×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Książka "Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV" odkrywa ogromną siłę słów, wskazuje jak skutecznie porozumieć się z drugim człowiekiem. Jaroslav Kohut podkreśla znaczenie słów w codziennym życiu. Wprowadza w tajniki skutecznych negocjacji, radzi, jak napisać dobre przemówienie i jak opanować tremę przed publicznym wystąpieniem. Przedstawia też najczęstsze błędy oratorskie.

Książka dostarcza wiedzy jak:

  • konstruktywnie formułować krytykę
  • umiejętnie przedstawić firmę, produkt i... siebie
  • uniknąć najczęściej popełnianych błędów podczas wystąpień publicznych
  • skutecznie posługiwać się słowem pisanym, mówionym i słyszanym
To co może szczególnie podobać się w książce to podpowiedzi ćwiczeń, w jaki sposób pracować nad materiałem, aby usprawnić umiejętności retoryki. Chociażby ze względu na praktyczne ćwiczenia książka warta polecania osobom zajmującym się słowem.
PracaOdZaraz.pl Mariusz Rasz, 28.07.2006

NLP. Nowa technika osiągania sukcesów

Nowa technika osiągania sukcesów, NLP (Neuro-Linguistic Programming), to programowanie neurolingwistyczne, dzięki któremu możemy zmienić swoje życie i nauczyć się wykorzystywać potencjały swojej osobowości. Dzięki informacjom zawartym w tej książce poznamy sztukę osiągania celów, ale także nauczymy się je sobie wyznaczać poprzez odkrywanie nowych motywacji. Dowiemy się, jak lepiej nawiązywać kontakty z ludźmi, w jaki sposób radzić sobie z lękami i obawami a także jak wpłynąć na podniesienie własnej samooceny. Poprzez osiągnięcie wewnętrznej zgodności poznamy skuteczne środki perswazji. Autorzy zwracają uwagę, że najpierw trzeba zrozumieć siebie, by zrozumieć innych i komunikować się z nimi.

Technika programowania neurolingwistycznego odnosi się do pojęcia zmysłów, dzięki którym odczuwamy, do zdolności używania języka i do naszych gestów oraz przyzwyczajeń, tzw. języka bezgłośnego, który ujawnia nasze style myślenia i przekonania. To wszystko jest z kolei rodzajem oprogramowania, które można zmieniać jak nawyki, poprzez aktualizacje i pewien rodzaj modelowania.

"NLP. Nowa technika osiągania sukcesów" jest bardzo praktycznym studium kształtowania naszej osobowości i jej doskonalenia. Pomoże nam stworzyć solidną postawę mentalną, nauczy zapanować nad swoimi myślami tak, by dotychczasowy w nich chaos znikł i pojawiło się w jego miejsce uporządkowane, przemyślane działanie. NLP pozwala wybrać, co chce się osiągnąć. Jak wyzwalać pozytywne emocje, zmieniać wieloletnie nawyki, łagodzić traumy. W książce tej znajdziemy kilka najpopularniejszych metod stosowanych przez trenerów NLP, dzięki którym odkryjemy, jak działa nasz mózg i jak możemy nim zarządzać.

Autorzy publikacji zamieścili szereg bardzo przydatnych ćwiczeń, które pomogą nam w określeniu własnej osobowości i przez to uświadomieniu, co warto zmienić, co pozostawić takie, jakim jest, a co tylko nieco udoskonalić.

NLP nie jest prostym sposobem osiągania sukcesu, to długa droga związana przede wszystkim z pracą nad samym sobą, nad swoimi wadami i zaletami. Pozwala jednak w rezultacie żyć świadomie i uczestniczyć w tworzeniu swojej upragnionej przestrzeni.

Warto sięgnąć po tę lekturę, by lepiej poznać siebie i nauczyć się panować nad swoimi myślami i odczuciami. Po co cierpieć, lepiej popracować nad sobą… Sukces gwarantowany.

Bliżej Przedszkola Aneta Korzec; 08/2006

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi

Zachętą do przeczytania książki Michaela Watkinsa "Pierwsze 90 dni..." było dla mnie stwierdzenie autora, że [...]"dobrzy pracownicy po pięciu latach nudzą się i szukają nowych wyzwań!" Nie podzielam tego poglądu, ale chciałem wiedzieć co autor ma do zaproponowania osobom, które w strukturze firmy znajdują się w miejscu, gdzie muszą dokonać wyboru ODEJŚĆ czy POZOSTAĆ. Watkins napisał już z Danem Ciampa "Right from the Start: Taking Charge in a New Leadership Role" (1999) oraz samodzielnie "Taking Charge in Yeur New Leadership" (2001) więc problematyka zarządzania firmą w czasie pierwszego półrocza nie jest mu obca i nie dziwi mnie, że w obecnej książce skoncentrował się na pierwszych trzech miesiącach (90 dniach!).

Idea książki zawarta jest w słowach wprowadzenia: [...]"prezydent stanów zjednoczonych ma 100 dni, aby się wykazać; ty masz 90". Być lepszym od Prezydenta to nowa wersja "amerykańskiego snu" i wizji, że "wszystko od nas zależy i wszystko jest możliwe". Watkins zna "Prawo Parkinsona": [...]"najbardziej zajęty człowiek to ten, który ma mnóstwo czasu." I dlatego informuje czytelnika, że tego czasu nie ma. (...)

Najlepszym recenzentem tej publikacji jest sam autor, który napisał wprost: [...]"wiedza na temat tego co należy zrobić, nie jest tym samym, co robienie tego." Cztając "Pierwsze 90 dni..." zbliżamy się do WIEDZY autora - reszta zależy od nas i wypracowanej dotychczas umiejętności realizacji - tej w książce "nie podaje się na tacy". Otrzymujemy "opis wędki" i opowiadanie o "zasadach łowienia" w "wolnorynkowym oceanie". Nie zawsze nam to pomoże, ale skakanie do "pustego basenu" (bez wiedzy) też nie jest dobrym pomysłem.

Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 06/06

Alchemia manipulacji

Bandler i La Valle to guru neurolingwistycznego programowania, dla wielu jeszcze tajemniczego, ale zyskującego rozgłos w Polsce NLP.

Wszystko zaczęło się od Freuda, ale NLP daleko odeszło od powszechnie teraz negowanej freudowskiej psychoanalizy. Neurolingwistyka to nie socjotechnika manipulacji. Bardziej już jej zaprzeczenie. Jest to umiejętność zrozumienia potrzeb klienta, które on sam nie bardzo sobie uzmysławia, a kotwiczenie to metoda polegająca na nawiązaniu z nim psychicznego kontaktu.

Obaj autorzy od wielu lat szkolą menedżerów najsłynniejszych korporacji. Bandler napisał 25 książek przetłumaczonych na 40 języków. Wielokrotnie zmieniał się w zwykłego sprzedawcę, by sprawdzić swą skuteczność. W okresach dekoniunktury na samochody czy nieruchomości zadziwiał sprzedawców bezradnie rozkładających ręce. Nie handlował fioletowymi krowami, ale produktami, których świetność z pozoru minęła nawet bezpowrotnie.

To najbardziej przyjazna w lekturze ze znanych mi książek o wykorzystaniu NLP w biznesie.

CEO 04/2006

Alchemia manipulacji

"Alchemia manipulacji" to polski tytuł intrygujący i przyciągający czytelnika do książki Richarda Bandlera i Johna La Vallego. Jest skuteczny przy promocji publikacji (zdobywa uwagę), ale moim zdaniem jest niewłaściwy. Książka to poradnik - przewodnik dla sprzedawców, a nie samouczek do "wciskania kitu"! Podobna książka Tonyego Buzana i Richarda Izraela jest zatytułowana "Sprzedaż z głową" ten tytuł "nie puszcza oka" do czytelnika oraz pozwala wierzyć, że podstawą do skutecznej sprzedaży jest przyzwoite kupiectwo!

Książka Bandlera i Vallego jest rozbudowanym opisem szkoleń - treningów - studiów przypadków: "Sztuka przekonywania przy zakupach" (Persuasion Enginering). Richard Bandler jest znanym od początku lat siedemdziesiątych współtwórcą i propagatorem NLP (programowania neurolingwistycznego). Przesłanie Bandlera kilkudziesięciu lat brzmi: "Klucz do tego czego chcesz się nauczyć, znajduje się nie gdzie indziej, tylko w twojej głowie!"

Tylko w praktyce można przekonać się, że to działa. Co do mnie to czytanie "Alchemii manipulacji" było przyjemnością. Czterdzieści stron tekstu wprowadzającego w podstawy NLP z powodzeniem mogłoby być samoistnym artykułem. Zachęcam do zaprzyjaźnienia się z książką.

Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 05/06