Julien Smith w ciągu ostatnich dziesięciu lat bezustannie angażował się w życie społeczności internetowych. Był jednym z prekursorów podcastingu. Aktywnie wspiera początkujące firmy w budowaniu własnych grup odbiorców w sieci.
Julien Smith - książki
-
Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala C
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.