Hugh MacLeod pracował w reklamie jako copywriter ponad dziesięć lat, rozwijając w tym czasie swoje umiejętności jako rysownik i ekspert. Jego blog GapingVoid odwiedzają miesięcznie 2 miliony osób, a ponad milion ściągnęło "Jak być kreatywnym" - oryginalny wpis, który stał się inspiracją do tej książki. Autor udziela również wykładów i porad na temat Web 2.0 i ich wpływu na biznes. Wejdź na www.gapingvoid.com.
Hugh MacLeod - książki
-
Pogadaj o tym z autorem - kiedy Hugh MacLeod był młodym, próbującym się wybić copywriterem, przesiadując w barach, zaczął gryzmolić na odwrotach wizytówek. Te rysunki ostatecznie doprowadziły do powstania popularnego bloga (GapingVoid) i stały się sławne ze względu na trafność oraz humor zawartych w nich obserwacji. Dzisiaj MacLeod wypowiada się na
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna