×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
238
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 39,90 zł najniższa cena z 30 dni

69,00 zł (-42%)
39,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

39,90 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta! Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. Sieci wpływu to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
39,90 zł
Dodaj do koszyka