×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jasność myślenia. Praktyczny podręcznik przekuwania myśli w skuteczne decyzje

Autor:
Shane Parrish
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Kto z nas pamięta, kiedy po raz ostatni użył dyskietki komputerowej albo discmana? Życie składa się z ciągu doświadczeń, tymczasem zwykle nie doceniamy chwili, tzw. tu i teraz, i nie jesteśmy w niej prawdziwie obecni. Czas płynie, a my często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jakaś era naszego życia się zakończyła. Dlaczego? Ponieważ nic szczególnego się wtedy nie wydarzyło, a tym samym nie byliśmy w pełni świadomi naszej decyzji ani jej nie zarejestrowaliśmy. O tym, że ten moment już dawno upłynął, przekonujemy się o wiele za późno. To zrozumiałe: jesteśmy nauczeni skupiać się na ważnych decyzjach, nie na zwyczajnych zdarzeniach. Czy zatem można się nauczyć korzystać z tych zwyczajnych, a jednak kluczowych chwil tak, by w przyszłości pozytywnie wpłynęły na nasze życie, karierę, może nawet życie innych osób?

I wtedy mógłbym rzec: trwaj chwilo (…)! ― Johann Wolfgang Goethe, Faust
Zdecydowanie ― i o tym właśnie jest ta książka. Spostrzeżenia, oparte między innymi na neurobiologii, ekonomii, psychologii i behawioryzmie, przedstawiono w łatwych do zrozumienia lekcjach, dzięki którym nauczysz się radzić sobie ze swoimi podświadomymi zachowaniami, by następnie podejmować mądre decyzje.

Dzięki tej książce:

  • nauczysz się myśleć jasno w najtrudniejszych momentach
  • dowiesz się, jak unikać destruktywnych wzorców
  • wykorzenisz nawyk myślenia reaktywnego
  • zrewolucjonizujesz swój sposób myślenia i działania

Oto niezastąpiony przewodnik po mądrzejszych decyzjach każdego dnia!

James Clear, autor książki Atomowe nawyki

O autorze książki

Shane Parrish jest przedsiębiorcą i poszukiwaczem mądrości. Z jego pomysłów korzystają firmy z listy Fortune 500 i drużyny sportowe lig NFL, NBA, MLB i NHL. Regularnie publikuje w „New York Timesie”, „Wall Street Journal” i „Forbesie”. Jego cotygodniowy newsletter, Brain Food, zawładnął umysłami ponad pół miliona subskrybentów.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności