×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

The Art of Woo

Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
304
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. O do Andyego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany Woo jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. Woo to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami. Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy. Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje Woo IQ wynika ze znajomości swoich mocnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi. Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolałbyś korzystać z książki Sun Tzu The Art.?. Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciągnąć ich na swoją stronę, wybierz The Art.?. Of Woo. O AUTORACH G. Richard Shell jest dyrektorem Warsztatów Negocjacji w Biznesie w Wharton School, profesorem Wydziału Prawa specjalizującym się w etyce biznesu i zarządzaniu. Jego poprzednia książka to wielokrotnie nagradzana publikacja Negocjowanie Korzyści: Strategie Negocjacyjne dla Rozsądnych Ludzi. Mario Moussa wykłada w Wharton School i jest dyrektorem CFAR, Inc., firmy konsultingowej. Obaj autorzy mieszkają w Filadelfii.

Wybrane bestsellery

MT Biznes - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności