×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego

Zgodnie z regułą uczenia się od najlepszych, warto stworzyć sobie dobrą prezentację, na DOBRĄ, bo byle jaką zrobić każdy może i raczej rzeszy klientów mu to nie przysporzy. Sandro Forte, wielokrotny członek MDRT i jeden z najlepszych brytyjskich agentów ubezpieczeniowych, zapytany o receptę na udaną sprzedaż, powiedział: - Recepta jest prosta - nie sprzedawać! Zamiast tego lepiej zacząć od informowania potencjalnego klienta o tym, czym się zajmujemy. Stworzyłem sobie coś w rodzaju prostej przenośnej prezentacji. Podczas pierwszego spotkania zawsze mówię, że dziś nie zamierzam nic panu czy pani sprzedawać, tylko opowiedzieć o swojej pracy i generalnie o ubezpieczeniach i finansach. To zadziwiające, ale właściwie za każdym razem rozmówca znajdował w prezentacji coś dla siebie - ubezpieczenie emerytalne, inwestycyjne etc. Zawsze przestrzegam żelaznej zasady niesprzedawania niczego na pierwszym spotkaniu. Mówię "To świetnie, że jest pan zainteresowany. Z przyjemnością spotkam się z panem ponownie, żeby ustalić szczegóły". Kolejnym ważnym punktem pierwszej rozmowy jest prośba o rekomendację. Pytam "Czy zna pan/pani kogoś, kto byłby zainteresowany wysłuchaniem mojej prezentacji ". Ludzie znacznie chętniej polecają mnie innym, ponieważ wyraźnie zaznaczam, że nie chodzi o sprzedaż, tylko o rozmowę informacyjną o finansach i ubezpieczeniach. Prezentacja Sandro Forte (widziałam ją osobiście) przypomina niewielki biurkowy kalendarz na sprężynie. Zmieści się w każdej aktówce i nie wymaga żadnego elektronicznego sprzętu. Proste Proste, ale nie łatwe. Niestety umiejętność tworzenia skutecznych prezentacji, które nie przytłaczają odbiorcy nadmiarem informacji i nie wywołują bezwarunkowego odruchu ziewania, jest bardzo niska. Pisałam na ten temat w "GU" nr 42 ("Prezentacja w stylu zen") i teraz wracam do tematu, ponieważ ukazała - się kolejna ciekawa pozycja na ten temat. Mistrzowskie prezentacje. Slajdo-wy poradnik mówcy doskonałego mają szereg zalet. Po pierwsze, książka jest krótka i konkretna, bez strat na jakości. W dzisiejszych czasach to się liczy. Po drugie, autorzy są Polakami i ich refleksje powstały w polskich realiach. Po trzecie, książkę po prostu dobrze i szybko się czyta! Z książki Mistrzowskie prezentacje dowiemy się:
- Jak tworzyć ciekawe, krótkie i celne prezentacje
- Czy do faktów koniecznie trzeba dodawać emocje
- Jaki efekt wywołuje opowiadanie historii
- Kiedy prezentacja jest pięknie skomponowana
- Jak uczynić z tremy swojego sprzymierzeńca
Przejdźmy do konkretów. Przygotowując kolejne slajdy swojej mistrzowskiej prezentacji, skorzystaj z podpowiedzi autorów. W książce jest ich 21, ja przytaczam na zachętę 7. 1. Reguła 5/15 W czasie 15 minut prezentacji nigdy nie używaj więcej niż 5 slajdów. 2. Zostaw tylko to, co najważniejsze Usuń ze slajdu wszystko, co odciąga uwagę od głównego przekazu. 3. Kompozycja slajdu Wyeksponuj to, co najważniejsze, i dodaj swojej prezentacji więcej życia. 4. Bądź konsekwentny Niech uwaga widza będzie skupiona na treści, a nie na formie. Bądź kreatywny, ale konsekwentny. 5. Nie pokazuj - intryguj Tłuczesz kolejną prezentację czy budujesz wspaniałą katedrę 6. Powtarzający się motyw Weź przykład z filmowców. Wybierz motyw przewodni całego występu: obraz, metaforę, słowo klucz, które będzie się przewijać przez cały czas. 7. Zrób test 3 sekund Wybierz dowolny slajd i pokaż komuś. Po trzech sekundach zapytaj, co zapamiętał Jeśli po 3 sekundach osoba nie zarejestrowała myśli przewodniej slajdu, to potrzebne są przeróbki. Na koniec życzę wielu udanych prezentacji, albo jednej, ale za to mistrzowskiej.
Gazeta Ubezpieczeniowa Aleksandra Wysocka-Zańko, 2011-01-11

Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie

Jak wyobrażasz sobie skutecznego szefa A. Taki szef to ponury ekonom z nieodłącznym batogiem w dłoni; B. Taki szef to bezwzględny robot, zmuszający do pracy po godzinach; C Taki szef to fachowiec, mentor, trener, negocjator, przywódca. Jeśli wybrałeś odpowiedź A-z żalem informujemy, że te czasy już nie wrócą. Jeśli wybrałeś odpowiedź B - te czasy właśnie odchodzą w siną dal. Przyszłość biznesu stoi otworem przed ludźmi, którzy posiadają przede wszystkim doskonałe umiejętności interpersonalne. Skoro czytasz ten tekst, z pewnością również aspirujesz do tego elitarnego grona. Autorzy mają cel: zebrać wszystkie Twoje najlepsze cechy, talenty oraz kwalifikacje i oszlifować je niczym cenny diament. Niech wizja szefa doskonałego stanie się ciałem. Ta książka to praktyczny zeszyt ćwiczeń, dopełniony niezbędną dawką teorii i przykładów wziętych prosto z życia.
Gazeta MSP 2011-01-01

Krakowski Kazimierz i Podgórze. Wydanie 1

"Bezdroża" prowadzą nas tym razem nieopodal swej siedziby, portretując wpięknie wydanej książce - albumie "Krakowski Kazimierz i Podgórze". Agnieszka Legutko prezentuje uwarunkowania geograficzne ihistoryczne dawnej osady, plany założyciela i dobrodzieja niegdysiej szego miasta - króla Kazimierza Wielkiego oraz rozwój zarówno Kazimierza chrześcijańskiego, jak i żydowskiego. Nie zapomina oczywiście o stuleciach upadku, opisując barwne losy aż po obecne odrodzenie. Dla uporządkowania wrażeń autorka zaprasza nas na spacery, w czasie których możemy odkryć różne wątki i tropy - od Kazimierza żydowskiego, poprzez chrześcijański po echa Holocaustu i "Listy Schindlera", aż po wpływy Kazimierskiej bohemy. To jedno z piękniejszych wydawnictw Bezdroży, odzwierciedlające upływ czasu oraz nostalgię związaną z tym magicznym miejscem. Nawet I jeśli nigdy tam nie trafimy, I warto o nim poczytać...
POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI AGNIESZKA LEGUTKO, 2011-01-08

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Jeżeli jeszcze nie słyszałeś o postaci Joe Vitale, nadszedł najwyższy czas abyś nadrobił swoje zaległości. W XXI wieku każdy z nas jest sprzedawcą. Doskonale rozumie to autor powyższej książki. W łatwy sposób przedstawia on zasady pisania perswazyjnych tekstów. Jeżeli kiedykolwiek przyszło napisać Ci maila pewnie przez chwile zastanawiałeś się jakich użyć słów. Czy to w celu uzyskania korzystnego rezultatu, czy po prostu w celu przejrzystości i płynności tekstu. Ta książka odpowie na Twoje wątpliwości. Umiejętnie użyte słowa mają niesamowitą moc. Naucz się z niej korzystać. Czego nauczysz się z kiążki Joe Vitale:
- zasad sprawdzających się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
- wywołania za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
- odnajdywania własnego stylu.
NLP Życie 04/2010

Mount Everest biznesu

Zbigniew Kowalski, Marcin Rendunda, konsultanci biznesu, oraz Krzysztof Wielicki, najwybitniejszy żyjący polski himalaista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum, współpracując przy wykładach i warsztatach odkryli, że zarządzanie i zdobywanie górskich szczytów mają ze sobą wiele wspólnego -łączy je ta sama filozofia pokonywania przeszkód i osiągania celów. Publikacja ma formę zapisu ich rozmowy na ten temat. Autorzy wierzą, że można ułatwić sobie życie, jeśli tylko będzie się do tego dążyć. Jak alpinista każdy dążący do celu powinien pracować nad kondycją, umiejętnościami i własną determinacją. Rozmówcy wymieniają się opiniami na temat wyznaczania celu i dro gi do jego osiągnięcia, konieczności zarządzania własną karierą i rozwojem. Rozmawiają o tym, że szef jest mądry mądrością swoich ludzi, o wartości charyzmy jako zdolności do zarażania ludzi własnym systemem wartości. Zastanawiają się nad rolą lidera w trakcie kryzysu i przypominają o konieczności partnerskiej relacji człowiek-człowiek, która jest źródłem synergii. Proponują czytelnikom podróż na sam szczyt.
Personel i Zarządzanie 2011-01-01