×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni

Chciałoby się...-a tu czasu brak, do fitness clubu daleko, a samemu trudno się zmobilizować. Ale jest na to recepta w postaci książki Cornela China "Jak uatrakcyjnić swoje ciało. Od puszystości do piękności w 100 dni". Zastosowanie tej recepty kosztuje tyle, co cena poradnika, a możemy mieć dodatkową satysfakcję, że stajemy się uczniami trenera, któremu swą sylwetkę powierzał m.in. Leonardo DiCaprio. Rozpoczynamy od oceny swej sprawności fizycznej. Krok kolejny to przygotowanie ciała do ćwiczeń, wzmocnienie jo przy wykorzystaniu planu zdrowego odżywiania oraz racjonalnego wypoczynku i porzucenie (lub chociaż ograniczenie) nałogów. Wzmocnieni, przechodzimy do ćwiczeń, biegania, spalania i testów, upewniających nas, że to ma sens, że warto było sięgnąć po książkę i rozpocząć trening. By dni, kiedy nie byliśmy w formie, odeszły w zapomnienie.
Dziennik Łódzki Marek Niedźwiecki, 05/2008

Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni

Stres-codziennie czujemy, że mu ulegamy, ale niewiele o nim wiemy. Dobrze więc sięgnąć po książkę Stephena Palmera i Christie Wilding Jak korzystać z życia bez stresu. Od spiętego do luzaka w 100 dni", by przekonać się, że nie taki stres straszny, jak go malują, bowiem w życiu bywa czasem pomocny. Pod warunkiem, że nauczymy się go rozpoznawać, zwalczać lub... omijać. Na zapanowanie nad stresem autorzy dają nam 100 dni niespiesznego (po najwyżej kilkadziesiąt minut dziennie) treningu. Treningu polegającego na poprawieniu relacji międzyludzkich i organizacji pracy, wykorzystaniu możliwości swego ciała, snu oraz ciekawego eksperymentu ze... słojem po ogórkach.
Dziennik Łódzki Marek Niedźwiecki, 05/2008

Związek z mężczyzną po przejściach. Wszystko co powinnaś wiedzieć o rozwiedzionych facetach

"Czy te oczy mogą kłamać " - wątpił Jan Pietrzak. I to samo pytanie zadają sobie panie, zamierzające związać się z osobą rozwiedzioną. Odpowiedź znajdujemy w książce Związek z mężczyzną po przejściach" dr Christie Hartman. Autorka zapewnia, że jej poradnik to wszystko co powinnaś wiedzieć o rozwiedzionych facetach". Panie dowiadują się, jak traktować zapewnienia, że żona go nie rozumie, jakie są zasady randkowania z mężczyznami w trakcie rozwodu oraz tuż po. Omówiono też oboczności" - na przykład układy z jego byłą żoną, kwestię jego dzieci, dalszej rodziny, a nawet pieniędzy. A wszystko to zostało okraszone życiowymi historyjkami, które mogą być udziałem przynajmniej co czwartej z pań. Wszak już 1/4 małżeństw kończy się porażką. W ten sposób grono potencjalnych czytelniczek tego i kolejnych wydań książki... rośnie.
Dziennik Łódzki Marek Niedźwiecki, 05/2008

50 klasyków psychologii. Kim jesteśmy, w jaki sposób myślimy, co robimy

50 klasyków psychologii to suma wiedzy najznakomitszych umysłów psychologii: Zygmunta Freuda, Iwana Pawłowa, Malcolma Gladwella, Roberta Cialdiniego, Victora Frankla, Daniela Goldmana, Karen Horney, Carla Junga, Alfreda Kinseya, Ronalda D. Lainga, Jeana Piageta, Oliviera Sachsa i innych wielkich. Tom Butler-Bowdon przystępnie opisał - często trudne do zrozumienia dla nie-psychologa - koncepcje pięćdziesięciu wielkich umysłów psychologii i stworzył z nich jedną książkę: sumę ich ponadczasowej wiedzy.
Charaktery 05/2008

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto? W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znacznej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna. Czy chciałbyś, aby twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie? Ta ksiązka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na „tak”. To trening budowania dobrych relacji handlowych. Zastanów się: z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać? Co chciałbyś od niego usłyszeć? Wiedz, że niewielu sprzedawców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte. „Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczy ć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich . Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej” - powiedział o nim dr Kevin Hogan, autor książki „Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu”.
Network Magazyn 15/2008

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto? W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znacznej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna. Czy chciałbyś, aby twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie? Ta ksiązka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na „tak”. To trening budowania dobrych relacji handlowych. Zastanów się: z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać? Co chciałbyś od niego usłyszeć? Wiedz, że niewielu sprzedawców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte. „Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczy ć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich . Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej” - powiedział o nim dr Kevin Hogan, autor książki „Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu”.
Network Magazyn 15/2008