77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Autorzy:
- Marek Skała, i goście



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 352
- Czas nagrania:
- 9 godz. 16 min.
- Czyta:
- Jakub Urlich
- Druk:
- oprawa miękka
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki
Czytaj fragment
Opowieści motywacyjnej treści. W dodatku z morałem
Znasz to - jesteś na wykładzie, szkoleniu, uczestniczysz w zbiorowym coachingu. Przybyłeś głodny wiedzy, prowadzący ma ciekawą osobowość i sporo praktycznych informacji do przekazania, całość jest świetnie zorganizowana, każde słowo przemyślane, poparte danymi i przykładami z praktyki biznesowej. Pierwsze pół godziny - pełny entuzjazm, wszyscy zachwyceni. Kolejne pół godziny - pierwsi uczestnicy zaczynają dyskretnie ziewać. Następne trzydzieści minut - skrzypi cała orkiestra krzeseł, na których niecierpliwie kręcą się umęczeni słuchacze...
Wtedy pojawia się ONA. Opowieść. Intrygująca, choć pozornie kompletnie niezwiązana z tematem, dla którego zebrano się w klimatyzowanej sali konferencyjnej. Jest ciekawa, wciągająca, zabawna. Płynie wartko aż do zaskakującego końca. I morału, który okazuje się zadziwiająco zbieżny z tym, o czym była mowa wcześniej. Na bazie opowiedzianej właśnie historii pracuje się dalej - wyciąga wnioski, obnaża mechanizmy i uczy technik radzenia sobie w sytuacji podbramkowej. Są takie historie. Znają je trenerzy i coache, sportowcy i menedżerowie, pisarze i dziennikarze, których do współpracy namówił Marek Skała. W efekcie powstała książka lekka w formie, za to znacząca w treści. Czytaj ją, śmiej się i wyciągaj wnioski. Kiedyś mogą uratować Ci... No, powiedzmy - bardzo Ci pomóc w życiu i biznesie.
Patroni:
O autorze
Marek Skała jest właścicielem i dyrektorem firmy szkoleniowej "MEGALIT - Instytut Szkoleń". Zrobił doktorat z zakresu autorskich technik szkolenia menedżerów. Od 17 lat prowadzi szkolenia dla firm z motywacji, przywództwa, negocjacji, PR, technik rozwoju i coachingu. W szkoleniach wykorzystuje dodatkowe umiejętności -- nurkowe jako Master Scuba Diver oraz doświadczenia przewodnika górskiego. Jest członkiem Towarzystwa Hipnozy Terapeutycznej i Badań nad Hipnozą.
Podobne produkty
-
Success and Change Success and Change
Mateusz Grzesiak
-
-
-
-
Kalendarz Create Yourself 2020 Kalendarz Create Yourself 2020
Mateusz Grzesiak
-
Podobne produkty
-
-
Bogaty Pracownik Bogaty Pracownik
James Altucher
-
-
-
-
Podobne produkty
-
Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
Jerzy Gut, Wojciech Haman
-
-
-
-
-
Recenzje (3)
-
Szef Sprzedaży Anna Przybył
Wszyscy to znamy – przychodzimy na wykład czy szkolenie albo uczestniczymy w zbiorowym coachingu. Przybywamy głodni wiedzy. Prowadzący ma ciekawą osobowość i sporo praktycznych informacji do przekazania, całość jest świetnie zorganizowana, każde słowo przemyślane, poparte danymi i przykładami z praktyki biznesowej. Pierwsze pół godziny – pełny entuzjazm, wszyscy zachwyceni. Kolejne pół godziny – pierwsi uczestnicy zaczynają dyskretnie ziewać. Następne 30 minut – skrzypi większość krzeseł, na których niecierpliwie kręcą się umęczeni słuchacze… Wtedy pojawia się ONA. Opowieść. Intrygująca, choć pozornie zupełnie niezwiązana z tematem, dla którego zebrano się w klimatyzowanej sali konferencyjnej. Jest ciekawa, wciągająca, zabawna. Płynie wartko aż do zaskakującego końca i morału, który okazuje się zadziwiająco zbieżny z wcześniejszym tematem prelekcji. Na bazie opowiedzianej właśnie historii pracuje się dalej – wyciąga wnioski, obnaża mechanizmy i uczy technik radzenia sobie w sytuacji podbramkowej. Są takie historie. Znają je trenerzy i coache, sportowcy i menedżerowie, pisarze i dziennikarze, których do współpracy namówił Marek Skała. W efekcie powstała książka lekka w formie, za to znacząca w treści. Warto do niej zajrzeć, trochę się pośmiać, a przy okazji wyciągnąć wnioski. Kiedyś mogą okazać się bardzo pomocne w życiu i biznesie.
-
moznaprzeczytac.pl Marta
Na tylnej okładce książki „77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie” autorstwa Marka Skały czytamy: „ (…) książka lekka w formie, za to znacząca w treści. Czytaj ją, śmiej się i wyciągaj wnioski. Kiedyś te historie mogą Ci uratować… No powiedzmy, dać kopa. W życiu i biznesie.” Zdanie to dokładnie oddaje to, co jest zawarte w omawianej książce. Marek Skała, będący doskonałym coachem, mówcą konferencyjnym i wykładowcą, przytacza w książce historie ze swojego życia obejmujące okres od czasów licealnych po studia i późniejsze życie zawodowe. Historie zwykle są lekkie, zabawne (np. te z udziałem legendarnego przewodnika górskiego i ratownika TOPR Franka Spytki), a niekiedy poważne jak „Blue Hole i Canyon w Dahab. Rzecz o strachu, śmierci i Waldku z Al Capone” (szczerze polecam! Mnie chyba dała najwięcej do myślenia). Teksty są pogrupowane w sześć rozdziałów zakończonych świetnymi grafikami zawierającymi najważniejsze słowa–hasła podsumowujące większość zawartych w danym rozdziale opowieści. Oglądając je, aż żałowałam, że nie mogę ich powiększyć i w formie plakatu powiesić nad biurkiem, żeby w trudnych chwilach przypominały mi właśnie o tej książce i wnioskach z niej płynących. Oprócz wspomnianych grafik, autorstwa Agaty Jakuszko i Karoliny Jóźwik, w książce znajduje się również wiele świetnych rysunków (szkicowanych ręką Jacka Fedorowicza, Andrzeja Mleczko, Henryka Sawki i Stanisława Tyma) oraz zdjęć wykonanych przez samego autora oraz licznych gości (razem aż 44), którzy zostali zaproszeni do współtworzenia „77 historii…”. Wspomnieni goście, to m.in. trenerka biznesu Agnieszka Maruda-Sperczak, dziennikarz i komentator sportowy Grzegorz Kalinowski, coach ICF i trener kompetencji interpersonalnych Jarosław Gietner czy dziennikarz Marcin Prokop. Został im poświęcony osobny rozdział książki, w którym to każdy z nich przytacza jedną, wybraną przez siebie historię z życia… 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie - Marek Skała i goście I w tym momencie zapytacie się pewnie, drodzy Czytelnicy, co takiego w sobie mają te historie, że o nich wspominam? Otóż opowieści te, z początku wydawać by się mogły lekkie i banalne, zakończone są jakimś istotnym morałem przypominającym nam o tym, co jest ważne w życiu, czym się w nim kierować i o czym nie zapominać w trakcie realizacji jakiegoś, wielkiego dla nas, wyzwania. Książka jest z założenia kierowana głównie do menadżerów, kierowników, dyrektorów firm chcących poszerzyć wiadomości z praktyki biznesowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zespołem ludzi. Wiadomo, że to właśnie oni często mają przed sobą wielkie wyzwania, związane nie tylko z zarządzeniem wieloosobowym zespołem, ale także z realizacją trudnych (czasem budzących w nich strach, że sobie nie poradzą) zadań firmowych. Toteż książka ta jest dla nich, żeby przypomnieć, że ludzie są ważni, a wygrana rodzi się w głowie. Jest ona także dla wszystkich osób szukających chęci, motywacji i odwagi do działania, dla tych którzy boją się zmiany reguł i przyznania do błędu. Lektura będzie świetnym prezentem dla nauczycieli (historie w niej zawarte mogą być podstawą do motywacyjnych rozmów z uczniami). Warto też przybliżyć treść książki starszym dzieciom i młodzieży, przypominając im o szacunku dla starszych i bardziej doświadczonych oraz wielu innych, ważnych w życiu wartościach, zwykle zawartych w postaci prostych zdań, takich jak: „Kiedy coś się zaczyna, wygrywają odważni. Zamiast ciągle się uczyć, coś robią! Nikt nie nauczył się jeździć na rowerze, czytając książki.” „Nigdy nie udawaj, że wiesz, jeśli nie wiesz. Sprawdź, poszukaj, dowiedz się. To znamionuje rzetelnego eksperta. Nikt nie wie wszystkiego, ale tylko prawdziwi specjaliści potrafią się przyznać.”
-
books4business.pl
Marek Skała, dziennikarz, wykładowca i mówca marketingowy napisał „77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie”, ponieważ chciał pokazać, że wszystko jest w życiu możliwe i osiągniemy sukces, jeśli bardzo tego pragniemy i zainicjujemy odpowiednie działania. Czy jednak książka istotnie przyniesie odbiorcy motywację? Początkowa ambiwalencja Na początku lektury „77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie” czytelnikowi towarzyszą ambiwalentne odczucia. Publikacja wydaje się autobiograficzną laurką, którą Marek Skała zadedykował samemu sobie. Szczęśliwie, w miarę kolejnych rozdziałów, okazuje się, że wrażenie to jest mylne, a autor kierował się przy pisaniu prawdziwą misją. Dzięki medialnemu i uniwersyteckiemu doświadczeniu, Marek Skała z godną podziwu wprawą posługuje się sztuką storytellingu, okraszoną humorem i autorefleksją. Z szeregu z pozoru banalnych opowieści, takich jak np. o zbieraniu pieniędzy na dżinsy, wysnuwa zaskakująco mądre wnioski. Będąc pasjonatem gór, dużo uwagi poświęca tatrzańskiemu przewodnikowi, Franciszkowi Spytce i anegdotom z nim związanym. Odkrywamy skarbnicę mądrości, takich jak: gdy kochasz swoją pracę, nie przepracujesz ani jednego dnia, czy to, że trzeba polegać na wskazówkach ludzi bardziej doświadczonych, zamiast samemu nieudolnie kombinować. Doświadczenia autora i nauki z nich płynące W dalszej części książki „77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie” stajemy się świadkami życiowej podróży Marka Skały, poznajemy siłę determinacji, która pozwala nam pojąć, że do odważnych świat należy. Autor zawdzięcza błyskotliwą karierę przyjaznemu nastawieniu do świata – jako student pojechał do Niemiec, by pracować fizycznie. Trafił tam na uważnych, lojalnych i wartościowych szefów. Później, już w roli dziennikarza i mówcy, zetknął się z wieloma guru marketingu oraz wynotował nauki z tych spotkań: jeśli wyrzucą Cię drzwiami, wejdź oknem lub wykorzystuj szanse, które stawia przed Tobą los, nawet jeśli nie będziesz na nie w pełni przygotowany. Marek Skała podkreśla też znaczenie rozmowy windowej – takiej pogawędki z kimś znanym, aby ten ktoś nas zapamiętał, udowadniając jednocześnie, że podobna taktyka pomogła mu np. w rozmowie z Michaiłem Gorbaczowem. Inspirujące historie tych bardziej i mniej znanych Druga część książki to inspirujące historie bardziej i mniej znanych osób obrazujące ich walkę z trudnościami. Marcin Prokop wypowiada się o sile przypadku w rozwoju telewizyjnego sukcesu, niepełnosprawna Angelika Chrapkiewicz-Gądek, o zdobywaniu górskich szczytów, czy Anna Łowińska, specjalistka ds. HR-u, o pokonaniu strachu przed tłumem i uczestnictwie w koncercie Chrisa Bottiego. Pozostali goście przedstawieni w książce „77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie” równie twórczo podejmują temat pokonywania barier. Odczarowanie coachingowych frazesów Marek Skała bez idealizmu i z charakterystyczną autoironią opisał wędrówkę w poszukiwaniu samego siebie. Sprawił, że „coachingowe” frazesy nabrały nowego znaczenia, uwiarygodnione dodatkowo poprzez sylwetki barwnych postaci. Książka przyda się każdemu niezależnie i kreatywnie myślącemu odbiorcy.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5406-7, 9788328354067
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5953-6, 9788328359536
- Data wydania ebooka:
-
2019-04-24
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-5920-8, 9788328359208
- Data wydania audiobooka:
-
2019-09-10
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 82569
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 466.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Coaching
Spis treści
- 1.1. Historia pierwsza. Skąd ta dupa? (9)
- 1.2. Historia druga. Rzecz o historiach (12)
- 1.3. Historia trzecia. Dablju & dablju, czyli wranglery i węgiel! (15)
- 2.1. Historia pienińska. Krościenko z majtkami w tle (20)
- 2.2. Historie tatrzańskie. Bućko, Franek i wizyta starszych panów, czyli historie o pasji i klasie (22)
- 2.3. Historie beskidzkie. Wysowa z deszczem, z Hermaszewskim oraz z seksem w tle (28)
- 2.4. Historie przemyskie. Jak zostałem dziennikarzem (30)
- 2.5. Historie krakowskie. Starowicz, Zosia i egzamin - historia o zasadach (34)
- 2.6. Paranoja jest goła, czyli hołd dla Kory. O schyłku stanu wojennego (37)
- 3.1. Pierwsza historia czasu chaosu, czyli powrót do szkolnej ławki - z belfra uczeń (51)
- 3.2. Druga historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki asystentem wyższej uczelni (52)
- 3.3. Trzecia historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki dyrektorem reklamy Festiwalu Shanties (53)
- 3.4. Czwarta historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki opiekunem studiów na Akademii Ekonomicznej (55)
- 3.5. Piąta historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki wydaje światowy bestseller (59)
- 3.6. Szósta historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki prowadzi największy festiwal reklamy w Polsce (61)
- 3.7. Siódma historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki robi programy telewizyjne wspólnie z PRO7 z Monachium (64)
- 3.8. Ósma historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki zostaje korespondentem RMF FM (66)
- 3.9. Dziewiąta historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki relacjonuje wizytę Prezydenta RP w Sewilli, 3 maja 1992, w Dniu Polskim na EXPO (69)
- 3.10. Dziesiąta (i ostatnia) historia czasu chaosu, czyli nauczyciel zawodówki tworzy nowy rozdział reklamy w Polsce, za co dziś miliony ludzi go nienawidzą (71)
- 5.1. Jak zostałem profesorem, czyli ojciec porządny, matka porządna, a syn... kolejarz! (96)
- 5.2. Siła szantażu, czyli jak zostać szkoleniowcem (104)
- 5.3. Motywacja z wodą w tle - motywacje naraz dwie. A nawet cztery! (105)
- 5.4. Ile właściwie jest warta nasza praca? (111)
- 5.5. Klucze pod Śnieżką, czyli rzecz o karmie, która... (114)
- 5.6. Blue Hole i Canyon w Dahabie. Rzecz o strachu, śmierci i Waldku z Al Capone (115)
- 5.7. Historia o utracie twarzy - np. w Guzowym Piecu (121)
- 5.8. Wulgaryzmy. Historia o pożytkach z sumienności (123)
- 5.9. Historia o przybiciu piątki z prezydentem George'em W. Bushem i legitymizacji, czyli jak można załatwić niemal wszystko (127)
