Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
- Autor:
- Ewa Szczepaniak
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 360
- Czas nagrania:
- 10 godz. 24 min.
- Czyta:
- Marta Ścisłowicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet
Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta
Pablo Picasso
Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.
Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.
Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.
Projektując ten poradnik, kierowałam się konfucjańską zasadą: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Chcę, żebyś zapamiętał i zrozumiał, dlatego zadbałam nie tylko o to, by przekazać Ci jak najwięcej informacji, lecz także o przykłady, ćwiczenia z rozwiązaniami i ze wskazówkami, a nawet mapy myśli, które pomogą Ci w powtórkach. Mam nadzieję, że ta książka stanie się wiernym towarzyszem Twoich pisarskich poszukiwań.
Autorka
Wybrane bestsellery
-
Promocja
English for Dietetics to pierwszy podręcznik do nauki specjalistycznego języka angielskiego na poziomie B1/B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego przeznaczony dla studentów dietetyki. Powstał dzięki współpracy nauczycieli akademickich zajmujących się nauczaniem języka angielskiego z ekspertami z zakresu dietetyki. Publikacja pomoż- ePub + Mobi pkt
English for Dietetics
Barbara Gorbacz-Gancarz, Lucyna Ostrowska, Ewa Stefańska, Eunika Supińska, Ewa Szczepaniak
(111,20 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera.- Druk pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zmienić swoje podejście do nauki ― a w efekcie sprawić, by proces przyswajania wiedzy był skuteczny. Rozpoczniesz od zdemaskowania sześciu głównych mitów dotyczących uczenia się, aby później dowiedzieć się, jak rozwijać cztery filary niezbędne do rozwoju własnego drzewa uczenia się: świadomości, mentalności, jasności i strategii. Następnie poznasz zasady wzmacniania pnia drzewa uczenia się, co pozwoli Ci zbudować solidne fundamenty wiedzy. Książka zawiera również przegląd najskuteczniejszych technik uczenia się i unikania przeładowania nieistotnymi informacjami. Wyjaśnia też szczegółowo, czym są cztery typy uczenia się i jak najlepiej do każdego z nich podejść. Oprócz tego znajdziesz tu łatwe do zrozumienia strategie, praktyczne ćwiczenia i mnóstwo rzeczowych wskazówek.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działalność zajmuje wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To w wyniku ich manipulacji tracimy poczucie własnej wartości, dajemy się porwać poczuciu winy czy z każdym dniem takich interakcji stajemy się coraz to bardziej uwikłani w układ, z którego tak trudno jest się wyzwolić. To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a po motywacji do czegokolwiek z czasem nie zostaje już ani śladu. A mimo to wciąż dajemy się im omotać — czasem nieświadomie, a czasem celowo odpuszczając przysłowiowe „kopanie się z koniem”. Wtedy to manipulatorzy wygrywają, zamieniając nasze życie — tak zawodowe, jak rodzinne — w koszmar.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Owszem, jest ― i znajdziesz go w tej książce. Dzięki niej nauczysz się wykorzystywać potęgę skupienia, aby osiągać każdy cel, jaki przed sobą postawisz. Czekają na Ciebie sprawdzone strategie zwiększania koncentracji i wskazówki dotyczące rozwijania trzech rodzajów skupienia. Dowiesz się, jak sprecyzować swoje długoterminowe cele, aby wzmacniały one codzienną koncentrację. Za sprawą praktycznych wskazówek nauczysz się rozwijać niczym niezmącone skupienie i zwiększać uwagę. Zapoznasz się też z technikami przezwyciężania skłonności do rozpraszania się na coraz to nowsze zadania, a także radzenia sobie z prokrastynacją i perfekcjonizmem. Szybko się przekonasz, że wystarczy opanować sztukę koncentracji, aby wkrótce cieszyć się pożądanymi rezultatami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Autorem poradnika, który trzymasz w ręku, jest człowiek profesjonalnie zajmujący się tematyką uczenia się. Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. Najskuteczniejsze z nich zebrał w tej książce po to, by i Tobie umożliwić zastosowanie metod, dzięki którym przyswoisz niezbędną wiedzę szybciej, przyjemniej i skuteczniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Każdy z nas się z czymś boryka. Przechodzimy przez gorsze dni, chorujemy, przytłacza nas nadmiar obowiązków i niedobór pomysłów na rozwiązywanie niekończących się problemów, miewamy pretensje do innych i świata. A on do nas. Dlatego wszyscy potrzebujemy powrócić do współczucia. Naszego ewolucyjnego dziedzictwa, która wspiera nas w przetrwaniu, współpracy ze sobą nawzajem, a także we wzajemnym wzrastaniu. Również w terapii. Na szczęście interwencje i programy oparte na współczuciu są coraz szerzej stosowane w różnego rodzaju interwencjach psychologicznych, w psychoterapii, a także coachingu, edukacji, biznesie i nawet polityce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób skutecznie realizować swoje ambicje w trudnych warunkach. Poznasz nowy model, oparty na wynikach badań naukowych i zupełnie innym podejściu do trenowania siły charakteru. Przekonasz się, że kluczem do sukcesu jest współpraca z własnym organizmem. W ten sposób doświadczanie i akceptowanie dyskomfortu pozwala na tworzenie przestrzeni umożliwiającej podjęcie przemyślanych działań i wzmacnianie nieustępliwości. Dowiesz się też, w jaki sposób budować swoją odporność na czterech kluczowych filarach i korzystać z osiągnięć psychologii sportu, neuronauki, psychologii i filozofii. Szybko się przekonasz o skuteczności tej metody radzenia sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ludzie nie wykorzystują własnego potencjału do rozwiązywania problemów. Zwykle chcą się ich tylko pozbyć. Zamiast działać, poprzestają na szukaniu źródeł swoich kłopotów w przeszłości, ale tego rodzaju wyjaśnienia nie przynoszą pomyślnego rezultatu. Mało kto traktuje problemy i niedoskonałości jak okazje do wkroczenia na drogę do sukcesu. Wystarczy sięgnąć do swojego ukrytego potencjału za pomocą kilku potężnych i prostych metod.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
O autorze książki
Ewa Szczepaniak — redaktorka, copywriterka, trenerka pisania. Na co dzień prowadzi pracownię copywriterską Tekstowni.pl — pisze i uczy pisać. Dzieli się wiedzą na blogu, tworzy kursy i doradza osobom, które chcą pisać lepiej niż dobrze.
Ebooka "Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Vademecum BLogeraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Ewa Szczepaniak z bloga Tekstowni.pl Sztuka projektowania tekstu. Jak tworzyć treści, które podbiją internet? Ja bym powiedziała jeszcze: jak przezwyciężyć w sobie nieśmiałość pisania i wreszcie odważyć się pisać po swojemu, ale świadomie. Rozwijając swój indywidualny styl, pracując nad warsztatem. Bo warsztat dodaje pewności. Bardzo się cieszę, że wpadła mi w ręce ta książka. Za każdym razem, kiedy ją otwierałam, miałam ochotę usiąść do pisania i bawić się nim. Ta książka uświadomiła mi, jak ważne jest przełamać w sobie nieśmiałość pisania. Może u niektórych wyniesioną ze szkoły, paraliżującą, może po karkołomnych podejściach i przejściach z pisaniem szkolnych wypracowań (jak sama nazwa wskazuje wy – pracowane – co dla niektórych, w tym dla mnie po latach pozostaje wspomnieniem syzywofej pracy … ) Kiedy na starcie następował falstart. Człowiek jeszcze nie zaczął pisać, a już przestawało mu się chcieć… Tyle że … Pisanie do sieci rządzi się swoimi prawami. Jest w nim miejsce dla każdego. Tu nie muszisz wpisywać się w czyjeś gusta, ale pisać po swojemu tak aby dotrzeć do odpowiednich ludzi: tych, którzy będą chcieli Cię czytać, tych, którym masz coś wartościowego do zaoferowania. Przypomniałam sobie, jak zaprzyjaźniona blogerka zwierzyła mi się w początku naszej przygody z blogowaniem (było to prawie osiem lat temu), że założyła bloga mimo tego, że dzięki „życzliwości inaczej” swojej pani polonistyki ze szkoły wyniosła głęboko zakodowane przekonanie, że nie powinna pisać. Niech zajmie się czymkolwiek innym, ale niech nie pisze. A jednak ciągnęło ją do pisania… Osobą, która najbardziej odradzała jej pisanie była jej polonistka. Po 8 – u latach ona pisze dalej: regularnie (tej regularności mógłby jej pozazdrościć niejeden niedzielny blogera) i jeszcze zarabia na tym pisaniu (pisze o kulinariach). Mimo, że zaczynała z poważnymi wątpliwościami, co do swoich możliwości w tym zakresie i z głęboko zakorzenionym przekonaniem, że nie da rady. Dała. Bo czasami można mieć zakodowane przekonanie, że pisanie jest nie dla mnie. A jednak coś ciągnie do pisania. Sama czegoś takiego doświadczam od lat i od lat piszę dalej. To, że w czasach szkolnych pisanie szkolnych wypracowań było męką, jeszcze nie przesadza o tym, że nie powinieneś pisać. Do sieci. Tak, tu chodzi mi tu o: Pisanie do sieci, które dodatkowo rządzi się specyficznymi prawami. Po pierwsze: w pisaniu do sieci tym bardziej chodzi o to, byś: Nie ograniczał się, nie porównywał z innymi (nic tak nie ogranicza), wyrażał swoje myśli po swojemu, nie silił się na bycie kimś innym, szukał swojego stylu…., pozwolił sobie na zabawę ze słowem, czerpał z tego przyjemność – mając w tzw zapleczu – warsztat = świadomość pewnych zasad. Tu obowiązuje równolegle druga zasada: Każdym kolejnym zdaniem, a nawet każdym kolejnym słowem walczysz o to, by czytelnik przeczytał jeszcze jedno, kolejne słowo, czy zdanie. I tak w zasadzie bez końca. W czasach, kiedy nas wszystkich goni FOMO, czyli strach, żeby czegoś nie przeoczyć, który sprawia, że scrolujesz (przewijasz) coraz szybciej i przeglądasz to coraz mniej uważnie, a coraz bardziej pobieżnie. W tej sytuacji, jak napisać coś, co zatrzymać czytelnika? I to niekoniecznie używając, czy uciekając się do tzw clickbaitowych tytułów na zasadzie: Kobieta urodziła słonia. Zobacz, co z tego wyrosło. Czy coś równie idiotycznego. Bo clickbaity – owszem – chwytają, ale pozostawiają czytelnika z takim niesmakiem, do czyjejś (może właśnie Twojej) mozolnie budowanej w sieci. Pozostać sobą, odnaleźć w tym siebie, znaleźć swój styl. A przede wszystkim odkryć radość pisania. Która może stać się udziałem każdego. Zabrzmieć autentycznie. Bo pisane z serca brzmi autentyczniej, ale też bardziej angażuje. Owszem poprawność językowa jest ważna. Ale ona nie powinna ograniczać Cię na starcie. Ona też przyjdzie z czasem, w miarę pisania. Nawet, jeżeli gdzieś tam w głębi Ciebie czai się ten niedowiarek, który uparcie powtarza Ci, że Ciebie to nie dotyczy, bo przypomnij sobie, co było w szkole…. Łatwość pisania przychodzi z ilością napisanych tekstów. Moich pierwszych tekstów nie da się czytać. Pisane tak topornie… Lata zajęło mi pozbycie się tej toporności… I jeszcze nie do końca. Ale myślę sobie, że to nie była toporność, raczej blokująca wyrażanie siebie nieśmiałość pisania. Chcąc wpasować się w czyjeś gusta, zatraciłam siebie… A przecież nie o to chodzi. Tymbardziej w sieci. Tu chodzi o to, żeby słowo wywoływało odźwięk. Tu trzeba wibrować. Tu chodzi o to, by odważyć się: Wyzwolić się z tego karkanu, który podświadomie sami sobie narzucasz, albo który wyniosłeś ze szkoły. Gdzieś, kiedyś go w Tobie zasiano. Pozwól myślom biec swobodnie. Nie bój się słów. Daj upust słowom. Odważ się i bawić się tym swoim pisaniem. Nie daj wmówić sobie czegoś, jeżeli serce podpowiada coś zupełnie innego. Przełam w sobie nieśmiałość pisania. Bo… Pisanie nie musi być męką: wypracowane W sieci nie chodzi o takie podręcznikowe pisanie. Ale o takie pisanie, które zaraża, o słowa, które wyzwolą w innych oddźwięk. A punktem wyjścia jest zebranie się na odwagę i zabawę słowem. Podręczniowe zasady poprawnego pisania nie są po to, by Cię ograniczać, tylko, byś świadomie budował swój wartszat, a dzięki niemu nabierał zaufania do samego siebie. Tutaj książka Ewy łamie pewne tabu. Ewa przekonuje – namawia – zachęca do zabawy ze słowem. A jednocześnie wyposaża w warsztat, który pozwala na tę zabawę słowem bez kompleksów: Za każdym razem, kiedy po nią sięgałam, miałam ochotę usiąść do pisania i bawić się tym. Dla kogo jest ta książka? Jako niehumanistka pisząca do sieci (czyli jako osoba nie posiadająca wykształcenia humanistycznego, jestem inżynierem) znalazłam w niej swego rodzaju biblię, która porzadkuje wszystko, co ważne, wiedza, znajomość. Bardzo kompleksowo opracowana pozycja. Dużo niezbędnych zasad poprawnego pisania (które sama odkrywałam tak trochę przy okazji – pisząc), a które znajdziesz w książce Ewy zebrane w jednym miejscu i podane w pigułce. Książka usystematyzowuje pewne rzeczy, zachęca do odważniejszego pisania, pokazuje: jak świadomie rozłożyć proces pisania, jak postawić sobie właściwe pytania w poszukiwaniu własnego stylu, zachęca do tego, byś się nie bał, rozbudza apetyt na pisanie, pomaga odnaleźć swój własny styl. Zamiast chować się w bezpiecznych ramach sztywnej poprawności językowej, które czasami mogą być tą maską, która nie pozwoli Ci zaistnieć szerzej. Kiedy dusza rwie Ci się do tego, by pisać po swojemu. Kiedy narzucenie sobie zbyt sztywnych reguł po to, by wpisać się w cudze gusta, a raczej, by dogodzić każdemu (co jest niemożliwe i niewykonalne, tymbardziej w sieci), a jak to potrafi obrzydzić pisanie. Powiedziałabym, że z tej książki płynie jedyne słuszne w obecnych czasach nieskończonych możliwości, jakie stwarza internet przesłanie, parafrazując motto z disneyowskiej bajki Ratatuj – każdy może gotować: Każdy może pisać. Do sieci. Pisząc bloga latami dochodziłam do tego po omacku. Książka Ewy podaje tą całą wiedzę, która pomaga zbudować warsztat w pigułce, a jeszcze zachęca do szukania w tym pisaniu siebie. Jest błogosławieństwa na drogę. I to wszystko zebrane w jednej książce. Jeszcze mam jedną taką uwagę: Książki pisane przez ekspertów w swoich dziedzinach, którzy nie leją wody, tylko przekazują konkrety i dzielą się swoim doświadczeniem, czyli tym, co przez lata wypracowali i podają to w jednej pigułce w formie książki: to jest bezcenne. Na koniec porada z książki Ewy, która szczególnie sobie zapamiętałam: Za każdym razem, kiedy masz ochotę napisać „bardzo”, użyj słowa „cholernie”, twój redaktor z pewnością to usunie i tekst będzie taki, jak powinien być. Mark Twain Dlaczego słówko bardzo zastąpić słowem cholernie? Dlaczego w ogóle zastępować bardzo… Bardzo, podobnie jak cholernie jest przysłówkiem. Tu nie chodzi o to, żeby zastąpić „bardzo” czymś mocniejszym. Ale żeby w ogóle się go pozbyć. Nawet jeżeli pisząc do sieci, „cholernie” nikogo już raczej nie wzburzy cholernie, niejedno się tu widzialo… Chodzi o to, by obcinać w tekstach przysłówki. Przysłówki niewiele wnoszą. A przynajmniej nie wnoszą w tekst dynamiki, nie wlewają w niego życia (te malowniczą funkcję spełniają czasowniki). Przysłówki czynią tekst dłużym. Tymczasem dłuższy tekst puszczony do sieci, no cóż takie są jej realia: statystycznie mniej osób go doczyta do końca… Kiedy każdym kolejnym zdaniem walczysz o to, by czytelnik przeczytał kolejne. Wyrzuć z tekstu przysłówki….. Od razu przejdź do sedna, by czytelnik został z Tobą jak najdłużej. Powodzenia i miłej lektury.
-
Recenzja: Freelancer w sieci Agnieszka WieczorekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jesteś blogerem, ale wydaje Ci się, że teksty, które publikujesz, nie są zbyt dobre? A może chcesz zostać twórcą internetowym, lecz boisz się krytyki? Gdy nie masz odwagi opublikować artykułu, który jeszcze przed chwilą wydawał Ci się najlepszym, jaki napisałaś w życiu, sięgnij po książkę Ewy Szczepaniak Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją Internet. JAK PISAĆ DOBRE TEKSTY, CZYLI CO ZNAJDZIESZ W KSIĄŻCE Chcesz dowiedzieć się, jak pisać teksty, które zainteresują czytelników, będą łatwe w odbiorze i zarazem zgodne z Twoim stylem? Nie musisz szukać tych informacji w Internecie. Wszystkie cechy wartościowego artykułu znajdziesz w książce Ewy Szczepaniak Sztuka projektowania tekstów. Jak stworzyć treści, które podbiją Internet. Autorka podzieliła poradnik na osiem części, w których krok po kroku ukazała proces tworzenia — a właściwie projektowania — dobrej jakości treści na blogi oraz strony internetowe. Znajdziesz tu nie tylko odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, ale również ćwiczenia, które pomogą zrozumieć to, co przeczytasz. W końcu trening czyni mistrza… OD FUNDAMENTÓW, PO NIEPOWTARZALNOŚĆ… Wertując kolejne kartki Sztuki projektowania tekstów, dowiesz się, jak wybrać tematykę bloga, jakim językiem posługiwać się w Internecie i… co najważniejsze — kim jest Twój odbiorca. Bo najważniejszym elementem tworzenia wiarygodnego i przyjaznego czytelnikom bloga jest właśnie… czytelnik. To on musi czuć się dobrze i z chęcią wracać na stronę w poszukiwaniu nowych publikacji. Na nic błyskotliwe i naszpikowane wiedzą teksty, jeśli nie trafią one w gusta odbiorcy. Zastanawiasz się czasem, jakimi cechami powinien wyróżniać się wartościowy artykuł? Jak stworzyć chwytliwy tytuł wpisu, w którym miejscu umieścić śródtytuły, jak napisać podsumowanie? To w głównej mierze tytuł decyduje, czy odbiorca zostanie i przeczyta, choć kilka zdań. Zainteresowanie czytelnika można podtrzymać leadem — zwięzłym, ale na tyle przyciągającym, że odbiorca przewinie stronę jeszcze niżej. Ewa Szczepaniak doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważna jest konstrukcja tekstu, dlatego poświęciła jej kilkadziesiąt stron książki. To jednak nie wszystko! Jakie słowa szkodzą tekstom, a które zwiększają ich “moc”? Wiesz, co to nominalizacja i dlaczego wartościowy content jest ubogi w przysłówki? W Sztuce projektowania tekstów autorka odkrywa tajemnice “niemrawych czasowników”, “leniwych przysłówków” czy też “rzeczowników, które wysysają z tekstu życie”. Pamiętaj! Tworzenie artykułów, które działają na zmysły, poruszają i przemawiają do wyobraźni, nie jest zarezerwowane dla specjalnie utalentowanej grupy autorów. Ty też możesz zabrać czytelnika w podróż po nieznanych zakątkach świata, pokazać mu, co czujesz i jak pojmujesz świat. Czasem detal — drobny szczegół — coś, co “dasz” od siebie, zatrzyma odbiorcę i sprawi, że tekst będzie wiarygodny, a przez to również wartościowy. Sztuka projektowania tekstów SZTUKA PROJEKTOWANIA TEKSTÓW. JAK TWORZYĆ TREŚCI, KTÓRE PODBIJĄ INTERNET — MOJA OPINIA Czy każdy autor internetowych publikacji, artykułów eksperckich bądź książek musi być z wykształcenia polonistą? Jeśli tak myślisz, jesteś w błędzie. Sztuki pisania można nauczyć się na wiele sposobów i w każdym wieku. Potrzebne są do tego jednak nie tylko chęci, ale i odpowiednie narzędzia. Jednym z takich narzędzi jest bohaterka dzisiejszego wpisu — książka Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją Internet Ewy Szczepaniak. Co myślę na temat recenzowanej publikacji? To jeden z lepszych poradników traktujących o pisaniu, jakie miałam w ręku. Autorka szczegółowo i przystępnie omówiła najważniejsze aspekty sztuki tworzenia atrakcyjnego dla czytelnika contentu. Szczypta humoru, spora dawka wiedzy, język zrozumiały dla każdego — nawet dla początkującego twórcy. Wszystkie wymienione elementy tworzą spójną całość — lekką w odbiorze. Z całym przekonaniem polecam Sztukę projektowania tekstów Ewy Szczepaniak zarówno początkującym autorom, jak i osobom, które pisaniem zajmują się już nieco dłużej. Dla pierwszych poradnik będzie nieocenionym źródłem wiedzy, dla drugich publikacją, która pozwoli spojrzeć na proces projektowania tekstów z perspektywy innego autora.
-
Recenzja: swiatairi.blogspot.com AiriRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Gdy uznamy, że w obecnych czasach każdy pisze tym samym przyjąć można, że „Sztuka projektowania tekstów” jest dla każdego. Jest to jednak zbyt duże uogólnienie zarazem w pierwszym jak i drugim przypadku. Stwierdzenie jednak, że może okazać się pożyteczna dla każdego kto pisze, szczególnie publikujących w internecie, jest już w zupełności na miejscu. Przypatrzmy się więc wytworowi Ewy Szczepaniak bliżej… Autorka, jak to sama ukazuje podczas tworzenia publikacji kierowała się zasadą: „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. I tak oprócz treści – przekazanych informacji, odnaleźć tu można różne przykłady, tak zwane „mistrzowskie triki” oraz ćwiczenia. Do tego okraszono to wszystko cytatami. Mnie spodobał się: „Twoim podstawowym obowiązkiem wobec siebie i wobec czytelników, i wobec samego pisania jest stać się wspaniałym. Powinieneś stać się najlepszym autorem, jakim tylko możesz być” (Theodora Goss, węgierska pisarka). Zamieszczony jest również link (wspominany kilkakrotnie) do strony z tak zwanym Bankiem słów (mała reklama strony autorki a zarazem pomoc). Sam „Bank…” ma 10 stron, pod wskazanym adresem można też znaleźć: Gratis do pobrania, Quizy, Baza wiedzy. Części książki zaczynają się cytatem oraz krótkim wskazaniem co będzie w nim można znaleźć. Rozdziały kończą się podsumowaniem - diagramy i „teraz kolej na ciebie” czyli ćwiczeniami. Pozycja kończy się bibliografią (publikacje, blogi i serwisy), wcześniej są Wskazówki i przykładowe rozwiązania do ćwiczeń a jeszcze wcześniej Zakończenie. Publikację rozpoczynają: Spis treści, słowa przypisywane Pablo Picasso oraz Wstęp. „Sztuka projektowania tekstów” ma około 350 stron tekstu. Składa się z 8 części. Copyright z 2019 r. Wydawnictwo Helion. Onepress. Książka z założenia do „powolnego czytania”. Warto do niej powracać, rozwiązywać ćwiczenia. Nie jest tu najważniejsze by przeczytać ją w 1 noc. Ważne by przyswoić sobie zaprezentowane narzędzia, zrozumieć je i zdecydować czy chce się je stosować. Konkretna i rzeczowa. Bez zbytnich długich opisów czy pisania o wszystkim i o niczym. Osoby wrażliwe na reklamę mogą od czasu do czasu poczuć się mało komfortowo. Autorka wspomina o swojej stronie a także stosuje odwołania do niej w przypisach dolnych. Wspomniany bonus też jest z nią związany. Złagodzeniem dyskomfortu może być myśl, że nie warto pisać 10 razy o tym samym. Wydłużyłoby to też tę publikację do rozmiarów, które zniechęciłyby niejednego potencjalnego odbiorcę. Takie małe rozgrzeszenie 😉. Dużym plusem książki są odwołania do przykładów z naprawdę istniejących stron. Realne przykłady obok tych wymyślonych. Autorka odwołuje się tu do różnych badań, prac innych osób nie tylko własnych doświadczeń. Nie pozostawia jednak ich bez komentarza. Ukazuje również na ile z danymi poglądami się zgadza. Niektóre uwagi mogą przydać się osobom korzystającym bądź chcącym korzystać z WordPressa. Przedstawia też zasady promowane w dziennikarstwie i podpowiedzi dla adeptów tego rzemiosła :P. Dzięki tej lekturze można również zrobić sobie małe przypomnienie z języka polskiego (czasownik, rzeczownik, strona bierna itd.). Do niektórych rzeczy przedstawionych tu jako wskazówki, dobre praktyki można dojść samemu dzięki latom praktyki (np. poprzez prowadzenie bloga). Fajnie jest znać je i bez tego 😉. Można też porównać własne spostrzeżenia z tymi przedstawionymi tutaj. Jeśli po pierwszej lekturze przypadnie ona nam do gustu warto do niej powracać. Zmieniamy się nie tylko jako ludzie, ale także jako autorzy. W różnym czasie inne wskazówki mogą okazać się pomocne. Może nam pomóc się rozwijać, przyjrzeć się temu co piszemy i jak. Podpowiada jak różne elementy można dopracować. + przykłady z prawdziwie istniejących stron, odwołania do badań oraz prac innych osób, przypisy dolne, bibliografia, przyjazny wygląd - skupienie w niektórych miejscach jedynie na WordPressie, reklama 😉, perspektywa dziennikarska Publikacja może wiele dać zaangażowanemu czytelnikowi. Sporo można się dowiedzieć także z perspektywy dziennikarskiej (co można uznać zarazem za plus jak i minus – jeśli te kwestie danego odbiorcę całkowicie nie interesują i nie chce by jego teksty wyglądały np. jak artykuły prasowe to informacje z tym związane
zaburzą przyswajanie książki). Przemyślenia: Już w czasie lektury wiedziałam, że nie będę wprowadzać wszystkich wskazówek, rad w życie. Czy uważam je za całkowicie błędne? Nie, nie dlatego. Są po prostu sprzeczne z tym jak chcę by wyglądały rzeczy na blogu – Krainie Czarów. Nie chcę też czegoś wprowadzać wbrew sobie… byłoby to sztuczne i nie tak efektywne jak coś w co bym w 100 % wierzyła i stosowała z przekonaniem. Pisanie też przez wszystkich w jednakowy sposób i wykorzystywanie tych samych trików spowodowałoby, że treści w internecie stałyby się… nudne. \W niektórych momentach budził się we mnie buntownik… 😊 Lubię go. Czasem wypada go jednak uspokoić… wówczas włączał się komentator 😉. Stąd i niestandardowa (jak na mnie 😉) recenzja. Podsumowując: pouczająca książka. Pomocna, rzeczowa i konkretna. Dla wszystkich, którzy chcą popracować nad swoim warsztatem pisarskim, przypomnieć sobie różne kwestie, nad innymi się zastanowić. Także dla tych, którzy chcieliby lepiej „sprzedawać” swoje teksty. Wygląda na wiarygodną.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4934-6, 9788328349346
- Data wydania książki drukowanej :
- 2019-07-23
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6193-5, 9788328361935
- Data wydania ebooka :
- 2019-07-23 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-5733-4, 9788328357334
- Data wydania audiobooka :
- 2019-10-08 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 84081
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.1MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 466.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF »
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Twój portret komunikacyjny 14
- Tematyka tekstów 14
- Język i ton komunikacji 14
- Twoje ja 16
- Twoja wiarygodność 18
- Podsumowanie 22
- Teraz kolej na Ciebie 23
- Czytelnik jako bohater Twoich tekstów 25
- Poznaj swojego czytelnika 25
- Skąd brać informacje o czytelniku? 29
- Podsumowanie 32
- Teraz kolej na Ciebie 33
- O czym pisać na blogu? 35
- Jak zamienić wiedzę o czytelniku w tematy tekstów? 35
- Oceń temat 36
- Podsumowanie 39
- Teraz kolej na Ciebie 40
- Twarde prawa internetu 41
- Co robi Twój czytelnik, kiedy nikt nie patrzy? 41
- Czego chce od Ciebie Google? 44
- Jak długi powinien być tekst na blog? 48
- Podsumowanie 50
- Teraz kolej na Ciebie 51
- Jak zaprojektować chwytliwy tytuł? 54
- Jaki powinien być internetowy tytuł? 54
- Trzy kroki do nagłówka 55
- Nagłówki dla ambitnych 59
- Podsumowanie 60
- Teraz kolej na Ciebie 61
- Jak zaprojektować wciągający lead? 62
- Jak zacząć? 62
- 10 pomysłów na lead 63
- Podsumowanie 68
- Teraz kolej na Ciebie 69
- Między leadem a zakończeniem - cz. 1. Strategiczny układ treści 70
- Odwrócona piramida i inne, czyli jak zorganizować treść posta 70
- Przygotuj sobie plan 73
- Kolejność ma znaczenie 74
- Podsumowanie 77
- Teraz kolej na Ciebie 78
- Między leadem a zakończeniem - cz. 2. Akapity i śródtytuły 79
- Akapity 79
- Śródtytuły 82
- Podsumowanie 85
- Teraz kolej na Ciebie 86
- Finis coronat opus - zakończenie, które pozostaje w pamięci 88
- Jak napisać dobre zakończenie? 88
- Podsumowanie 94
- Teraz kolej na Ciebie 95
- Słowa, słowa, słowa - cz. 1. Słowa, na które trzeba uważać 98
- Rzeczowniki, które wysysają z tekstu życie 98
- Niemrawe czasowniki 99
- Leniwe przysłówki 102
- Słowa wytarte 103
- Słowa nie każdemu znane 104
- Słowa drażliwe i drażniące 106
- Podsumowanie 107
- Teraz kolej na Ciebie 108
- Słowa, słowa, słowa - cz. 2. Słowa warte uwagi 109
- Rzeczowniki pełne znaczeń 109
- Przymiotniki, które działają na zmysły 110
- Czasowniki, które tętnią życiem 112
- Słowa, które dodają lekkości 113
- Podsumowanie 116
- Teraz kolej na Ciebie 117
