NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii? (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?
Okładka książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

Tył okładki książki NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Kto jest w sieci liderem opinii?

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
5
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook

1,99 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Kogo warto obserwować w sieciach społecznościowych? Jak wskazać liderów świata 2.0? Nowy trend w marketingu, który nazywam 3R reputacja, referencje, relacje posiłkuje się pojęciami wcześniej już znanymi, jak kluczowi liderzy opinii. Jean-Paul Oury pisze o technologiach wskazywania liderów w świecie nowych mediów.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.


Selling sensus.pl

Zamknij

Wybierz metodę płatności