Anatomia kłamstwa (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Wydawnictwo SQN
Wydawnictwo:
Wydawnictwo SQN
Ocena:
4.9/6  Opinie: 7
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

34,90 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

29,90 zł
22,43 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Poprzez fascynujące anegdoty ze swojej długoletniej kariery w CIA, eksperci w sprawie wykrywania kłamstwa uczą tej niecodziennej sztuki.

Nakłonienie kogoś do mówienia prawdy to nie lada wyczyn. Niestety tę kluczową umiejętność posiada niewiele osób. W sali konferencyjnej, w szkole, w pracy, a także w naszych własnych domach codziennie wchodzimy w interakcje z innymi starając się poznać prawdę o nich. Ludzie są często nieszczerzy w obawie przed negatywnymi konsekwencjami związanymi z ujawnieniem informacji. Jednak przy chwili nieuwagi można zauważyć subtelne symptomy tego co zostało zatajone. Wyobraź sobie jak inaczej wyglądałoby Twoje życie gdybyś bez trudu określał czy ktoś kłamie, czy mówi prawdę. Przy zatrudnianiu nowego pracownika, w interesach, rozmawiając z dzieckiem na temat tego co go trapi, lub w konfrontacji z drugą połówką w przypadku podejrzenia o niewierność. Umiejętność demaskowania kłamstwa może mieć daleko posunięte konsekwencje, nawet w skali życia. Trzech byłych oficerów CIA, czołowych ekspertów w dziedzinie rozpoznawania podstępu ujawnia skuteczne techniki wykrywania oszustwa. Anatomia kłamstwa to fascynująca opowieść o metodach wykrywania kłamstwa opracowanych w Houston w celu waliki z terroryzmem, czy dochodzenia w sprawach karnych, ta książka uczy jak je stosować w codziennym życiu.

(…) Oczywiście mimowolne przekazy są tak samo powszechne w sytuacjach codziennych, dalekich od przestępstw kryminalnych. Phil wspomina sytuację, gdy przeprowadzał przesłuchanie wstępne pewnej kobiety starającej się o pracę. Klient, który zlecił mu to przesłuchanie, chciał się dowiedzieć, czy potencjalna pracownica będzie lojalna i zaangażowana w umacnianie swojej pozycji w firmie. Ostatnią osobą, którą chciałby zatrudnić klient Phila, byłby ktoś, kto nieustannie zmienia miejsce pracy. W pewnym momencie przesłuchania Phil zapytał kandydatkę, co powiedziałaby, gdyby miała przekonać swego przyszłego pracodawcę, że jest właściwą osobą na to stanowisko.

Powiedziałabym mu, że jestem wykwalifikowana i posiadam umiejętności, których szuka – odpowiedziała. – I że będzie żałował, gdy odejdę.

Ten mimowolny przekaz w pełni wystarczył Philowi i jego klientowi (…)

Fragment książki

Selling sensus.pl

Zamknij

Wybierz metodę płatności