Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 64
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu — uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych sformułowań, bystrym eksperymentatorem, który wie, jak uwięzić błyskawicę w słoiku.prof. Chip Heath ze Stanford Graduate School of Business,
autor książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej. Skoro jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści! Jeśli jesteś już wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem jego książki Wywieranie wpływu na ludzi, z pewnością docenisz formę, w jaką ujęta została esencja trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeżeli jednak to Twój pierwszy kontakt z tym genialnym dziełem, miej się na baczności — zawarta tu wiedza zaostrzy Twój apetyt!
Zanurz się w świat niedalekiej przyszłości, w którym toczy się walka z mrocznymi siłami pragnącymi zmienić ludzi w bezmyślną tłuszczę. Poznaj strategię, która może ocalić nasz gatunek — czyli odkryj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi. Naucz się działać skutecznie na gruncie prywatnym i zawodowym oraz demaskować tych, którzy usiłują wywrzeć na Ciebie wpływ. W Twoje ręce składamy broń o niepokojąco dużym polu rażenia, która pozwoli Ci dowolnie kształtować otaczającą rzeczywistość. Ta broń to psychologia wpływu. Przetestuj ją i sprawdź, jak działa, a gwarantujemy, że już nigdy się z nią nie rozstaniesz…
Dr Robert B. Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu oraz ponad trzydzieści lat badań tego zagadnienia przyniosły mu międzynarodową sławę eksperta z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje jako W.P. Carey Distinguished Professor na wydziale marketingu oraz jako Regents’ Professor na wydziale psychologii Uniwersytetu Stanowego Arizony. Pełni też funkcję prezesa Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji w oparciu o program „sześciu reguł wywierania wpływu”. Więcej informacji na temat dr Cialdiniego i technik wywierania wpływu znajdziesz na stronie www.influenceatwork.com .
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana

Oceny i opinie klientów: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks Robert Cialdini (13)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(1)
(5)
(3)
(1)
(2)
(1)
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-09-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupemOpinia: Krzysztof, Opinia dodana: 2015-12-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Kasia, biuraliskta Opinia dodana: 2015-08-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-06-23 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupemOpinia: Sebastian, Opinia dodana: 2013-05-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Szymon Barczak, Menadżer ds. Marketingu Opinia dodana: 2013-04-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-03-22 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupemOpinia: Grzegorz, Opinia dodana: 2015-11-04 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2015-04-09 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupemOpinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-11-06 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupemOpinia: Fabian, Opinia dodana: 2020-05-04 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Damian, Opinia dodana: 2016-01-29 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Aleksander Nowaczek, menadżer Opinia dodana: 2015-01-01 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii