×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty

Jako dziecko z mozołem uczyłeś się mówić. Teraz nadszedł czas, byś dzięki tej umiejętności zaczął zaklinać tłumy, zmieniał nudne prezentacje w perły retoryki, nawiązywał bliską więź z audytorium oraz zaliczył każdy egzamin ustny.

Autorzy "Wystąpień publiczne w biznesie" -- Agata i Jerzy Rzędowscy, to wspaniali, skuteczni i doświadczeni trenerzy wywierania wpływu i wystąpień publicznych. Pracują z politykami i osobami zarządzającymi i wiedzą, że tylko trening czyni mistrza. Agata Rzędowska łączy w swojej pracy szerokie zainteresowania kulturoznawcze, teatralne oraz trenerskie; uczestnikom szkoleń przekazuje umiejętności poparte bogatym doświadczeniem. Agata jest ciepłym i bardzo otwartym trenerem, który mocno angażuje się w rozwój uczestników swoich szkoleń -- mówią o niej współpracownicy. Szkoliła wyższą kadrę menedżerską, polityków, liderów NGO, lekarzy, konsultantów, handlowców, pracowników działów obsługi klienta, a przede wszystkim przyszłych trenerów.

Jerzy Rzędowski jest trenerem wywierania wpływu i wystąpień publicznych. Pierwsze liderskie doświadczenia zdobywał w harcerstwie, potem szkolił m.in. polityków przygotowujących się do wyborów. W polskiej Wikipedii można o nim przeczytać: prowadzi badania nad wzajemnym wykorzystaniem doświadczeń biznesu i organizacji niekomercyjnych (religijnych, wychowawczych, paramilitarnych i in.). Stworzył Roczne Studium Trenerów NLP i Przywództwa PRAECEPTOR oraz kieruje nim. To wykładowca akademicki, a zarazem praktyk biznesu. Oboje prowadzą Roczne Studnium Trenerów NLP i Przywództwa "Praeceptor".

"Wystąpienia publiczne w biznesie. Warsztaty" -- książka, ćwiczenia, płyty DVD -- to zestaw, który umożliwia osiągniecie sukcesu od pierwszych słów. Zdradza sekrety wzbogacania prezentacji, seminariów i innych mniej lub bardziej oficjalnych spotkań biznesowych.

(…)

Podejmij wyzwanie. Uwierz, że jeśli tylko zechcesz, zostaniesz płomiennym mówcą. W mgnieniu oka będziesz stawać się dowcipny, śmiertelnie poważny i nieodparcie przekonujący. Będziesz włączać elementy ruchu scenicznego, wzmacniać przekaz kierowany do słuchaczy, dawać niezapomniane show i kończyć wystąpienie w burzy oklasków. Zestaw zawiera zbiór 65 ćwiczeń do samodzielnego wykonania praktyczne porady na temat tego, jak udoskonalić swoją prezentację oraz płyty DVD zawierające szkolenie "Wystąpienia publiczne - krok po kroku" prowadzone przez Jerzego Rzędowskiego.

Radio PiN 08/2007

Sztuka wojny

Najstarszy podręcznik sztuki wojennej, powstały w Chinach w VI w. pne. -- zawiera zestaw porad dla każdego, kto zarządza ludźmi, walczy o pozycję i stosuje strategie konfliktu. Prawdziwa kopalnia pomysłów dla łajdaków z ambicjami.
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu

Współautorem książki jest Kevin Hogan, autorytet w dziedzinie komunikacji, perswazji i NLP. Pozycja uczy, jak wpływać na ludzkie zachowania np. stosując słowa klucze w negocjacjach. Perswazją posługujemy się od najmłodszych lat, jednak by osiągnąć prawdziwe efekty, trzeba posługiwać się nią świadomie -- nauczyć się jej języka.
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007

Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu

Wydawnictwo Onepress zaskakuje nas (w sensie jak najbardziej pozytywnym) systematycznie wydając perły literatury NLP. Tym razem gorąco polecam Tobie "Czas na zmianę" Richarda Bandlera.

Z dużymi nadziejami ale i niepokojem oczekiwałem na jej polskie wydanie. Niestety, czasami nawet najlepsza książka, może zostać całkowicie "położona" na etapie tłumaczenia. Tym razem wszystko jest -- moim zdaniem -- w jak najlepszym porządku. Poza kilkoma drobnymi wpadkami, "Czas na zmianę" została przetłumaczona rzetelnie i interesująco. Dobry styl i niezwykła MOC wielopoziomowego oddziaływania na czytelnika -- oto atuty tej książki.

Reasumując, to lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się nie tylko NLP, ale także (a raczej przede wszystkim) zmianą osobistą. Zapraszam gorąco do lektury.

Piotr M.Łabuz 08/2007

Przyspieszony kurs kreatywności

Kreatywność życiowa, kreatywność w biznesie -- to nie jest umiejętność jedynie wrodzona. Trzeba ją rozwijać poprzez praktykę. Z takie założenia wychodzą Brian Clegg i Paul Birch, autorzy książki "Przyspieszony kurs kreatywności" wydanej przez gliwicki Helion.

Na rynku pojawia się coraz więcej firm i handlowych idei. Konkurencja powoduje, że mogą pozostać tylko najbardziej kreatywni i firmy, mające twórczych pracowników. Autorzy namawiają "uczniów" do uwolnienia naturalnego zmysłu twórczego, tłumionego przez nawyki i brak energii. Mogą tego dokonać poprzez 150 ćwiczeń na kreatywność, zmuszających do zmiany sposoby myślenia. Znaczna część kursu to ćwiczenia osobistej kreatywności, zwykle wcześniej zaniedbywanej podczas szkolnej edukacji; a wręcz tłamszonej. Nacisk położono na wykorzystanie wszystkich możliwości umysłu, także poprzez relaks, zabawę i humor.

Wszak -- jak wielu podkreśla, a potwierdziłby to z pewnością niejaki Archimedes -- najlepsze pomysły przychodzą do głowy w kąpieli, na spacerze czy podczas jazdy samochodem. Z takim nastawieniem przystąpmy do ćwiczeń. Kurs podzielono na 30 lekcji, które można przerabiać według indywidualnego harmonogramu. Czas zacząć!

Dziennik Łódzki n; 06-08-2007