Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
- Autor:
- Mateusz Grzesiak
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
Nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!
Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie — za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie, przyczyniając się do wyboru ścieżki życiowej. Kandydat do pracy sprzedaje szefowi historię, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie wizję, że jeśli zdecyduje się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynki: matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, własnego wieloletniego międzynarodowego doświadczenia sprzedażowego i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część — Relations Game — uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania potrzeb potencjalnego klienta. Część trzecia — Sales Game — bezpośrednio dotyczy narzędzi zamykających sprzedaż. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i wszystkich, którzy są świadomi, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi — istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%) -
Promocja
Z tej publikacji dowiesz się, czym są „nawyki milionerów” — czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie — wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho’oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka pomoże Ci to zmienić. Znajdziesz w niej 53 praktyczne nawyki, które pozwolą Ci poczuć więcej zadowolenia z życia. Sformułowano je w odniesieniu do osiągnięć nauki i po upewnieniu się, że skuteczność każdej sugestii jest udowodniona. Oczywiście, nie musisz wykształcić wszystkich 53 nawyków. Potraktuj ten zestaw jak szwedzki stół, z którego wybierzesz kilka propozycji, najlepiej pasujących do Ciebie i Twojego życia. Dowiesz się, jak kosztem minimalnego wysiłku wdrożyć je do codziennej rutyny i jakie konkretnie korzyści Ci przyniosą. W książce opisano też przyczyny, dla których współczesny człowiek czuje się nieszczęśliwy i niespełniony. Przekonasz się, że sporo unieszczęśliwiających spraw można po prostu... usunąć ze swojego życia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Hipnoza to stan świadomości z udziałem skoncentrowanej uwagi i ze zmniejszoną percepcją bodźców peryferyjnych, czyli płynących z zewnątrz. Ta nieco tajemnicza, jednak powszechnie uznawana metoda znajduje zastosowanie m.in. w psychoterapii. Co ciekawe, każdego dnia, nie wiedząc o tym, nawet kilkukrotnie wchodzimy w trans hipnotyczny ― tuż przed zaśnięciem, po przebudzeniu, podczas słuchania ulubionej muzyki. Kojarzysz ten przyjemny stan, prawda?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Trudno w to uwierzyć, ale 85% naszego dorosłego życia tworzy się we wczesnym dzieciństwie. To tamten czas nas ukształtował, zapewnił nam zasoby psychiczne na drogę życiową lub deficyty, które sprawiają, że czujemy się ze sobą źle, nie potrafimy zbudować satysfakcjonującego związku, odczuwamy wewnętrzną pustkę. Te deficyty zablokowały nam dostęp do własnego JA. To Twoje JA jest Tobą prawdziwym, formuje się dzięki odczuwanym uczuciom. Twój świat jednak kształtowali rodzice, którzy nieśli wzorce blokujące uczucia ― to zaś efekt ich deficytów wyniesionych z dzieciństwa. Jako dorośli bowiem jesteśmy rezultatem pokoleniowej traumy i mimo postępu w świecie nauki wychowujemy swoje dzieci w taki sam sposób, w jaki wychowywano nas.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Poczucie własnej wartości można zdefiniować jako określony stan emocjonalny, który pojawia się na skutek tego, w jaki sposób oceniamy sami siebie. Dlaczego zatem tak wielu ludzi ma problem z poczuciem własnej wartości? Czyżby oceniali się zbyt nisko, niewłaściwie, czy też do ich samooceny wkradają się jakieś przekłamania? A może problem tkwi w źródle tej oceny - na przykład w jej przesłankach - albo w tym, że proces oceniania dyktowany jest warunkami zewnętrznymi, na które nie mamy wpływu? Jeśli dokonamy samooceny na podstawie tego, co sądzi o nas hipotetyczna Zosia, to nasze poczucie własnej wartości będzie stabilne, a jego poziom odpowiedni tylko do czasu, kiedy wspomniana Zosia nie zmieni o nas zdania. Oparcie samooceny na jej opinii prowadzi więc do zbudowania najmniej trwałych fundamentów. To samo dzieje się, kiedy własną wartość opieramy na dowolnej własności, stanie posiadania. Wszystko jest dobrze, dopóki udaje nam się tę własność zatrzymać, o co będziemy dbać z dużo większym niepokojem, niż na to zasługuje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Totem. Jak zbudować poczucie własnej wartości? Instrukcja obsługi Totem. Jak zbudować poczucie własnej wartości? Instrukcja obsługi
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten, kto rozpoznaje i kontroluje emocje, panuje nad sobą i swoim życiem. Łatwo powiedzieć, tylko jak to robić w praktyce? Thibaut Meurisse nauczy Cię tego w sposób skuteczny i zrozumiały. Autor precyzyjnie i obrazowo wyjaśnia mechanizmy działania ludzkich emocji — posługuje się przykładami z życia, a naukowe teorie psychologiczne ubiera w przystępne dla każdego słowa. Poradnik obejmuje również przydatne na co dzień metody, dzięki którym nauczysz się zarządzać emocjami, nawet tymi najbardziej destruktywnymi, aby pozytywnie przełożyły się na Twoje samopoczucie i realizację życiowych celów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Siła emocji. Jak je rozpoznać, kontrolować i ułatwić sobie życie Siła emocji. Jak je rozpoznać, kontrolować i ułatwić sobie życie
(31,85 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Badania naukowe potwierdzają: myśli i emocje wpływają na biochemię naszego ciała i mają ogromny wpływ na sposób funkcjonowania organizmu. Mogą wspomagać dobrostan i zdrowie, mogą też niestety sprzyjać chorobom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%)
O autorze książki

Dr Mateusz Grzesiak - konsultant, terapueta i wykladowca. Jest doktorem w trzech dyscyplinach: zarządzaniu, pedagogice i psychologii. Specjalizuje się w kompetencjach społecznych (miękkich) - umiejętnościach zarządzania myślami, emocjami i zachowaniami umożliwiających osiąganie wyznaczonych celów w życiu zawodowym i osobistym. Przez media nazywany najpopularniejszym psychologiem w Polsce i traktowany jako prekursor rynku rozwoju osobistego w kraju.
www.mateuszgrzesiak.com
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mateusz_Grzesiak
https://www.researchgate.net/profile/Mateusz_Grzesiak
www.facebook.com/mateuszgrzesiak
www.youtube.com/grzesiakm
www.instagram.com/drmattofficial/
Mateusz Grzesiak - pozostałe książki
-
Promocja
potrzebujesz dobrych nawyków - świadomie zaplanowanych, a następnie wdrożonych sposobów działania, dzięki którym szybko osiągniesz zaplanowane cele. Wśród nich może się znaleźć zbudowanie wymarzonego ciała, nauka języka obcego albo innej umiejętności, okazywanie uczuć partnerowi, spędzanie więcej czasu z dzieckiem, wstawanie rano lub zmiana nawyków żywieniowych. Dzięki odpowiedniej wiedzy jesteś w stanie przeprogramować swój mózg tak, by zmienił niesłużące Ci myśli, emocje i zachowania na takie, które są zdrowe dla Ciebie i Twoich bliskich. Jak to zrobić, dowiesz się z tej książki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Bądź skuteczny. 50 narzędzi rozwijających efektywność osobistą i zawodową Bądź skuteczny. 50 narzędzi rozwijających efektywność osobistą i zawodową
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
Promocja
Rok 2022 rozpocznij z tym niezwykłym kalendarzem-organizerem. Opracował go dla Ciebie dr Mateusz Grzesiak ? konsultant, terapeuta, wykładowca, doktor trzech dyscyplin: zarządzania, psychologii i pedagogiki.- Druk pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
„Uwierz w siebie”, „poznaj siebie”, „bądź pewny siebie, a…” – zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje Pewność siebie. Jak być asertywnym, pokonać lęk i sięgnąć po swoje
Niedostępna
-
Promocja
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Promocja
Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Rozwojowy kalendarz przygotowany przez psychologa i coacha Mateusza Grzesiaka, w którym każdy kolejny miesiąc poświęcony jest najważniejszym obszarom Twojego życia. Kalendarz ten pomoże Ci je ulepszyć, uczynić efektywniejszymi i bardziej satysfakcjonującymi.
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
„Psychologia hejtu” to przewodnik po świecie krytyki w życiu zawodowym i osobistym, w rzeczywistości i internecie. Uwolni Cię od zbędnego przejmowania się tym, czym nie powinieneś się przejmować, od brania do siebie tego, co Ci szkodzi, oraz wytłumaczy, dlaczego hejter robi sobie i innym krzywdę̨.
- Druk pkt
Psychologia hejtu, czyli jak radzić sobie z krytyką w życiu osobistym i zawodowym Psychologia hejtu, czyli jak radzić sobie z krytyką w życiu osobistym i zawodowym
Czasowo niedostępna
-
Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami – jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością
Czasowo niedostępna
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4(pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3) (9)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Sztukater.pl Lucca
Coś czego jeszcze nie było
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, którą można traktować raczej jako poradnik. Jest to bowiem książka Mateusza Grzesiaka, która jest zatytułowana Psychologia sprzedaży. Mateusz Grzesiak to osoba znana w świecie coaching’u oraz sprzedaży. Jest to trener rozwoju osobistego, psycholog, nauczyciel międzynarodowy, prawnik, czyli człowiek-orkiestra. Jest także autorem kilku książek z zakresu psychologii sukcesu, zmiany i relacji, inteligencji emocjonalnej.
Miałam przyjemność czytać jego książkę i zaraz przekonacie się co o niej myślę...
Książka jest – tak jak wspomniałam wyżej – poradnikiem i od początku należy założyć, że pewne kwestie trzeba będzie dokładniej zgłębić. W mojej opinii jest to doskonała książka na poznanie najważniejszych kwestii związanych z opisywaną w niej materią, dzięki czemu zyska się wiele cennych informacji, by później interesujące nas aspekty poznać bardziej dogłębnie.
Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie – za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Sprzedaż jest wszędzie, a rynki: matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny, czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Książka podzielona jest na kilka części, które z kolei dzielą się na mniejsze rozdziały, dzięki czemu można dawkować sobie ilość wiedzy do zdobycia i informacji do przyswojenia. Na kartach książki znajdziemy wiele wskazówek i cennych rad, które mogą przydać się nam w naszym prywatnym życiu, a nie tylko zawodowym.
To co ważne, to przede wszystkim to, że książka napisana jest bardzo prostym językiem, który z pewnością przypadnie do gustu każdemu. Jest w całości zrozumiała i nawet osoba, która nie zna za bardzo specjalistycznego języka związanego ze sprzedażą, nie będzie miała z tą książką żadnych problemów.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, własnego wieloletniego międzynarodowego doświadczenia sprzedażowego i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inne Game, tłumaczy zasady budowania wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania potrzeb potencjalnego kilenta. Część trzecia – Sales Game – bezpośrednio dotyczy narzędzi zamykających sprzedaż. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane , by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i wszystkich, którzy są świadomi, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Podsumowując, książka jest kopalnią wiedzy odnośnie szeroko pojętej sprzedaży. Dla mnie, jako osobie, która dopiero rozpoczyna interesować się tą tematyką jest to świetna pozycja, by poznać podstawowe kwestie i dzięki niej ruszyć dalej, by zgłębiać swoją wiedzę. Moim zdaniem Mateusz Grzesiak podzielił się swoją wiedzą w bardzo przystępny dla czytelnika sposób, dzięki czemu zdobyta wiedza posłuży na długo. W mojej opinii jest to doskonała książka – nie tylko dla osób już obytych z tym tematem – ale może właśnie dla tych, którzy dopiero zaczynają interesować się tym tematem.
Książkę mogę polecić z czystym sumieniem. Jest bardzo lekka i za bardzo nie obciąża czytelnika. Jednak przynosi mu wiele istotnych informacji. W mojej opinii naprawdę warto ją przeczytać. -
21 WIEK
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
-
jakzarabiacpieniadze.com.pl
Psychologia sprzedaży, Mateusz Grzesiak - ta książka to taka podstawa podstaw, jedna z dobrych pozycji dla kogoś, kto jest już przekonany do sprzedaży (bo najlepszym wyborem, by się do tej branży przekonać jest "Jak przetrwać i odnieść sukces" Franka Bettgera). Autor opowiada o wszystkim: od mowy ciała i sposobu ubierania się, po budowanie relacji i sprzedaż. W każdym z działów podaje mnóstwo przykładów i nie ma tu miejsca na typowo amerykańskie rozciąganie treści. Polecam wszystkim sprzedawcom, niezależnie od stażu. -
dlaLejdis.pl Klaudia Purgał; 2016-06-14
Sprzedajemy w dzisiejszych czasach wszystko. Ubrania, informacje, produkty żywnościowe czy własną osobowość. Warto, więc zapoznać się z psychologią tego procesu.
Mateusz Grzesiak jest w zasadzie wszechstronnym nauczycielem. Prowadzi nas przez samorozwój, przez relacje rodzinne, karierę zawodową, a teraz sprzedaż. Wszystko opiera na jednym fundamencie, czyli psychologii. Jest ona niezwykle ważna i faktycznie przenika przez wiele sfer życia. Nie wiem, kiedy kończy się faktyczna pomoc, a kiedy zaczyna się poszerzenie znajomego już tematu. Jeśli uczyliśmy się o samorozwoju, to pewnie wiemy jak będzie to rzutowało na karierze. Jeżeli czytaliśmy już o karierze, to pewnie wiemy, jak ważna jest psychologia sprzedaży. Pracując w jakiejkolwiek firmie, bazujemy na sprzedaży. Dlatego z jednej strony jest to bardzo ważne. Natomiast z drugiej, czy to nie wielokrotne przerabianie tego samego tematu? Wiele w tej książce drobnostek i niuansów. Nie dość, że należy pilnować siebie to jeszcze obserwować partnera i wysuwać wnioski. Wszystko to jest w zasadzie ciężkie do opanowania. Przyswojenie podstawowych zasad, owszem jest wykonalne. Trudniej będzie natomiast z wdrożeniem szczegółów, których w książce wiele. Stąd polecałam książkę osobom, które wszystkie inne sfery życia mają już poukładane. Jeżeli kariera zawodowa rozwija się w szybkim tempie, jeżeli szybko przyswajamy wiedzę ? warto książkę przeczytać. W przeciwnym wypadku dojdziemy do odwrotnego wniosku. Jest w życiu wiele ważniejszych aspektów, niż psychologia sprzedaży. Podoba mi się to, że książka nie jest dedykowana osobom na wysokich szczeblach. Spodziewałam się, że będzie bardziej dostosowana do zaawansowanych "karierowiczów". Może ją przeczytać osoba, która jest zwykłym sprzedawcą w sklepie odzieżowym. Może nauczyć się budować relacje, wzbudzać autorytet i sympatię. Podoba mi się to, że ta lektura może być przełożona na życie codzienne. Wcale nie musi odnosić się do zawodowej sprzedaży. Ciekawie ukazana jest tu psychologia relacji, czyli po prostu zapewnienie rozmówcy komfortu. Prawdomówność z dozą manipulacji, która wszechobecna jest we współczesnym świecie. Warto czytać książki osób, które osiągnęły tak duży sukces. Stąd moja chęć przeczytania tego przyjemnego dzieła. Nie jest to jednak pozycja przełomowa, którą powinien posiadać każdy sprzedawca. Owszem, jest pomocna, jest ciekawa i w zasadzie przydatna. Jedyne, co odczuwam, to lekkie powielenie schematu. Pewnie trudno tego nie robić, biorąc pod uwagę tematykę, na jakiej opiera się Mateusz Grzesiak. Może gdyby wszyscy sprzedawcy na świecie, umieli zadowolić swoich klientów ? widywalibyśmy więcej zadowolonych konsumentów. Praca upływałaby przyjemniej, a umiejętność szczerej pomocy klientom dodawałaby skrzydeł. Zwiększenie kompetencji to też coś, co przydałoby się wielu sprzedawcom. A od autora na pewno warto się uczyć.
Mateusz Grzesiak jest na pewno wzorem do naśladowania dla wielu ludzi. Ma wspaniałą rodzinę, wyjeżdża w dalekie podróże, pisze książki, pracuje, a przy tym jest dobrym i szczęśliwym człowiekiem. Może jego dzieła są receptami na sukces. Niestety żadna przeczytana książka nie zbliży nas do celu, o ile nie podejmiemy praktycznych kroków. Mam nadzieję, że historia autora będzie bodźcem dla wielu ludzi. -
Twojwybortwojaprzyszlosc.pl Paweł Zieliński
Jak według Ciebie powinna wyglądać sprzedaż? Przyjaźnie, pozytywnie, a może zaskakująco? Jakie elementy powinny zawierać się w dobrej prezentacji produktu, by klient chętnie po niego sięgnął? Odpowiedzi na te pytania chciałby znać każdy, kto zajmuje się na co dzień handlem.
Książka ta przedstawia cały proces sprzedażowy oraz sposoby na to, by Twój produkt stawał się w oczach klienta czymś naprawdę wyjątkowym. Techniki perswazyjne, przykładowe sytuacje oraz zagłębianie się w różnorodne rynki, ( samochodowy, galanteryjny, szkoleniowy itd) pozwalają na szersze spojrzenie na produkt, który sprzedajesz. Osobiście podoba mi się fakt, zwracania uwagi przez autora na wszystkie przedziały wiekowe. Nie ogranicza się tylko do młodych osób zajmujących się marketingiem 24 godziny na dobę. Przedstawia również wieloletnich sprzedawców i pokazuje ich konkretne metody rozmowy z potencjalnymi klientami. Relacje, techniki sprzedaży, tematy na jakie warto zwracać uwagę, grupy docelowe oraz sposoby na różnych klientów w zależności od typu charakteru. To wszystko zawiera w sobie publikacja, zaś podział na konkretne zagadnienia pozwala na dosyć sprawne poruszanie się po książce. Na samym końcu znajduje się miejsce na notatki ( których osobiście nie jestem zwolennikiem), ale być może przydadzą się komuś, kto lubi zamieszczać komentarze tudzież swoje myśli, które mogą mu umknąć.
Jeśli chcieć opisać książkę w jednym zdaniu, można powiedzieć profesionalna. Dzięki wiedzy jaką przekazuje autor, możemy poznać wszystkie etapy sprzedaży z naciskiem na sytuacje związane z emocjami, jakie temu towarzyszą. Sam podczas lektury byłem zaskoczony, że niejednokrotnie wystarczy odwołać się do danego tematu czy techniki, by zwiększyć swoją sprzedaż oraz zatrzymać przy sobie klienta. Czy polecam tą książkę? Zdecydowanie tak. Wiedza jaka jest w niej zawarta nie kosztuje wiele, zaś całość jak zwykle jest estetycznie opakowana. Podoba mi się już tradycyjnie :), że w środku mamy zakładkę, która jest przymocowana do książki i pozwala nam na wygodniejszą lekturę. Dzięki temu mamy ułatwione czytanie i możliwość korzystania z przyjemnej publikacji. Wiedza z praktyki, czyli wszystkie umiejętności, które są przydatne w kontaktach biznesowych i nie tylko. Właśnie to znalazłem w tej książce i zaliczam do udanych pozycji na półce :) -
przedsiebiorczepodlasie.pl Lidia Dobrowolska
Książka, której autor udowadnia, że sprzedaż jest wszędzie. Według jego tezy, każdy z nas sprzedaje siebie za pomocą emocji, wizerunku, opowiadanych historii. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom, rodzice sprzedają swoje sposoby na życie dzieciom, kandydat do pracy sprzedaje swoją wizję, jak zmieni się firma, która go zatrudni.
Mateusz Grzesiak w trzech częściach książki pokazuje metody, techniki i narzędzia, które mają wpływ na efekty tego, co i jak sprzedajemy. Narzędzia te są tak opisane i zaprezentowane, by mogły być zastosowane przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż. -
DobreRecenzje.pl Edyta; 2016-07-11
Jak do tej pory przeczytałam dwie książki autorstwa Mateusza Grzesiaka. Była to: „Psychologia relacji” i obecna „Psychologia sprzedaży”. Obie te książki tak samo mnie zachwyciły. Przyznam szczerze, że już po przeczytaniu Psychologii relacji byłam skłonna czytać inne książki tego autora, a kiedy w końcu nadarzyła mi się taka okazja, bez zastanowienia sięgnęłam właśnie po Psychologię sprzedaży. Nie pomyliłam się i nie żałuję swojego wyboru.
Grzesiak potrafi niesamowicie dotrzeć do czytelnika, poruszane przez niego kwestie są w 100% trafione, a co ciekawe (każdy myśli, że poradnik, czy książka biznesowa będzie nudna) okazuje się, że na nudę nie będzie tutaj czasu. Wszystko jest dokładnie opisane i omówione, a na dodatek poparte ilustracją. Jestem zachwycona! Przejdźmy jednak do rzeczy….
Już na samym początku przekonujemy się, że nie chodzi w tej książce o samą sprzedaż danego produktu. Okazuje się, że wszystko zaczyna się od „sprzedania siebie”. Jeżeli jesteśmy zwykłym Kowalskim, to przyda nam się ta wiedza choćby do rozmów kwalifikacyjnych. A jeżeli jesteśmy handlowcem, to tym bardziej nam się przyda, bo przecież zanim przedstawimy i omówimy dokładnie produkt który będziemy sprzedawali, liczy się pierwsze wrażenie jakie zrobimy swoją osobą na kliencie. Już na samym początku dowiemy się właśnie o takich rzeczach, o technikach przekonywania, o trikach jakie można stosować, ale przeczytamy też o odbiorcach – z jakimi osobami preferują, jak to rozpoznać, a później tę wiedzę zastosować.
Książka będzie odpowiednia zarówno dla handlowców, którzy jakąś wiedzę już posiadają – zawsze można przecież dowiedzieć się czegoś nowego, bo kto kocha to co robi, nie przestanie wiedzy na dany temat zgłębiać. Będzie to też odpowiednia książka dla zwykłych ludzi, może trochę nieśmiałych, którzy chcieliby dobrze prezentować się na różnego rodzaju rozmowach i nie stresować się, że coś robią nie tak, ale sami nie mogą dojść co tak właściwie jest źle.
Przepięknie wydana książka na pewno jest jej wielkim atutem. Zielone uspokajające tło, twarda oprawa i niewielki format sprawią, że zechcemy tę książkę zabrać ze sobą na wakacje, do torebki w drodze do pracy, czy też do parku aby trochę poczytać przy ptasich śpiewach. -
hultajalibaba.pl Łukasz Opłocki; 2016-07-07
Sprzedaż towarzyszy nam w praktycznie każdym obszarze życia. Sprzedajemy się (bynajmniej nie w pejoratywnym a pozytywnym tego słowa znaczeniu) praktycznie wszędzie. Począwszy od kontaktów z klientami, przez kontakty z najbliższymi, po kontakty z dosłownie każdym człowiekiem.
Sytuacje również są przeróżne: od sprzedaży klientowi najnowszego modelu Lamborghini, przez próbę przekonania dziecka, że zjedzenie tej zielonej papki zwanej szpinakiem aż tak bardzo nie pobudzi procesów trawiennych, że przejdzie ona odwrotną drogę przez układ pokarmowy lądując na koszulce, po prośbę skierowaną w stronę międzynarodowego koncernu, żeby zostawił ten mały skrawek lasu, bo później zwyczajnie, nie będzie już czym oddychać … Skoro sprzedajemy się praktycznie wszędzie, najlepiej byłoby sprzedawać się jak najlepiej i właśnie w tym nieocenioną pomocą będzie książka Mateusza Grzesiaka „Psychologia sprzedaży”.
Mateusz Grzesiak, psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy trener, z bardzo dużym doświadczeniem, jest jedną z niewielu osób, która na temat psychologii oraz sprzedaży ma tak bogatą wiedzę. Wszak na co dzień uczy ludzi jak funkcjonować lepiej i sprawniej, przy okazji przekonując potencjalnych klientów do tego, by skorzystali z jego usług. „Psychologia sprzedaży” w jego wydaniu jest źródłem bardzo przydatnej wiedzy oraz porad, dzięki którym już po krótkim czasie efektywność sprzedaży w dowolnym obszarze życia będzie rosnąć. Warunkiem jest tu oczywiście odrobina wysiłku włożonego w to, by podane rady stosować.
Autor podzielił proces sprzedaży na trzy części: Inner Game, Relations Game oraz Sales Game. Przy okazji każdego etapu szczegółowo omawiając składowe jakie mogą wystąpić, przy każdej z nich syntetycznie podając jak najwięcej wskazówek, które można zastosować od razu w praktyce. Z całą pewnością książka jest bardzo przydatnym źródłem wiedzy na temat tego, jak od strony psychologii skutecznie sprzedawać. Jeśli więc chcesz: częściej słyszeć tak niż nie (pod warunkiem, że nie chciałeś usłyszeć nie), zagwarantować mieszkańcom naszej planety czyste powietrze na następne sto lat czy grzecznie aczkolwiek taktownie dać do zrozumienia córce, że istnieją lepsze sposoby na to, żebyś nie pocił się w gorący dzień niż obcinanie długich rękawów w Twojej koszuli, z pewnością ta książka jest dla Ciebie. -
http://kobietawe-biznesie.pl/ Marta Szyszko; 2017-06-19
Kobiece pasjobiznesy cechuje wysoki poziom motywacji wewnętrznej. Kobiety oferują coś, w co same wierzą, rozwiązują problemy swoich klientów, wnoszą wartości, którym są wierne także w osobistym życiu, ale często zapominają, że biznes nie może istnieć bez sprzedaży, bo wtedy staje się czasochłonnym hobby. Możemy mieć świetny produkt, ale to za mało. „Jakość produktu nie ma znaczenia, jeśli jego wartość nie zostanie odpowiednio zaprezentowana. (…) dopóki klient nie kupi ciebie, nie kupi twojego produktu.” Mateusz Grzesiak Potężnym narzędziem sprzedażowym jest opowiadanie historii Możesz do tego wykorzystać blog, kanały w social media, możesz opowiedzieć historię w postaci filmu na YT lub zdjęć, które przedstawiają pewne etapy. Dzieląc się swoimi pasjami, wydarzeniami, które zmieniły bieg twojego życia, wrażeniami, które są bliskie także innym, ale nikt o tym głośno nie powie, nie będziesz dla klienta tylko kolejną blogerką parentingową. „Kiedy klient dowiaduje się, że masz podobne do niego życiowe doświadczenia lub przeżycia, zaczyna się czuć przez Ciebie doskonale rozumiany.” Mateusz Grzesiak Skoro masz na swoim koncie podobne przeżycia, to kto jak nie ty, pomoże mu rozwiązać jego problemy, rozwijać się, jest godzien zaufania? Może też zacząć identyfikować się z tobą, bo wyznaje te same wartości. „Lubimy ludzi, którzy są tacy sami jak my!” Mateusz Grzesiak Jak stworzyć swoją historię? Kilka podpowiedzi na podstawie „Psychologii sprzedaży” Mateusza Grzesiaka: – Opowiedz o swojej pasji – Opowiedz historię, która zmieniła twoje życie – Jakie pięć rzeczy najbardziej ukształtowało mnie jako człowieka? – Na jakie rozdziały podzieliłbym moje życie?” Jak polubić sprzedaż – czy kupiłabyś to, co oferujesz? Kiedyś celem sprzedaży było zarobienie prowizji. Brakowało poczucia odpowiedzialności, misji, dziś tylko odważnych stać na to, by mieć klienta na jeden raz. Nie będziesz czuła się pewnie, sprzedając coś, o wartości czego nie jesteś przekonana. To osłabi twoją motywację. „Jeśli wierzysz, że to, co sprzedajesz, może kogoś uszczęśliwić i zmienić na lepsze, to pojawia się w Tobie silna intencja sprzedaży.” Mateusz Grzesiak Jeśli nie jesteś przekonana co do wartości oferowanego produktu, to go nie sprzedawaj, pracuj nad tą wartością i zarabiaj pieniądze w inny sposób. Przykładowo – możesz rozpocząć sprzedaż na blogach dopiero, gdy pojedyncze wpisy osiągną określoną liczbę wyświetleń, a zanim to osiągniesz, pisać teksty na zlecenie klientów. Standardem po przeprowadzeniu działań marketingowych na blogu, jest wgląd w statystyki przez klienta. Jeśli blogujesz od dłuższego czasu, ale niewielkie grono czyta twoje wpisy, możesz traktować publikacje jako wsparcie w pozycjonowaniu strony klienta, ale nie sposób na pozyskanie leadów, czy zwiększenie sprzedaży w jego sklepie. Twoja sprzedaż powinna mieć cel, a ty powinnaś oferować konkretne korzyści i wywiązać się z nich, na tej podstawie opracowujesz cennik. „Jaką wartość ma produkt? Z jednej strony taką, jaką mają podobne produkty na rynku, co jest jednym z najczęstszych punktów odniesienia dla klienta i sprzedawcy. Z drugiej taką, jaką klient jest gotowy zań zapłacić – to fundament wolności umów.” Mateusz Grzesiak Miej na uwadze, jakie kwoty za podobne zasięgi oferuje twoja konkurencja, ale pamiętaj, że jeśli wyróżnia cię bardzo sprecyzowana tematyka, która przyciąga określoną grupę docelową, to lepiej 100 odsłon posta osób faktycznie zainteresowanych, niż 1000 przypadkowych. Cena produktu jest wyższa, im bardziej odpowiada on potrzebom klienta. Jednak na precyzyjny produkt dłużej szukasz klienta. Chcesz zarabiać więcej? Oferuj większe korzyści, np. pisanie merytorycznych tekstów (zamiast publikowania gotowców z giełdy tekstów), które rozchodzą się w blogosferze wirusowo i to nie z powodu sensacji. Siedź cicho w kącie, a znajdą cię? „Czasy, w których w jakiejś branży nie byłoby konkurencji, minęły bezpowrotnie, a boom z początku lat 90 jest jedynie wspomnieniem.” Mateusz Grzesiak Można wyróżnić dwa rodzaje sprzedaży: pasywną – czekasz, aż klient cię znajdzie aktywną – wychodzisz z inicjatywą Blokadą w sprzedaży aktywnej mogą być ograniczające przekonania, np. „Samochwała w kącie stała” (…) Handlowiec rozumie mówienie o sobie jako coś negatywnego.” Mateusz Grzesiak Jeśli to, co robisz nikogo nie krzywdzi (np. w taki sposób, że marnuje pieniądze na działania, które nie przyniosą oczekiwanych efektów oraz mają na celu napełnienie portfela sprzedawcy i nic poza tym), masz szansę polubić sprzedaż i traktować ją jako naturalny element biznesu. Jeśli zachwycasz się produktem, który spełnił swoje obietnice (np. mydełkiem odplamiającym), prowadzisz blog parentingowy, odzywasz się do firmy z propozycją współpracy. Wyszukujesz interesujące oferty reklamodawców, np. na Reachablogger. Taka strategia pozwoli ci reklamować to, co u ciebie się sprawdziło i co naprawdę chcesz polecać innym, a także opisać to własnymi słowami, bez wklejania gotowców. „Motywację pozwoli ci uzyskać zaspokojenie potrzeby dzielenia się z innymi. To potrzeba altruizmu, dawania siebie innym i sprawiania, aby stawali się lepsi: Jak dzięki sprzedaży konkretnie pomagasz innym? (…) Jeszcze kilkanaście lat temu, gdy zaczynałem moją ścieżkę kariery, nikt nie patrzył poważnie na szkoleniowców, ale motywacja utrzymała mnie w działaniu. Ciebie też utrzyma, więc ją stwórz.” Mateusz Grzesiak Jeśli czujesz się niekomfortowo w roli sprzedawcy, musi być tego przyczyna. Niezależnie, czy są to ograniczające przekonania, czy produkt, który nie wnosi wystarczającej wartości w życie innych, kiedy już znajdziesz przyczynę, możesz podjąć odpowiedzialną decyzję co do dalszego rozwoju kariery (zmiana produktu, cierpliwe rozwijanie blogów, zanim rozpoczniesz sprzedaż, znalezienie dodatkowego źródła dochodu, np. copywriting). Czasem jesteśmy bardzo uparte, by prowadzić biznes, który od jakiegoś czasu nie sprzedaje, ale karmimy się nadzieją, że sprzedaż ruszy. Być może moda na ten produkt minęła, a może zginęłyśmy w zalewie konkurencji. W biznesie warto odnosić się do faktycznych rezultatów, a nie do nadziei niepopartych efektami. Rzadko kiedy wynik nagle się odbija na koniec miesiąca, a nawet jeśli tak się zdarzy, żyjesz w niepewności. Jeśli nie sprzedajesz wystarczająco dużo produktów, by pokryć swoje potrzeby, motywacja czerpana z pasji na długo nie wystarczy, a zgodność produktu z wyznawanymi wartościami niewiele pomoże.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3470-0, 9788328334700
- Data wydania książki drukowanej :
- 2017-03-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3750-3, 9788328337503
- Data wydania ebooka :
-
2017-04-24
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@sensus.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 56680
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.3 MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.04 MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.65 MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Coaching
Psychologia pracy
Rozwój osobisty
Spis treści książki
- Istotność sprzedaży (11)
- Polska mentalność (15)
- Model MasterSales (19)
- Sympatia i kompetencja (25)
- Autorytet (28)
- Kategorie (32)
- Archetypy (34)
- Pozycje (43)
- Wzrok (46)
- Gestykulacja (50)
- Dotyk (73)
- Chodzenie (76)
- Odległość (77)
- Niepowtarzalność (78)
- Motywacja (80)
- Dystans do siebie (84)
- Ciekawość (86)
- Zmiana wrażenia (88)
- Błędy wizerunkowe (89)
- Social jiu-jitsu (95)
- Raport niewerbalny (99)
- Raport werbalny (102)
- Etapowość (107)
- Zaufanie (109)
- Potrzeby (119)
- Demografia (119)
- Psychografia (127)
- Emocje (136)
- Lojalność (144)
- Future pace (147)
- Backtrack pace (149)
- Telefon (150)
- E-mail (151)
- Zasady komunikacji (152)
- Wątpliwości (159)
- Definiowanie produktu (168)
- Elevator speech (171)
- Promocje (174)
- Język korzyści (177)
- Pytania (179)
- Odpowiadanie (181)
- Wiele osobowości (182)
- Rama inwestycji (183)
- Umawianie spotkań (185)
- Cross-sale (187)
- Rekomendacje (188)
- Testymoniale (189)
- Buyer's remorse (190)
- Techniki perswazyjne (191)
Wstęp (9)
Inner Game (23)
Relations Game (93)
Sales Game (157)
Epilog (195)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący „haerowców”, by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(59,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32,44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Okazuje się, że dzieje się tak przez zestaw utrwalonych nawyków, przejawiających się na różne sposoby i określających, jak postrzegamy siebie, świat, swoje możliwości, zmiany i wyzwania. Wówczas to nie Ty kierujesz swoim życiem — czyni to Twój paradygmat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(25,93 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Autorzy przekonują, że realizacja celów jest ważna, ale poprzestawanie na samych osiągnięciach i skupianie się wyłącznie na perspektywie zaspokojenia istniejących braków to działanie wysoce nieskuteczne. Wyjaśniają, jak patrzeć na życie zarówno zawodowe, jak i prywatne w taki sposób, aby umieć zauważać i doceniać swoją dotychczasową drogę jako pracownika, przedsiębiorcy, sportowca, wreszcie — człowieka. Naucz się cieszyć tym, co masz, i czerp z życia jeszcze więcej, kierując się filozofią KORZYŚCI, zamiast zamartwiać się BRAKAMI!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze NIEDOSYT i SPEŁNIENIE. Jak koncepcja BRAKU i KORZYŚCI może zmienić twoje życie na lepsze
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej niewielkiej, praktycznej książce szybko zrozumiesz zasady pracy metodą zettelkasten z wykorzystaniem kilku prostych cyfrowych narzędzi. Przekonasz się, że technika ta ułatwi Ci zapamiętanie przeczytanych treści, odnalezienie istotnych powiązań między nimi, a także pomoże w rozwijaniu kreatywności. Poznasz krok po kroku przebieg procesu: przeczytane treści przekształcisz w notatki, które można łączyć i dopasowywać, aby utworzyć nowy tekst. Dowiesz się, jak zbudować własny model przepływu pracy, by prowadzenie zettelkasten nie wymagało ciągłego przesiadywania przed komputerem. Zobaczysz wreszcie, w jaki sposób inni ludzie pracują tą metodą, i przejrzysz wiele prawdziwych notatek — aby szybko przystąpić do budowania Twojego osobistego zettelkasten!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu Metoda Zettelkasten. Jak cyfrowe notatki mogą zwiększyć energię Twojego umysłu
(17,94 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Psychokompetencje to inaczej kompetencje miękkie. Należą do nich między innymi umiejętności: budowania relacji, komunikacyjne, negocjacyjne, myślenia kreatywnego i krytycznego, a także adaptacji do zmieniających się warunków czy rozwiązywania konfliktów. Bez ich opanowania trudno osiągnąć sukces w życiu zawodowym, a i życie prywatne osoby, która jest od nich „wolna”, prawdopodobnie nie będzie wyglądało różowo. Dlatego też na kolejnych stronach tej książki jej autor dzieli się wiedzą dotyczącą dziesięciu najważniejszych psychokompetencji i oferuje skuteczne narzędzia ich opanowania ― zarówno na poziomie umiejętności, jak i odpowiednich postaw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:


Oceny i opinie klientów: Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3) Mateusz Grzesiak (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.