×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okladka książki

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okladka książki

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 15
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook CD
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook 18,50 zł najniższa cena z 30 dni

37,00 zł (-45%)
20,35 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

18,50 zł najniższa cena z 30 dni

Audiobook CD mp3

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Audiobook w mp3 11,96 zł najniższa cena z 30 dni

29,90 zł (-60%)
11,96 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

11,96 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

 

 



 

Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Marek Jankowski - podcaster, przedsiębiorca, autor książek Mała wielka firma i Pułapki small biznesu. Były dziennikarz radiowy, pracował m.in. w RMF FM i Polskim Radiu. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców pt. Mała Wielka Firma. To najdłużej ukazująca się tego typu audycja internetowa w Polsce i jeden z najpopularniejszych podcastów biznesowych. To również blog (https://malawielkafirma.pl), kanał na YouTubie (https://malawielkafirma.pl/youtube) oraz konferencja bijąca rekordy popularności. Zdobywca nagrody Podcaster Roku 2017, a od 2018 r. członek kapituły przyznającej to wyróżnienie. Twórca kursu PodcastPro™ (https:// podcastpro.pl). Uczy, jak za pomocą podcastu wzmocnić swoją markę. W kursie wzięło udział już ponad 900 uczestników (stan na styczeń 2021). Facebook: https://malawielkafirma. pl/facebook, Instagram: https://malawielkafirma.pl/instagram, LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin, Twitter: https://twitter.com/malawielkafirma.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności