×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

NLP. Nowa technika osiągania sukcesów

NLP to skrót od programowania neurolingwistycznego, metody polegającej na założeniu, że myśli, emocje i zachowania są wynikiem wypracowanych przez lata przyzwyczajeń. Techniki NLP są dziś coraz częściej wykorzystywane podczas negocjacji w biznesie jako techniki perswazji czy motywacji. Jedni uważają, że to kolejna bzdurna teoria, inni -- że to prawdziwa zmiana sposobu myślenia o działaniu ludzkiego mózgu.

"Aby zmienić to, co chcemy, musimy zmienić sposób, w jaki jesteśmy zaprojektowani do zmian" -- piszą Steve Andreas i Charles Faulkner w książce "NLP. Nowa technika osiągania sukcesów". Warto się zapoznać z ich alternatywną psychologią, wykorzystać niektóre techniki i być może poczuć się najlepszym.

Wprost Karolina Nowrot; 09/2007

Jak rozpoznać kłamcę. Dlaczego ludzie nie mówią prawdy i jak ich na tym przyłapać

Dzisiaj kłamstwo wcale nie ma krótkich nóg, wyrafinowani łgarze i manipulatorzy tak udoskonalili swoje umiejętności, że łatwo wpaść w ich sidła. "Ludzie kłamią z miłości, nienawiści lub chciwości", twierdzi autor poradnika "Jak rozpoznać kłamcę". Gregory Hartley, wywiadowca na usługach US Army, wielokrotnie stosował rozmaite techniki śledcze i kłamstwo potrafi wyczuć na odległość. Z wykrywania kłamstwa uczynił niemal dziedzinę naukową, przedstawiając, jak kłamią kobiety, mężczyźni i osoby prezentujące poszczególne typy osobowości.

Podpowiada, jak rozpoznać subtelne objawy mówienia nieprawdy, przezwyciężyć logikę skłaniającą drugiego człowieka do oszukiwania i kontrolować przebieg rozmowy. A przede wszystkim... jak nie dać się nabrać na techniki wykrywania prawdy. Trochę to wszystko przewrotne, jednak takie informacje przydadzą się naiwnym i łatwowiernym, którzy często dają się oszukiwać zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.

Tygodnik Przegląd 09/2007

Jak zwalczyć stres i osiągnąć pełen relaks? Trening. Wydanie V

Obszerny zbiór praktycznych ćwiczeń i technik, które pomogą rozprawić się z własnym (i cudzym) gniewem. Testy do samodzielnego wypełniania.
SHAPE 09/2007

Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu

Czy wiesz, że jeżeli podczas spotkania z drugą osobą nasze dłonie są oddalone bardziej od ciała niż łokcie, jesteśmy brani za osobę pewną siebie? A jeżeli mówimy prawdę, mrugamy 7-12 razy na minutę, jeżeli natomiast kłamiemy około 70 razy? Z mowy ciała można wyczytać bardzo wiele. A mamy zaledwie 3 sekundy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Co zatem czyni nas atrakcyjnymi? Co sprawia, że inni ludzie nas cenią?

W książce "Sztuka bycia atrakcyjnym" znajdziemy odpowiednia wskazówki: na co powinniśmy zwrócić uwagę, aby być atrakcyjnym, jak wykorzystać takie zachowania w pracy, a jak na gruncie towarzyskim. Poza tym, znajduje się tu szereg dowodów na to, jak atrakcyjność ułatwia życie.

Autor stwierdza, że ludziom atrakcyjnym niemal wszystko przychodzi łatwiej: inni lepiej ich traktują, szybciej wybaczają im potknięcia, i chcą być bliżej nich, tak na stopie biznesowej, jak i towarzyskiej. Ludzie atrakcyjni zarabiają lepiej. Jednak urok i osobisty magnetyzm to nie tyle cechy wrodzone ile umiejętności, które możemy opanować, także dzięki książce "Sztuka bycia atrakcyjnym".

Motyw - Magazyn Studencki gmj; 06/2007

Motywacja bez granic

Jak ważna w życiu codziennym, pracy i na studiach jest automotywacja -- każdy dobrze wie. Bez motywacji trudno jest osiągnąć zaplanowany cel i odnieść sukces. Skuteczne sposoby na zmotywowanie się znajdziemy książce "Motywacja bez granic".

Autor poradnika, Nikodem Marszałek, specjalista w dziedzinie motywacji, radzi jak zmotywować się, aby rozpocząć wyznaczone zadania i wytrwać w ich realizacji. Znajdziemy w tej książce także informacje dotyczące pokonywania demotywatorów i unikania życiowych porażek. Publikacja zawiera CD z nagraną książką w formacie MP3 -- możemy jej słuchać w drodze na uczelnię czy tez do pracy.

Motyw - Magazyn Studencki gmj; 06/2007