Szkoleniowiec, coach i wdrożeniowiec, dzięki któremu tysiące osób, nawet bardzo niedoświadczonych, radzi sobie dziś z internetową technologią. Prowadzi witrynę SprzedawcaInternetowy.pl, za pomocą której pomaga w przenoszeniu biznesów do internetu. W ostatnim czasie wspólnie z Lechem Nowakiem (z którym współtworzą serwis AutomatyzacjaSprzedazy.pl) koncentruje się na wdrożeniach systemów marketing automation w małych firmach. Jest jednym z pionierów prowadzenia regularnych webinarów w Polsce. Każdego dnia spotyka się ze swoimi czytelnikami, słuchaczami i klientami z Polski i z zagranicy, używając systemu do telekonferencji oraz poprzez wła-sną platformę szkoleniową. Dzięki temu skutecznie pomaga na odległość w ustalaniu strategii marketingowej, tworzeniu witryn internetowych, realizacji kampanii sprzedażowych, automatycznym pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży.
Mirosław Szmajda - książki
-
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Piotr Motyl, Przemysław Modrzewski, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Joanna Wajdzik, Mariusz Wesołowski
Czasowo niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.