Jarosław Kowal - audiobooki
-
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie świadomego operowania doborem słów i analizy kształtujących nasze przekonania opinii innych ludzi. Opisane są mechanizmy ulegania manipulacjom oraz zasugerowane sposoby obrony przed manipulacjami. Podane są kryteria kwalifikacji zachowań społecznych zwanych grami i
- Audiobook MP3 pkt
Gry, wywieranie wpływu, rozgrywki interpersonalne. Jak stosować pozytywne manipulacje? Gry, wywieranie wpływu, rozgrywki interpersonalne. Jak stosować pozytywne manipulacje?
Niedostępna
-
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się inteligencją emocjonalną w zarządzaniu zespołem. Omówione są zalety dysponowania poszczególnymi kompetencjami inteligencji emocjonalnej, a także wymienione są oczekiwane w biznesie kompetencje, które umożliwiają managerom inteligent
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Efektywna komunikacja w zespole Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych rozwiązań w zakresie komunikacji interpersonalnej w zespole pracowniczym lub towarzyskim. Proponowane są wdrożenia postaw i zachowań prowadzące do zbudowani a dobrej atmosfery i efektywnych relacji, opartych na prawach asertywnych. Program w sposób przejrzysty opi
- Audiobook MP3 pkt
Efektywna komunikacja w zespole. Oko w oko czy zebranie? Efektywna komunikacja w zespole. Oko w oko czy zebranie?
Niedostępna
-
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych rozwiązań w zakresie budowy i kierowania zespołu pracowniczego. Proponowane są wdrożenia postaw i zachowań prowadzących do zbudowania skutecznie działającego zespołu w oparciu o wiedzę dotyczącą mechanizmów funkcjonujących w grupach pracowniczych. Program w sposób przejrzysty opisuje kwest
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych rozwiązań w zakresie zarządzania czasem dla podniesienia osobistej efektywności i osiągnięcia sukcesu. Proponowana zmiana zachowań w relacjach interpersonalnych zakłada świadomą zmianę stylu komunikacji oraz wypracowanie osobistej strategii komunikacji, która wyzwala osobę spod wpływu negatywnych pol
- Audiobook MP3 pkt
Nie trać CZASU na gadanie! Strategie oszczędnej komunikacji Nie trać CZASU na gadanie! Strategie oszczędnej komunikacji
Niedostępna