×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Logika zwyciężania sporów. Broń przeciwko kłamcom i krętaczom

Na pytanie -- czym różni się paralogizm od sofizmatu -- wielu moich rozmówców reaguje zaniepokojeniem. Książka "Logika zwyciężania sporów. Broń przeciwko kłamcom i krętaczom." Madsena Pirie’go jest przystępnym wprowadzeniem w praktykę używania sofizmatów. Są one argumentami zainfekowanymi celowymi błędami logicznymi. W paralogizmach błędy są przypadkowe, nie zaplanowane. "Logika zwyciężania sporów" to poradnik do uprawiania podstępów lub manipulacji. (…)

Książka Madsena Pirie’go uzbraja czytelnika w możliwość nauki rozpoznania i praktycznej obrony przed pokonaniem oraz manipulacją. Słuszność ma szansę obrony i to potwierdza sam autor: […] Znajomość sofizmów może zatem zostać wykorzystana zarówno do obrony, jak i ataku. Umiejętność ich dostrzeżenia umożliwia obronę przed nimi, gdy będą wykorzystane przez innych, a biegłość w posługiwania się nimi pozwoli Ci odnosić sukcesy i przeprowadzać ataki, tak by wszystkie spory kończyły się po Twojej myśli.

Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 11/2006

Alchemia manipulacji

Podstawowym wyborem, jakiego dokonują ludzie odnoszący sukcesy w dziedzinie przekonywania innych, jest wybór właściwego systemu reprezentacji. Obserwacja innych jest podstawą. Oceniasz system reprezentacji Twojego klienta i zabierasz się za szukanie własnego, dopasowanego do sytuacji i drugiej osoby. Czasem system jest pojedynczy, czasem złożony dwóch czy trzech. Jeśli wystarczająco skupisz się na rozmówcy uzyskasz wystarczającą ilość informacji do pozytywnego zakończenia większości transakcji!

A przecież tego właśnie nam w większości przypadków potrzeba. Jeśli jesteś gotowy pracować wystarczająco ciężko, bacznie obserwować i trenować techniki przedstawione w książce "Alchemia manipulacji", z pewnością osiągniesz sukces. Książka poświęcona jest w znacznej mierze wprowadzeniu do NLP - programowania neurolingwistycznego. Dobry sprzedawca musi znać podstawy psychologii i umieć obserwować ludzkie zachowania. Musi także znać techniki pozwalające przeprowadzić klienta (i samą transakcję) przez cały proces, począwszy od powitania po technikę zamknięcia.

W książce znajdziesz informacje o metodach programowania własnych zachowań, sposobach precyzyjnego formułowania przekazów, elementach negocjacji, technikach sprzedaży. Autorzy Richard Bandler i John La Valle, są od kilkunastu lat związani z technikami programowania neurolingwistycznego i wiedzę z tego zakresu przekazują na wielu szkoleniach.

Czytając ich książkę, można odnieść wrażenie, że jest to dobra lektura dla wszystkich zainteresowanych skutecznym wpływaniem na innych i to niezależnie od stanu wiedzy na ten temat. Szczególnie polecamy ją osobom związanym z handlem. Warto przeczytać i opisane techniki wprowadzić do swojego repertuaru. Gwarantują spore korzyści. Prowadzącym własny biznes zakup książki zwróci się z pewnością wielokrotnie.

kobietabezpieczna.pl Red MA; 11/2006

Komunikacja niewerbalna

Ta książka to prawdziwa kopalnia rzetelnej wiedzy na temat komunikacji niewerbalnej -- tzw. mowy ciała. Na ponad pięciuset stronach Autor opisał i wyjaśnił wiele niuansów związanych ze sztuką rozszyfrowywania innych ludzi na podstawie ich zachowania. Poglądowe ilustracje oraz liczne zdjęcia ułatwiają zrozumienie przekazywanej wiedzy i jej późniejsze zastosowanie w praktyce. Umiejętność czytania mowy ciała oraz strategicznego korzystania z komunikatów niewerbalnych jest zaś szczególnie przydatna podczas autoprezentacji, budowania autorytetu, pozyskiwania sympatii i przychylności innych osób, a także perswadowania i przewodzenia lub kierowania innymi.
miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 11/06

Pozytywna siła słowa NIE

Autorzy tego poradnika (jest ich w sumie dziewięciu) przekonująco udowadniają, że nauczenie się mówienia "nie" na wiele różnych sposobów może być dla nas bardzo intratne i pomocne. W życiu zawodowym, podczas prowadzenia biznesu mówienie "nie" może oznaczać m.in.: zwycięską strategię naszej firmy, sprawniejsze zarządzanie współpracownikami, lepsze decyzje finansowe oraz bardziej okazałe wyniki sprzedażowe. Jak to możliwe? Niezbędne strategie znajdą Państwo na blisko trzystu stronach bardzo praktycznego poradnika.
miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 11/06

Retoryka. Mowa zjednuje ludzi. Wydanie IV

Poszukujący pracy z pewnością dostrzegają, że coraz mniej jest ofert dla introwertyków, a coraz więcej dla ekstrawertyków - osób żądnych kontaktów z innymi ludźmi. Z pewnością jednym i drugim przyda się lektura bestsellera (IV wydanie!) Jaroslava Kohouta "Retoryka. Mowa zjednuje ludzi".

Wszak nie ma innego słowa, które w naszych czasach zrobiłoby większą karierę niż "komunikacja". Przyspiesza tę karierę niespotykany rozwój środków przekazu. A głównym elementem komunikacji jest retoryka - sztuka mówienia i porozumiewania się z ludźmi.

Aby nie uczyć się na błędach, a korzystać z najlepszych wzorów, na kartach książki zaprezentowano wielu mówców - a wręcz krasomówców - i ich wystąpienia. Pokazano możliwości posługiwania się głosem na wzór instrumentu. Przypomniano także, co może przeszkadzać w kontaktach z innymi (lęk przed publicznością, jąkanie się, gadulstwo) i jak z tym walczyć. Z drugiej strony przypomniano, że retoryka nie sprowadza się tylko do mówienia, ale jest także sztuką... słuchania. Poza tym retoryka może być użyteczna w kontaktach biznesowych, między szefem a podwładnymi, czy między pracownikami, a przede wszystkim w negocjacjach handlowych.

Osobną część książki poświęcono "mowie pisanej", gdy - jak to pięknie ujął Komeński - adresaci są od nas oddaleni z powodu miejsca lub czasu. Kolejny rozdział to "mowa widziana", czyli komunikacja niewerbalna, bez słów - język gestów, ale także ubioru, mimiki, a nawet... higieny osobistej. Dla wielu może to być zaskoczenie, że na tak wielu płaszczyznach jesteśmy odbierani i interpretowani przez partnerów - tak w życiu osobistym jak i zawodowym.

Bardzo wartki, interesujący wykład uzupełniają dodatki - fragmenty przemówień, "mądre słowa" na temat mowy, zagadki, ciekawostki. A gdyby komuś tej pasjonującej lektury było mało - dołożono obszerny spis literatury dla zainteresowanych tematem. Naprawdę - jest co i o czym czytać...

Dziennik Łódzki n; 30-10-2006