×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Uwierz w siebie i do dzieła Konrad Pankiewicz jest współtwórcą agencji interaktywnej Adv.pl i agencji marketingu bezpośredniego adMobile. Należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz Interactive Advertising Bureau Polska. Jest założycielem Instytutu Perswazji i twórcą Dynamicznego Modelu Perswazji, agregującego wiedzę m.in. z zakresu perswazji, neurolingwistyki, hipnozy, psychologii osiągnięć i teorii mowy ciała. Alchemia Sprzedaży" przedstawia praktyczną wiedzę stanowiącą część strategii, metod i technik wchodzących w skład zaproponowanego przez Pankiewicza modelu. Autor pisze o znaczeniu, jakie na wyniki sprzedażowe ma przekonanie, który mamy o sobie samych, pozytywne myślenie, koncentrowanie się tylko na tym na co mamy wpływ, rozpoznawanie mapy świata klientów czy ograniczanie wyboru kontrahenta do najlepszych rozwiązań. Z jego rad mogą korzystać nie tylko osoby sprzedające produkty czy usługi, ale każdy z nas gdy przyjdzie nam przekonać kogoś do nas udowodniając własną wartość.
Brief Karolina Błońska

Związek od-nowa. Pozbądź się bagażu emocjonalnego i przygotuj się na miłość życia

Adresatów jest wielu. Począwszy od zmęczonych serią przelotnych romansów po tych, których bycie razem" przechodzi kryzys. Im proponowana jest książka Związek od-nowa" Russella Friedmana i Johna W. Jamesa. Autorzy są założycielami instytutu, przyjmującego tysiące osób, które rozstały się z niegdyś kochaną osobą. Więc na praktyce, a nie teorii oparte są porady i propozycje, które mają przygotować do nowego wreszcie szczęśliwego" związku. Czy dla czytelnika będzie to odnowa, czy wszystko zacznie się od nowa - lektura tej książki pozwala na rozważny wybór.
Dziennik Łódzki

Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków

Zastanawiasz się, kiedy kończą się beztroskie lata dzieciństwa Twojego dziecka Nie masz pojęcia, co dzisiejsza młodzież wie na temat seksu Z książki Sabiny Weil dowiesz się, jak będąc opiekunka, matką, wychowawczynią, powinnaś rozmawiać z nastolatkiem, by chciał Cię słuchać i nie wstydził się mówić o swoich problemach.
Dziennik Gazeta Prawna

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Uwierz w siebie i do dzieła Konrad Pankiewicz jest współtwórcą agencji interaktywnej Adv.pl i agencji marketingu bezpośredniego adMobile. Należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz Interactive Advertising Bureau Polska. Jest założycielem Instytutu Perswazji i twórcą Dynamicznego Modelu Perswazji, agregującego wiedzę m.in. z zakresu perswazji, neurolingwistyki, hipnozy, psychologii osiągnięć i teorii mowy ciała. Alchemia Sprzedaży" przedstawia praktyczną wiedzę stanowiącą część strategii, metod i technik wchodzących w skład zaproponowanego przez Pankiewicza modelu. Autor pisze o znaczeniu, jakie na wyniki sprzedażowe ma przekonanie, który mamy o sobie samych, pozytywne myślenie, koncentrowanie się tylko na tym na co mamy wpływ, rozpoznawanie mapy świata klientów czy ograniczanie wyboru kontrahenta do najlepszych rozwiązań. Z jego rad mogą korzystać nie tylko osoby sprzedające produkty czy usługi, ale każdy z nas gdy przyjdzie nam przekonać kogoś do nas udowodniając własną wartość.
Brief Karolina Błońska

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu

Jeśli spytamy jakąkolwiek osobę, jak rozumie słowo „perswazja”, prawdopodobnie otrzymamy negatywną definicję tego pojęcia. Perswazja kojarzy się przecież z działaniem pozbawionym etyki, z chęcią manipulowania drugą osobą. A co w przypadku, jeśli perswazja jest ukryta? Kevin Hogan oraz James Speakman, autorzy książki, dowodzą, że techniką (a właściwie setkami technik) perswazji można posługiwać się na co dzień bez obawy, że zostanie się posądzonym o manipulację i nieetyczne postępowanie. Zdaniem autorów, takie działanie wymaga dogłębnego poznania natury ludzkiej i zrozumienia mechanizmów podejmowania decyzji przez każdego człowieka. Każdy musi zmagać się przecież z koniecznością podejmowania łatwych i trudnych decyzji. Każdy kieruje się w życiu wybranymi przekonaniami i zasadami. Poznanie taktyk wywierania wpływu ma na celu ułatwienie, osobom zawodowo zajmującym się przekonywaniem innych do kupna swoich produktów lub pomysłów, zrozumienie klienta, z którym mają do czynienia. Czytając „Ukrytą perswazję” można odnieść wrażenie, że jest ona przede wszystkim skierowana do odbiorców na rynku amerykańskim. Zwracają uwagę przykłady przytaczane przez autorów, różne dowody w postaci badań naukowych oraz sam język, w jakim autorzy zwracają się do czytelnika (prosty i nieskomplikowany). Być może wina leży też po stronie tłumaczenia, gdyż niestety trzeba przyznać, że nie jest ono najlepsze. Atutem książki jest na pewno jej strona praktyczna. Autorzy ograniczyli do minimum teorię z dziedziny psychologii, badań nad samą perswazją czy mechanizmami zachowań ludzkich. Stawiają nacisk głównie na przykłady wzięte „prosto z życia” i w ten sposób tłumaczą działanie taktyk wywierania wpływu. A jest ich bardzo wiele (w książce przedstawiono 55 sposobów oraz 20 przykładów, w jakich sytuacjach te techniki mają szansę się sprawdzić). „Ukryta perswazja” to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz dla osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.
proto.pl Małgorzata Drzewiecka, 10/2007

Jak pokochać swój wygląd? Trening

Nikt do końca nie jest zadowolony ze swego wyglądu. Jedni w mniejszym stopniu, u innych może to przybrać nawet postać zaburzenia dysmorficznego ciała, zakłócającego codzienne życie. I przede wszystkim do tej drugiej grupy adresowane jest wydawnictwo Sensusa „Jak pokochać swój wygląd? Trening”. Trening - to zaprezentowany w poradniku program, który ma pomóc w poprawie samopoczucia i pozbyciu się urojeń i fobii. Znajdujemy tu naukowe i kulturowe wyjaśnienie przyczyn zaburzeń, opis symptomów i przypadków, formularz samooceny oraz zalecane terapie i techniki radzenia sobie z chorobą. Zamiast więc oglądać się - i nad sobą wydziwiać - w lustrze, odnajdźmy swe problemy się na kartach książki.
Dziennik Łódzki N, 01/2008