×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je

Komunikuję się, więc jestem! Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół? Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach i jak słuchać i być słuchanym? Poznaj osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami. 1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie? 2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie? 3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy? 4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy? 5. Czy zdarza ci się krytykować innych głośno? 6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę? 7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała? 8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji? Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać swój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z otoczenia. Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać cię tak, jakbyś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół ciebie!
Marketing w Praktyce 2011-07-01

Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników

Biznes nie znosi próżni i niecierpliwie czeka na liderów, którzy zreorganizują metody zarządzania ludźmi. Oto książka dostarczająca narzędzi, dzięki którym nie nabierzesz złych nawyków w zarządzaniu, a jeśli jakieś posiadasz - szybko się ich pozbędziesz. Pozwoli ci zdobyć umiejętności, które sprawią, że z łatwością podejmiesz się większej liczby zadań przy mniejszej ilości zasobów. Nauczysz się rozwijać i przyciągać talenty, wydobywać nowe pomysły oraz kumulować energię do stymulowania zmian organizacyjnych i wprowadzania innowacji. Postawmy sprawę jasno. Możesz zostać genialnym szefem i inspirującym liderem, dodającym swoim pracownikom skrzydeł oraz zachęcającym ich do rozwijania swoich możliwości. Możesz też być bezdusznym tyranem, narzucającym swoje zdanie i nieznoszącym sprzeciwu. Zrób bilans zysków i strat. Lider dodający skrzydeł to taki, który inspiruje współpracowników do wykorzystania swoich możliwości w celu dostarczenia rezultatów wykraczających poza oczekiwania. Gdy tylko wchodzi do pokoju, pomysły spontanicznie rodzą się w głowach i unoszą w powietrzu, a problemy znajdują rozwiązanie. Lider podcinający skrzydła ma wypracowane sposoby na drenowanie inteligencji i mordowanie potencjału w ludziach dokoła siebie. Zawsze musi być najmądrzejszy na sali. Jest zabójcą pomysłów i wysysaczem energii, który trwale wpływa na zmniejszenie talentu oraz zaangażowania innych. Podjąłeś decyzję Pomyśl, co możesz osiągnąć, kiedy zdołasz wykorzystać całą energię oraz mądrość, jakie są wokół ciebie.
Marketing w Praktyce 2011-07-01

Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty

Jak przystało na powieść samorozwojową wiedza z zakresu negocjacji jest wpleciona w fabułę. Mamy Jay’a, murowanego kandydata na Sprzedawcę Roku w firmie XL. Wyniki mają zostać ogłoszone podczas rejsu zorganizowanego dla pracowników i ich rodzin. Podróż ma upływać na wypoczynku na leżakach, sączeniu drinków oraz udziale w szkoleniu z negocjacji. O ile dwa pierwsze wzbudzają radość, o tyle szkolenie przyjmowane jest z westchnieniem i wymownym skwitowaniem „znowu nudy”. Żeby nie było cukierkowo, podczas rejsu dochodzi do dwóch „nieprzewidzianych” zdarzeń. Po pierwsze, Jay nie zostaje Sprzedawcą Roku. Zdziwiona jest większość pracowników, w tym sam „pokrzywdzony”. Po drugie, szkolenie prowadzone przez Doktora Pata (tak się tytułuje trener) okazuje się ciekawe i skuteczne. „Jednominutowy Negocjator” jest przejrzyście napisanym, prostym w obsłudze kompendium po sztuce negocjacji. Nie należy do pozycji przegadanych czy przeładowanych wiedzą. Daje łatwy model negocjacji, tzw. EASY (szczegóły w książce). Pozwala ocenić sytuację i wprowadzić odpowiedni typ negocjacji w rozmowach z klientem biznesowym. Co więcej, zawarte w książce metody są tak uniwersalne, że można je również zastosować w relacjach rodzinnych.
Z życia książek 2011-07-09

Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku

Czy można uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej? Według autora "Mechanizmów władzy w biznesie" tak. D.J. Lieberman to międzynarodowy autorytet w dziedzinie psychologii zachowań i relacji międzyludzkich, autor książek oraz laureat wielu nagród. Techniki opisywane w jego książkach są stosowane przez FBI, Departament Marynarki Wojennej, firmy z listy "Fortunę 500", rządy, korporacje i specjalistów od zdrowia psychicznego. Czytelnicy "Mechanizmów władzy w biznesie" poznają skuteczne techniki, które krok po kroku pozwolą sformułować taktykę nadającą się do zostawania w dowolnej sytuacji. Skutecznie wdrożone pozwolą np. zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami czy wpłynąć na to, jak jest się postrzeganym przez konkurencję. Książka zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Napisana jest codziennym i rzeczowym językiem, pozbawionym zbędnych ozdobników i psychoterapeutycznego żargonu.
Personel i Zarządzanie

Tajemnica fal mózgowych. Przywróć rytm szczęśliwego i zdrowego życia

Ilchi Lee nie jest psychologiem ani neurobiologiem. Poprzez swoje doświadczenia i zainteresowanie wschodnimi technikami walki, medytacji i relaksacji opracował metodę, która ma na celu przywrócenie równowagi, harmonii i celu w organizmie. Wibracje fal mózgu są jego zdaniem metodą, która w łatwy sposób może odmienić na lepsze życie każdego z nas. Jego metodyka spotkała się już z kilkoma badaniami empirycznymi, których opisy znajdują się w książce i które okazały się być korzystne. Autor wychodzi z założenia, że nasz mózg posiada niezwykłe możliwości adaptacji i regeneracji, które ukształtowały się w toku ewolucji. Jedyne, co trzeba tak naprawdę zrobić, to pozwolić im działać. Poprzez wnikliwe studiowanie wschodnich metod relaksacji i medytacji odkrył on, że klucz leży w odpowiednim odprężeniu i obniżeniu częstotliwości fal mózgowych oraz uruchomieniu niższych struktur mózgowych tj. pnia mózgu równolegle do ciągle przeciążonych we współczesnym społeczeństwie płatów czołowych.
psychologia-spoleczna.pl Jarosław Świątek, 2011-03-07