Sztuka pisania perswazyjnych tek...

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Autorzy: ,

Ocena:
   5.1/6  Opinie  (8)
Stron: 184
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress

  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

Wyobraź sobie:

  • ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
  • stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
  • newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
  • reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
  • e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.

Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.

Wstęp? (5)

1. Zanim zaczniesz pisać tekst (9)

2. AIDA - cztery kroki skutecznej komunikacji (17)

3. Strategia, która ułatwi Ci napisanie tekstu ofertowego (23)

4. Ciemna strona mocy, której nie nauczą Cię na żadnej uczelni (45)

5. Jak podjąć decyzję za klienta (emocje i przekonania) (53)

6. Usuwanie przeszkód w drodze do Najbardziej Oczekiwanej Akcji (55)

7. Jak sprawić, by klienci Ci zaufali (57)

8. Kilka uwag o myśleniu systemowym (71)

9. Jak działa język perswazji (75)

10. Język zmysłów (81)

11. Działanie na emocje (97)

12. Kotwiczenie stanów (107)

13. Magiczne słowa (109)

14. Studium przypadku: nasza własna oferta copywritingu (133)

Na zakończenie (177)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Sympatyczna perswazja
Konrad Pankiewicz
Cena: 34,90 zł
Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla
Napoleon Hill, Judith Williamson (foreword and compilation)
Cena: 37,00 zł
Cena: 39,90 zł
Haker umysłów
Andrzej Batko
Cena: 32,90 zł
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik ...
Richard Bandler, Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti
Cena: 29,90 zł
6
(5)
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(1)

Liczba ocen: 8

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    NIESAMOWITA! Polecam
      Ocena : 6 

    Książkę "łyknąłem" jednym tchem. W ciekawy sposób porusza ciekawe tematy.
      Ocena : 6 

    Krótko. Na temat. Praktycznie. I 'po polsku' co jest dużym plusem na naszym rynku.
      Ocena : 6 

    Opinii na ten temat tej książki może być wiele. Jedni powiedzą ,"że jest rewelacyjna" a innym może się wydawać ,że nic z tego nie wyciągnęli, gdyż autorzy reklamowali swoją firmę! Ja też to zauważyłem. Nagle, jednak uświadomiłem sobie, że uczę się tych wszystkich super potężnych technik i sam zaczynam stosować je w rozwijaniu swojej firmy! Oświeciło mnie, iż książka ,która w rzeczy samej jest reklamą jednej firmy może stać się trampolina i wyskocznią do kariery mojej firmy. Zacząłem stosować techniki o których tu czytałem i uważam,że są co najmniej bardzo wysokich lotów! Moim zdaniem książka jest wybitna gdyż daje ogromna wiedzę, która pochłaniamy w łatwy i spokojny sposób! Gorąco polecam! Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty! ps.czytajcie ją wielokrotnie. Ja czytałem ją już z 10 razy.
      Ocena : 6 

    Piotrze. Uważnie słuchałem Twoich rad. Tak. Słuchałem z uśmiechem na twarzy. Słuchałem jak pięknej muzyki słów. I wtedy, gdy czytam to, co piszesz nie ma miejsca na nic innego. Czytając Twoje teksty zawsze się uśmiecham. To uśmiech radości. Twoje teksty chłonąłem całym sobą. I trwale zapisałem w swojej pamięci. Nikt mi ich nie zabierze. Wiedza ma to do siebie, że trzeba z niej korzystać. I korzystam. Pasje zainteresowania pewnie nas nieco różnią. Cele stawiamy sobie inne, bo każdy człowiek to oryginalna osobowość i inne są jego cele, marzenia. Lecz łączy nas to, że znaczącą część swojej wiedzy, przekazujemy za darmo. Na to, aby zdobyć wiedzę w tej dziedzinie, która jest Twoją specjalnością musiałbym poświęcić wiele pór roku. A tak? Mam ja od razu w ciągu zaledwie kilku tygodni. I powstały w ten sposób nowe teksty na mojej stronie internetowej www.olinp.pl I sprzedaż wzrosła. Wyobraź sobie, że to ponad 100%. Mam własny program partnerski. Tutaj też skorzystałem z Twoich zasobów umysłu. Dojrzałem również do tego, aby sprawdzić Twoje narzędzia. Mam na myśli FUMP. Warto. Już o tym wiem. Mądrych rad słuchać należy. Tak się otwiera drogę do sukcesu. -- Z przyjacielskim pozdrowieniem
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

      Ocena : 1 

    Książka nie warta swej ceny.Przereklamowana .Panowie piszący tę książkę powinni zmienić branżę. Książka jest reklamą strony internetowej niby pisarzy.i jeszcze karzą sobie płacić .Na szczęście ja ten chłam zdążyłem wymienić.