, które pobudzają Twoje myślenie oraz ukazują na czym naprawdę warto się skupić. Jeden cytat jaki mi się nasuwa to: „ Nie wierzysz w to, co widzisz, lecz widzisz to, w co już uwierzyłeś” Wayne Dyer. Przemyśl to i dostosuj do swojej osoby/rzeczywistości/życia. Po przeczytaniu kilku książek Briana uważam, że ta książka jest najlepszym egzemplarzem aby zacząć rozdział pod tytułem „ chcę zmiany i wiem jak to zrobić ”. Polecam każdemu kto chce naprawdę korzystać z zasady Pareto 80/20 oraz robić same istotne i efektywne rzeczy oraz działania w swoim życiu, które dadzą mu szeroko rozumiane szczęście i harmonię.
sfbcc.org.pl Paweł Stańczuk, 2011-06-26

Niezbędnik karierowicza, czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście

Ani oryginalne CV przesłane gołębiem pocztowym, ani modne studia nie zapewnią ci wymarzonej posady w firmie, jeśli się o nią odpowiednio nie postarasz. A praca, jak przekonuje autorka, leży na ulicy. Trzeba tylko posiadać coś, czego akurat potrzebuje pracodawca. Są dwa typy poszukujących zajęcia czy posady - handlarze i filozofowie. Kariera handlarza opiera się na pracy - sprzedaje swój czas, nie różni się od innych, łatwo go zastąpić. Dlatego praca staje się coraz tańsza. Kapitałem filozofa jest coraz droższa wiedza i umiejętności. Dzięki temu jest niezależny i trudno go wymienić. Książka podpowiada, od czego zależy, którą z tych dwóch ról będziemy odgrywać w swojej karierze.
Rzeczpospolita AK, 2011-06-16

Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej

Jestem moją pracą…a któż nią nie jest? Zwróćcie uwagę, że większość z nas w pogoni za realizacją ambicji zawodowych traci równowagę między życiem prywatnym a pracą. W wielu firmach nadal obowiązuje stare spojrzenie na pracownika - ma on się skupić jedynie na realizacji zawodowych celów, a po przyjściu do pracy najlepiej zapominać o życiu prywatnym. Stan Slap w książce "Jestem moją pracą. Rozsypcie me prochy w sali konferencyjnej" (wyd. Onepress) pokazuje, że firma, w której pracownicy nie muszą pracować/funkcjonować wbrew swoim wartościom wyprzedza konkurencję. Slap na przykładach kilku mniej lub bardziej znanych w Polsce firm pokazuje, że ludzkie oblicze firmy bardzo sie opłaca. Banał? Nie jeśli przytoczycie sobie przykłady tego co dla swoich pracowników robi Google (z marek globalnych) czy na przykład Grupa Allegro (z marek lokalnych). Pracownik nie staje się tylko i wyłącznie najemnikiem firmy, ale jest jej częścią razem z tym, co dla niego ważne. W książce autor stara się przekonać (i robi to), że takie podejście do pracownika może pozytywnie wpływać również na relacje i funkcjonowanie małej firmy. W roli osób zaszczepiających tę nową „zdrową” tradycję w firmie widzi menadżerów. Jak wprowadzić zmiany w firmie, zachęcić do nich pracowników, a co najważniejsze, przekonać do nich szefów? Stan Slap radzi zacząć od siebie - odnaleźć swoje wartości, spróbować określić swoje gorzkie miejsce (stan obecny lub taki, którego nie akceptujemy) oraz zdefiniować lepsze miejsce. Następnie przedstawić wizję „nowych” relacji w firmie pamiętając o przedstawieniu odpowiednich kontrastów (teraz a później, teraz a lepiej itp…). Książka zawiera tabele wartości wraz z ich definicjami oraz bardzo fajną ostatnią część, jaką stanowią fragmenty materiałów z analiz towarzyszących projektowi Bury My Heart at Conference Room B (tytuł oryginału). Materiały zostały wydrukowane w taki sposób, że wygląda jak ksero skrzętnie sporządzonej dokumentacji. Polecam wszystkim, którzy chcieliby aby praca w ich firmie była przyjemniejsza (tak, praca powinna być przyjemnością!). Ja po jej lekturze, mimo że miałam początkowe wrażenie iż czytam coś, co jest oczywiste, mam kilka pomysłów na zmiany. I planuję je przedstawić moim współpracownikom. I ja, podobnie jak autor Jestem moją pracą wierzę, że praca nie musi oznaczać działania wbrew sobie. W końcu sama robię zawodowo to, co lubię:)
marketingdokobiet.pl 2011-06-14

Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety

Kate Hanley to założycielka witryny internetowej: msmindbody.com. Jest redaktorką i autorką artykułów dotyczących min. zwalczania stresu. Były one publikowane w magazynie "Body +Soul", a także na portalu GoodHousekeeping.com. Opisane w książce techniki pomogły autorce podczas wielu stresujących sytuacji min. w podróżach, przy tragicznych wydarzeniach czy w ciężkiej pracy. Czy jesteś zmęczona życiem i pracą? Czy twoja frustracja dosięga już szczytu? Czy wydaje Ci się, że twoje życie jest pełne przeszkód i utrapień? Czy nie masz już energii i wieczorami brak Ci chęci na wszystko? Przestań ciągle się pocieszać niezdrowym jedzeniem i piciem. Odrzuć używki i zacznij dbać o siebie. Ta książka pokaże Ci różne metody troski o swoje zmęczone ciało. Zawiera ona proste ćwiczenia, które można wykonać wszędzie. Dzięki nim poczujesz się bardziej spokojna. Będziesz miała więcej energii i zaczniesz wreszcie korzystać z życia. Wydaje się, że życie kobiety jest proste. To nie jest prawdą. Mamy w życiu zbyt wiele stresu. Nawet jeśli nie pracujemy to przecież jest troska o rodzinę, przyjaciół. Są różne dolegliwości. Każda z nas w inny sposób próbuje sobie radzić z trudnościami. Jednak nie zawsze są to dobre i zdrowe metody. Niekiedy zamiast być odprężoną, zwiększamy nasz stres. Niezdrowe jedzenie, używki i tym podobne rzeczy tylko bardziej niszczą nasze ciało i nie tylko. Bo tym samym "zabijamy" nasze rodziny, przyjaciół. Tymczasem są proste metody, które sprawią, że poczujemy się lepiej. Wystarczą kilkuminutowe ćwiczenia. Parę ruchów, a twoje podejście do świata się diametralnie zmieni. "Twój podręczny uspokajacz" zawiera kilkadziesiąt rodzajów różnych ćwiczeń na każdą sytuację w życiu kobiety poczynając od rozmowy kwalifikacyjnej, a kończąc na zwykłym bólu głowy. Ta książka na pewno przyda się każdej z nas. Można wziąć ją ze sobą w podróż, dzięki czemu zawsze będziemy mogły zawsze do niej zajrzeć. Sądzę, że to niezbędna rzecz każdej prawdziwej kobiety. Muszę przyznać, że autorka zna się na rzeczy. Dokładnie opisuje każde ćwiczenie. Dzięki temu nie ma problemu z ich wykonaniem. Niektóre z nich są nawet zilustrowane. Można zauważyć fachowość Kate Hanley. Możemy być pewne, że te metody pomogą nam się zrelaksować. Książka napisana została prostym, ale fachowym językiem. Podoba mi się grafika. Jest bardzo kobieca i zwraca na siebie uwagę. Wielkim plusem jest to, że ten podręcznik jest podzielony na kilka rozdziałów dotyczących części naszego życia. Dzięki temu bez problemu znajdziemy interesujące nas ćwiczenie. Podsumowując polecam tę lekturę wszystkim kobietom. Warto wiedzieć jak sobie poradzić z problemami w bezpieczny i zdrowy dla nas sposób. Zamiast zajadać się fastfoodowym jedzeniem czy używkami i potem dodatkowo walczyć o zdrowie to lepiej wykonajmy kilka relaksujących ćwiczeń. To zaledwie parę minut, a poczujemy się znacznie lepiej i w dodatku nie zmęczymy bardziej naszego ciała.
Sztukater.pl monia1990