Opis
książki
:
Harvard Business Review. Automotywacja
Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell
Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell
Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz
Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem
Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School
Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse
Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni
Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries
Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności
Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.
Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie -- efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.
Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
- uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,
- kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,
- stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,
- doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
- nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.
Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@sensus.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/sensus/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Harvard Business Review. Automotywacja Harvard Business Press (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.