- 5.10. Historia o mrocznych przedmiotach pożądania, czyli jak się nie przeglądać w lustrze zewnętrznym (131)
- 5.11. Historia z Manchesterem United oraz Realem i Barceloną w tle (136)
- 6.1. Historia z Philipem Kotlerem, czyli przypadki należy rozwijać. Historie trzy (142)
- 6.2. Historia ze Stephenem R. Coveyem i wejście oknem (146)
- 6.3. William L. Ury, czyli wal do góry! (149)
- 6.4. Stan Borys i pan Marcin, czyli rzecz o znaczeniu drobiazgów (152)
- 6.5. Piotr Bielawski, czyli rzecz o przypadkowym starcie w inny świat w trzech aktach (157)
- 6.6. Trumna nie ma kieszeni, czyli rzecz o wywiadzie z Pawłem Małaszyńskim, a ściślej: z Janem Kobuszewskim (160)
- 6.7. Filmowy Oscar i parasol Jana A.P. Kaczmarka (164)
- 6.8. Historia wywiadu z Danielem Golemanem, czyli jak powstała książka "MANIPULACJA ODCZAROWANA. 777 skutecznych technik wpływu" (165)
- 6.9. Door to door with Joe Alex, czyli rzecz o dobrym sąsiedzie - Macieju Słomczyńskim (168)
- 6.10. Historia podwójna, ze Zbigniewem Brzezińskim i Michaiłem Gorbaczowem w windzie (174)
- 6.11. Władysław Bartoszewski w odsłonach trzech. I dwóch tajemnicach (177)
-
- Agata Bogusz (184)
- Agnieszka Huszczyńska (187)
- Agnieszka Maruda-Sperczak (190)
- Angelika Chimkowska (194)
- Angelika Chrapkiewicz-Gądek (196)
- Anna Łowińska (200)
- Beata Kapcewicz (203)
- Dariusz Milczarek (206)
- Grzegorz Kalinowski (210)
- Grzegorz Turniak (215)
- Jacek Kotarbiński (218)
- Jacek Rozenek (221)
- Jacek Walkiewicz (224)
- Jakub B. Bączek (227)
- Jarosław Gietner (230)
- Jerzy Zientkowski (236)
- dr Joanna Heidtman (240)
- Justyna Dworczyk (243)
- Kamil Kozieł (247)
- Kevin Hogan (251)
- Łukasz Jakóbiak (260)
- Marcin Prokop (263)
- Marcin Renduda (266)
- Marcin Taberski (270)
- Marek Adamski (274)
- Marek Kowalczyk (277)
- Michał Bukowski (280)
- Michał Zawadka (283)
- dr Monika Górska (286)
- Nikolay Kirov (290)
- Piotr Chimko (293)
- Piotr Cieszewski (295)
- Rafał Sonik (298)
- Rafał Żak (301)
- Robert Marek Korzeniowski (304)
- Robert Krool (308)
- Sebastian Kawa (311)
- Sebastian Kotow (315)
- Szymon Kudła (319)
- Tadeusz Żórawski (321)
- Tomasz Kalko (326)
- Tomasz Michniewicz (328)
- Wojciech Herra (330)
- Zbigniew Kowalski (334)
- Historia przedprzedostatnia. Bundz, czyli nie jesteś, choć czasem bywasz! (343)
- Historia przedostatnia. Rzecz o inspiracjach - "Twój Vincent" kontra "Coco" (344)
- Historia ostatnia. Mama poetka? (347)
- O autorze (349)
Rozdział 1. Historie kardynalne (7)
Rozdział 2. Historie młodości durnej i chmurnej, czyli wylatywanie nad poziomy (19)
Rozdział 3. Historie czasu chaosu, czyli multitasking realizmem zmotywowany (45)
Rozdział 4. Odenwald - meine zweite Heimat, czyli moja druga ojczyzna (75)
Rozdział 5. Historie zwyczajnego życia (95)
Rozdział 6. Historie z innymi w tle (141)
Goście, goście... (181)
Historie zamykające. Koniec psot! (337)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów (2)
(1)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
6 oceniona przez:
2019-07-29
3 oceniona przez:
2021-01-07
więcej opinii