- Słowa, słowa, słowa - cz. 3. Przydatne zestawy 118
- Porównanie 118
- Metafora 119
- Układy trójkowe i inne 122
- Podsumowanie 126
- Teraz kolej na Ciebie 127
- Wszystko o zdaniu 128
- Jak budować zrozumiałe zdania? 128
- Jak rozplątać poplątane zdanie? 131
- Krótkie czy długie zdanie? Oto jest pytanie 133
- Podsumowanie 135
- Teraz kolej na Ciebie 136
- Spójność 138
- Bądź konsekwentny 138
- Jak posklejać zdania? 139
- Jak posklejać akapity? 140
- Podsumowanie 141
- Teraz kolej na Ciebie 142
- Prostota 144
- Używaj najprostszych składników 145
- Unikaj patosu 146
- Doradzaj, zamiast pouczać 147
- Pokaż jasną stronę 149
- Krótkie, ale znaczące słowo nie 150
- Podsumowanie 151
- Teraz kolej na Ciebie 152
- Stosowność 153
- Kontekst ma znaczenie 153
- Rozmowa niech brzmi jak rozmowa 154
- Rady złote i pozłacane 155
- Podsumowanie 156
- Teraz kolej na Ciebie 157
- Minimalizm 158
- Wyjaśnienia i dopowiedzenia 158
- Wypełniacze 159
- Przegadane wyrażenia 160
- Zbyt drobiazgowe opisy 161
- Podsumowanie 162
- Teraz kolej na Ciebie 163
- Otwartość na odbiorcę 164
- Pisz z akcentem na TY 164
- Zachęcaj do aktywności 165
- Pytaj (nie tylko) retorycznie 166
- Odpowiadaj i wyjaśniaj 166
- Puść oczko do czytelnika 168
- Podsumowanie 169
- Teraz kolej na Ciebie 170
- Jak podkreślić to, co ważne? 172
- Wykorzystaj efekt pierwszeństwa 172
- Wykorzystaj efekt świeżości 172
- A może na zasadzie kontrastu? 174
- Nie bój się powtórzeń 178
- Podsumowanie 180
- Teraz kolej na Ciebie 181
- Jak sprawić, by tekst brzmiał jak muzyka? 182
- Jak wydobyć z tekstu rytm? 182
- Jak sprawdzić, czy tekst ma rytm? 185
- Podsumowanie 186
- Teraz kolej na Ciebie 187
- Jak przemawiać do wyobraźni i budzić emocje? 188
- Postaw na szczegół i konkret 189
- Show, don't tell 190
- Działaj na zmysły 196
- Podsumowanie 197
- Teraz kolej na Ciebie 198
- Jak działać na zmysły? 199
- Pięć strategii budzenia zmysłów 199
- Zmysłowy opis krok po kroku 205
- Dodaj życia do opisu 207
- Podsumowanie 209
- Teraz kolej na Ciebie 210
- Jak pisać z humorem? 211
- Skąd się bierze humor? 211
- Złam schemat 212
- Użyj trójki 213
- Wykorzystaj możliwości języka 213
- A może coś niestosownego? 215
- Co nie śmieszy? 216
- Podsumowanie 217
- Teraz kolej na Ciebie 218
- Strategie manipulowania napięciem 219
- Zatrzymaj akcję 219
- Pobudź ciekawość 219
- Wykorzystaj możliwości gramatyki 223
- Podsumowanie 225
- Teraz kolej na Ciebie 226
- Porywająca opowieść 228
- Jaka historia budzi emocje? 228
- Struktura opowieści 229
- Historia w działaniu 231
- A może jeszcze inaczej? 234
- ABC dialogów 236
- Podsumowanie 239
- Teraz kolej na Ciebie 240
- Fascynująca relacja z podróży 241
- Zostań bohaterem 241
- Pokaż klimat miejsca 243
- Podaj praktyczne informacje 247
- Podsumowanie 248
- Teraz kolej na Ciebie 249
- Recenzja z klasą 250
- Zanim napiszesz 250
- Strategiczne planowanie treści 251
- Kiedy recenzujesz negatywnie 254
- Podsumowanie 256
- Teraz kolej na Ciebie 257
- Tekst ekspercki, który buduje autorytet 258
- Wspinaj się po drabinie abstrakcji 258
- Sześć strategii akrobaty, czyli jak się poruszać po drabinie abstrakcji 259
- Podsumowanie 265
- Teraz kolej na Ciebie 266
- Kilka pomysłów na kreatywny post ekspercki 267
- Stylizacja 267
- Słownik branżowy na wesoło 269
- Antyporadnik 270
- Personifikacja 271
- Wywiad, którego nie było 271
- Podsumowanie 274
- Teraz kolej na Ciebie 275
- Redakcja, czyli jak dopracować projekt 278
- Kiedy przestać poprawiać? 282
- Podsumowanie 283
- Teraz kolej na Ciebie 284
- Interpunkcyjne pułapki i możliwości 286
- Kropka 286
- Średnik 287
- Znak zapytania 288
- Wykrzyknik 288
- Wielokropek 288
- Cudzysłów 289
- Nawias 289
- Dwukropek 290
- Myślnik 291
- Przecinek 292
- Podsumowanie 294
- Teraz kolej na Ciebie 295
- Wybrane pułapki gramatyczne 296
- Imiesłowowy równoważnik zdania 296
- Skróty składniowe 298
- Dwuznaczności 298
- Masło maślane 299
- Odmiana wyrazów obcych 299
- Co robić, kiedy nie wiesz? 301
- Podsumowanie 303
- Teraz kolej na Ciebie 304
- Projektowanie tekstów a osobowość 306
- Ekstrawertyk vs. introwertyk 307
- Typ zmysłowy vs. typ intuicyjny 309
- Typ myślący vs. typ czujący 311
- Typ oceniający vs. obserwujący 313
- Podsumowanie 315
- Teraz kolej na Ciebie 316
- Jak wypracować rozpoznawalny styl? 317
- Poznaj swój styl i naucz się swoich błędów 317
- Kształtuj świadomie swój styl 318
- Podsumowanie 321
- Teraz kolej na Ciebie 322
- Jak znaleźć i rozwijać własny głos? 323
- Jak znaleźć swój głos? 324
- Pielęgnuj i dokarmiaj swój niepowtarzalny głos 326
- Podsumowanie 329
- Teraz kolej na Ciebie 330
Wstęp 11
Część 1. Fundamenty 13
Część 2. Konstrukcja 53
Część 3. Narzędzia 97
Część 4. Trendy 137
Część 5. Efekty specjalne 171
Część 6. Formy 227
Część 7. Ostatnie szlify 277
Część 8. Niepowtarzalność 305
Zakończenie 331
Wskazówki i przykładowe rozwiązania do ćwiczeń 333
Bibliografia 357
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację ― możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Seks, władza i pieniądze - oto trzy popędy, z którymi żyjemy na co dzień. Nawet jeśli nie kierują naszym życiem, to pewnie prędzej czy później zetkniemy się z ludźmi, dla których jeden z nich (albo wszystkie trzy) będzie czymś najważniejszym. Nie do przeskoczenia. Dla seksu, władzy i pieniędzy człowiek zrobi naprawdę wiele. I możesz mówić „mnie nie zależy”, możesz nawet tak myśleć, w pewnym momencie jednak zderzysz się z własną lub cudzą żądzą - tak silną, że nie będziesz w stanie w jej obliczu ustać na nogach. I co wtedy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Dopasowanie się do powszechnie obowiązującej narracji, której fundamentem jest zjawisko określane już dzisiaj oficjalnie kulturą zapierdolu. Mamy wierzyć, że wartość leży w wysiłku włożonym w pracę, a nie w jej efektach. W to, że niezależnie od okoliczności powinniśmy być zawsze pogodni, uśmiechnięci, pełni pozytywnych myśli i oczywiście hiperaktywni. W to, że przez całe życie trzeba gonić szczęście, które odnajdziemy w posiadaniu kolejnych przedmiotów czy pokonywaniu szczebli społecznego lub zawodowego awansu, a także powstrzymywaniu za pieniądze naturalnego procesu starzenia się. W to, że jedyną wartością jest wyjątkowość, którą musimy udowadniać, starając się bardziej od innych – w przeciwnym razie stajemy się przeciętni, co w kulturze zapierdolu jest gorsze od niewybaczalnego grzechu. Jest rozczarowaniem. Jeśli w to uwierzymy, nasze życie prędzej czy później stanie się puste, a wszelkie poszukiwania jego sensu będziemy próbowali zastąpić pseudomedytacją spod znaku „wyobraź sobie, że nie masz problemów”. Problem w tym, że dopiero po jakimś czasie się zorientujemy, jak wielka to ściema.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Bestseller Promocja
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Z dala od toksycznych ludzi. Jak rozpoznać pierwsze symptomy niezdrowej relacji? >> PRZECZYTAJ Nie daj się zainfekować! Polecamy wysłuchanie najnowszego wywiadu z Jarosławem Gibasem, w cyklu Anny Maruszeczko "Wojowniczki & Wojownicy" Czy zdarza Ci się w towarzystwie jakiejś osoby czuć się źle? Doświadczać przy niej dyskomfortu, skrępowania, emocjo- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest szczególnym źródłem wiedzy i naukowo potwierdzonych technik, dzięki którym przekujesz swoje talenty w mistrzowskie umiejętności. Dowiesz się, z jakich czterech etapów składa się cykl przyswajania wiedzy i co robić, aby każdy z nich przebiegał z maksymalną efektywnością. Przekonasz się, co jest ważne w procesie skutecznego przetwarzania informacji i posługiwania się zdolnościami, aby proces nabywania nowej wiedzy postępował szybko i we właściwym, zaplanowanym kierunku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
37.00 zł (-68%) -
Bestseller Promocja
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: „Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie”. Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@sensus.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet Ewa Szczepaniak (4) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii