Dobre relacje - klucz do sukcesu...

Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi

Autor: 

Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!

Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces!

Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.

Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach, tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi!

„Nie można osiągnąć szczęścia ani sukcesu, żyjąc w próżni”.

Dave Kerpen


Dave Kerpen — jest przedsiębiorcą, mówcą oraz autorem bestsellerów. Jest także twórcą i CEO firmy Likeable Local, tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych, prezesem i współtwórcą Likeable Media, firmy wyróżnianej licznymi nagrodami, promującej marki w sieci. Wielokrotnie brał udział w programach CNBC, BBC, „ABC World News Tonight”, „The Early Show” w CBS. Udzielał się również na łamach „New York Timesa”. Występuje jako prelegent na konferencjach organizowanych na całym świecie. Zajrzyj na stronę autora: www.ArtofPeopleBook.com.

„Inteligentna, zabawna i do bólu praktyczna. W świecie, w którym żyjemy w ciągłym biegu, zdobywamy wiedzę techniczną, ale zapominamy o najważniejszym elemencie decydującym o sukcesie: naszej umiejętności kształtowania relacji międzyludzkich i wpływania na innych ludzi. To jest jedna z niewielu książek, która naprawdę zapewnia awans — albo gwarantuje sukces Twojej własnej firmy”.

SHAWN ACHOR, poszukiwacz szczęścia i autor bestsellera „New York Timesa” The Happiness Advantage

„W tej książce znajdziesz świetne podpowiedzi, dzięki którym staniesz się lepszym słuchaczem, twórcą lepszych sieci zawodowych i będziesz lepiej komunikował się z innymi ludźmi — wszystko to potrzebne jest do rozwoju i osiągnięcia sukcesu, o którym marzysz”.

KATE WHITE, była redaktor naczelna „Cosmopolitan” i autorka I Shouldn’t Be Telling You This

Wprowadzenie. Ludzie się liczą (9)

CZĘŚĆ I. JAK SIĘ TAKI STAŁEŚ?

1. Test Myers-Briggs nic nie znaczy. Enneagram prawdę Ci powie (19)

2. Jak nawiązać więź z kim tylko chcesz (nawet jeśli go nie lubisz)? (24)

3. Jak zrozumieć kogoś lepiej niż swoich znajomych (zaledwie w trzy minuty)? (27)

4. Bądź zainteresowany, a nie interesujący (31)

5. Większość ludzi jest samotna: pomóż im poczuć więź (36)

CZĘŚĆ II. POZNAWANIE WŁAŚCIWYCH LUDZI

6. Noś pomarańczowe buty: proste klucze do nawiązywania znajomości, o których nikt nie mówi (41)

7. Jak poznać kogo tylko chcesz? (44)

8. Stwórz sobie własny zespół doradców (47)

9. Zatrudniaj powoli, zwalniaj szybko - w firmie oraz w życiu pozazawodowym (51)

10. Ignoruj właściwych ludzi (55)

CZĘŚĆ III. "CZYTANIE Z LUDZI"

11. Nie czekaj na chwilę, w której będziesz mógł mówić. Zacznij aktywnie słuchać (63)

12. Słowa znaczą niewiele. Słuchaj oczami, a nie uszami (66)

13. Zawsze przyjmuj propozycję szklanki wody (70)

14. Blef sprawdza się tylko w pokerze (73)

15. Jeden trik, który wydaje się śmieszny, ale zawsze działa (76)

CZĘŚĆ IV. NAWIĄZYWANIE WIĘZI Z LUDŹMI

16. Walidacja, walidacja i jeszcze raz walidacja (83)

17. Najważniejsze pytanie, jakie kiedykolwiek zadasz na pierwszym spotkaniu (87)

18. To, kim jesteś online, mówi o tym, kim jesteś w normalnym życiu (91)

19. Płacz jest dla zwycięzców (95)

20. Zasada platynowa zawsze ma większą siłę niż złota (98)

CZĘŚĆ V. WPŁYWANIE NA LUDZI

21. Pomóż wpaść na Twój pomysł! (105)

22. Pasja jest niczym bez wytrwałości (108)

23. Nie sprzedawaj historyjek, opowiadaj (112)

24. Paradoks perswazji: zamknij się (115)

25. Do każdego pomieszczenia wchodź tak, jakbyś to Ty był jego właścicielem (119)

26. Nigdy nie dostaniesz tego, o co nie poprosisz (122)

CZĘŚĆ VI. UŁATWIANIE ZMIANY ZDANIA

27. Lepiej być szczęśliwym niż mieć rację (129)

28. Zawsze pamiętaj o zarządzaniu wielopłaszczyznowym (132)

29. Wykraczaj poza udawaną skromność w autopromocji (135)

30. Spędzaj czas ze swoimi przyjaciółmi (140)

CZĘŚĆ VII. UCZENIE LUDZI

31. Modeluj (145)

32. Rozwijaj mocne strony - nie tylko swoje (147)

33. Nie bądź nauczycielem (ani menedżerem), bądź trenerem (i uczniem) (151)

34. Nie oskarżaj siebie za niepowodzenia (154)

CZĘŚĆ VIII. PRZEWODZENIE LUDZIOM

35. Nie ma miejsca dla "ja" w zespole, ale na pewno jest miejsce dla "ja" w przywództwie (159)

36. Neurony lustrzane i jak dobry nastrój może diametralnie odmienić wyniki (164)

37. Jak sprawić, że będziesz mieć przy sobie każdego, kogo chcesz, po wypowiedzeniu jednego słowa (no, może dwóch)? (168)

38. Zawsze bądź tym, który przynosi złe wiadomości (172)

39. Nakręć się przed każdym spotkaniem (175)

40. Każdy chce zostać liderem (178)

CZĘŚĆ IX ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW Z LUDŹMI

41. Jeśli jesteś chętny do pomocy, jesteś tam, aby zwyciężyć (183)

42. Ochłoń i dopiero wtedy rozwiązuj konflikty (187)

43. Odpuść, aby dostać to, czego pragniesz (190)

44. Załóż kamizelkę kuloodporną (albo zastosuj prosty system, który uratował moje małżeństwo) (193)

CZĘŚĆ X. INSPIROWANIE LUDZI

45. Pamiętaj, że tu nie chodzi o Ciebie (199)

46. Nie sil się na oryginalność, część 1.: Możesz mnie cytować (203)

47. Bezdomność: natychmiastowe lekarstwo na zły nastrój (206)

48. Nie pozwól, aby jedno złe słowo zakłóciło wieloletni okres pochwał (210)

CZĘŚĆ XI. USZCZĘŚLIWIANIE LUDZI

49. Niech to będzie Dzień Honey! (217)

50. Cofnij się w czasie i wyślij kartkę z podziękowaniami (tak, taką prawdziwą) (220)

51. Codzienne wprowadzanie może czynić cuda (223)

52. Kup mu bonsai (227)

53. Nie sil się na oryginalność, część 2.: Jak sprawić, aby codziennie myślały o Tobie tysiące ludzi? (231)

Konkluzje. Zdobycie tego, czego pragniesz od życia, sprowadza się do pielęgnowania Twoich relacji z ludźmi i jest to największy paradoks relacji międzyludzkich (235)

Podziękowanie (237)

