×

Twój koszyk:

Przejdź do koszyka
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak rozwinąć kluczowe cechy osobowości

Jak rozwinąć kluczowe cechy osobowości Andrzej Moszczyński - okladka książki

Jak rozwinąć kluczowe cechy osobowości Andrzej Moszczyński - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Audiobook
Audiobook w mp3

Audiobook w mp3

78,00 zł (-10%)
69,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Inspirujący kurs „Jak rozwinąć kluczowe cechy osobowości” zawiera następujące wykłady:

 

Jak uwierzyć w siebie? Czy wierzysz w siebie? W jakim stopniu? Czy mas świadomość ogromu możliwości Twojego umysłu? Czy akceptujesz siebie jako człowieka kompletnego, z całym bogactwem zalet i wad? Czy jesteś przekonany, że możesz spełnić swoje marzenia? Czy potrafisz nie ulegać zniechęcającym podszeptom innych ludzi? Jak traktujesz niepowodzenia? Są dla Ciebie tylko nieodłącznym elementem realizacji plany, czy raczej powodem do rezygnacji?

 

Jak stać się wnikliwym? Co jest istota wnikliwości? W czym może pomóc bycie wnikliwym? Jak wnikliwość wpływa na realizację zamierzeń w różnych sferach życia? Czy i w jakim stopni strzeże przed popełnianiem błędów? Czy pomaga w walce ze stereotypami? Co ma wspólnego z kreatywnością? Czy można wypracować nawyk wnikania w istotę rzeczy i bacznego przyglądania się rzeczywistości, a jeśli tak, to w jaki sposób?

 

Jak stać się wytrwałym? Jak rozwinąć wytrwałość? Jak w pełni wykorzystać jej moc w codziennym życiu? Dlaczego wytrwałość jest cechą dość rzadko spotykaną, mimo że tak wiele osób ją docenia? Czy rzeczywiście jest potrzebna? Uzupełnia kreatywność czy ją tłumi? Jak wpływa na umiejętność tworzenia planów na przyszłość i ich realizację? Co przeszkadza w byciu wytrwałym?

 

Jak stać się odważnym? Czym jest odwaga w dzisiejszych czasach? Jakie ma funkcje poza zaspokajaniem potrzeby bezpieczeństwa? Co zrobić, by ułatwiła podejmowanie ambitnych wyzwań i wspomagała realizację planów. Skąd czerpać jej zasoby? Jak dbać o jej właściwy poziom, czyli zarówno chronić się przed rezygnacją z marzeń z powodu braku odwagi, jak i nie działać brawurowo wskutek jej nadmiaru?

 

Jak stać się entuzjastycznym? Dlaczego entuzjazm jest cechą kluczową? Czy pojawia się tylko w początkowej fazie realizacji, czy też można go utrzymać przez wszystkie etapy dochodzenia do celu? Czy słusznie kojarzy się niektórym ludziom z naiwnością? Czym się od niej różni? Czy można spowodować, by pojawiał się „na życzenie”, nawet przy zadaniach traktowanych jak przykry obowiązek?

 

Jak stać się realistą? Co oznacza pojęcie realizm? Czy wyrażenie „patrzeć realnie” ma więcej skojarzeń negatywnych, czy pozytywnych? Ile wspólnego ma realizm z optymizmem? Gdzie przebiegają granice realności? Które nawyki myślowe nie pozwalają ich  przekraczać? Czy można je zmienić? Jak stosować realizm w życiu rodzinnym i zawodowym? Jak świadomie go rozwinąć?

O autorze książki

Andrzej Moszczyński jest autorem 23 książek, 34 wykładów oraz 3 kursów. Pasjonuje go zdobywanie wiedzy z obszaru psychologii osobowości i psychologii pozytywnej.

Ponad 700 razy wystąpił jako prelegent podczas seminariów, konferencji czy kongresów mających charakter społeczny i charytatywny.

Regularnie się dokształca i korzysta ze szkoleń takich organizacji edukacyjnych jak: Harvard Business Review, Ernst & Young, Gallup Institute, PwC.

Jego zainteresowania obejmują następujące tematy: potencjał człowieka, poczucie własnej wartości, szczęście, kluczowe cechy osobowości, w tym między innymi odwaga, wytrwałość, wnikliwość, entuzjazm, wiara w siebie, realizm. Obszar jego zainteresowań stanowią również umiejętności wspierające bycie zadowolonym człowiekiem, między innymi: uczenie się, wyznaczanie celów, planowanie, asertywność, podejmowanie decyzji, inicjatywa, priorytety. Zajmuje się też czynnikami wpływającymi na dobre relacje między ludźmi (należą do nich np. miłość, motywacja, pozytywna postawa, wewnętrzny spokój, zaufanie, mądrość).

Od ponad 30 lat jest przedsiębiorcą. W latach dziewięćdziesiątych był przez dziesięć lat prezesem spółki działającej w branży reklamowej i obejmującej zasięgiem cały kraj. Od 2005 r. do 2015 r. był prezesem spółki inwestycyjnej, która komercjalizowała biurowce, hotele, osiedla mieszkaniowe, galerie handlowe.

W latach 2009-2018 był akcjonariuszem strategicznym oraz przewodniczącym rady nadzorczej fabryki urządzeń okrętowych Expom SA. W 2014 r. utworzył w USA spółkę wydawniczą. Od 2019 r. skupia się przede wszystkim na jej rozwoju.

Zamknij

Wybierz metodę płatności