×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
200
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 38,86 zł najniższa cena z 30 dni

49,00 zł (-21%)
38,86 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

38,86 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,  Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,   Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,  Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,  Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,  Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,  Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,  Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,   Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,  Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,  Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.  Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Wybrane bestsellery

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
38,86 zł
Dodaj do koszyka