A. Enneagram: test (239)

B. Inspirujące cytaty (253)

Najczęściej kupowane razem:
Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi plus Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu plus Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to. Wydanie II zmienione (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
Cena zestawu: 125,90 zł
Oszczędzasz: 18,89 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi plus Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu plus Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to. Wydanie II zmienione (Wydanie ekskluzywne + Audiobook mp3)
Cena zestawu: 125,90 zł
Oszczędzasz: 18,89 zł (15%)
Dodaj do koszyka
check Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 37,00 zł
Cena: 29,90 zł
O sztuce bycia z innymi. Dobre maniery na nowy ...
Renata Mazurowska, Tomasz Sobierajski
Cena: 34,90 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Cena: 13,99 zł
Cena: 39,20 zł
Handlowanie to gra
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 44,01 zł
"Kiedy ludzie mówią, słuchaj uważnie. Większość z nich bowiem nigdy nie słucha." Ernest Hemingway Ten cytat jest esencją tej książki i… dobrych relacji, jednak o mocy cytatów „w ogóle” powiem wam za moment, bo teraz chcę napisać Wam o tym wyjątkowym poradniku. Po jego przeczytaniu czuję się tak jakbym za pomocą magicznego eliksiru odmłodniała i mogła zmieniać otaczający mnie świat. Co więcej, już mam podskórne wrażenie, że nie raz zajrzę do tej książki, szukając w niej kolejnej wskazówki do pracy nad sobą i … swoją firmą, swoim przywództwem. Bo jednak wbrew temu, co jest napisane na stronie tytułowej ta książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą mieć głównie dobry kontakt z klientami, przyszłymi klientami, podwykonawcami, pracownikami. Jest to książka dla tych, którzy są liderami w korporacjach – opowieść o tym, jak być bardziej autentycznym; dla mikroprzedsiębiorców – jak zwrócić na siebie uwagę w dobie social media, będąc freelancerem; dla zapracowanych biznesmanów – jak umieć słuchać pracowników. To jest książka, która pokazuje jak to, o czym mówi psychologia społeczna wykorzystać w strefie zawodowej. To pozycja, która pokazuje, że marketing to nie agresywna sprzedaż, ale umiejętna opowieść, która zmienia ludzi. „Wyobraź sobie” ma tak wielką moc, bo zachęca ludzi do oderwania się od ziemi i myślenia o tym, co może się zdarzyć w przyszłości. Każdy od czasu do czasu lubi odlecieć w świat fantazji, przebywać w nim przez chwilę. Dlatego gdy dajemy ludziom przyzwolenie na wyobrażenia używając tego zwrotu, oni naprawdę to doceniają. Kerpen występuje w tej książce jako trener, przewodnik po własnych błędach. Mówi o sprawach oczywistych, takich jak słuchanie, uważność na innych, pokora. Przedstawia jednak te zagadnienia przefiltrowane przez siebie i swoje relacje z innymi. Opowiada o tym, by przy ważnych spotkaniach brać to, co gospodarz daje do picia, by po pierwsze nie zaschło nam w gardle, a po drugie, by nasz gospodarz mógł się dobrze poczuć w swojej roli. Opowiada o wytrwałości w podejmowanych przedsięwzięciach, bo tylko dzięki temu, według niego nasza pasja ma szansę na ujrzenie światła dziennego. Opowiada o mirroringu, który według niego, oprócz walidacji jest największym sukcesem do zjednywania sobie ludzi. Jeżeli powtórzysz na głos, to co usłyszałeś i uczynisz to głosem robota, bez emocji i monotonnym tonem, ludzie nie uwierzą, że naprawdę dbasz o to, co mają do powiedzenia. Jeżeli jednak powtórzysz wszystko z uczuciem, odpowiednią intonacją i kładąc nacisk na ważne słowa i emocje, nadasz temu przekazowi właściwe znaczenie. Pomożesz rozmówcy poczuć się słyszanym i zrozumianym. Pokażesz mu, że ci na nim zależy. Teraz wróćmy do cytowania, Kerpen uważa, że żeby inspirować innych nie trzeba wymyślać ciągle nowych rzeczy: czasem warto użyć tego, co sprawdzone i mądrze powiedziane, czyli właśnie cytatu, by przekazać to, o czym się myśli. I że warto używać tego w trakcie oficjalnych spotkań na początek lub na speuntowanie spotkania. Ja jednak na zakończenie umieszczę informacje o tym, co na mnie zadziałało najmocniej, czyli napisze Wam o magii podziękowania pisanego odręcznie. Bo to, że wdzięczność ma magiczną moc wie wielu, ale ważne by przy tym wszystkim to dziękczynienie przekazać w prosty, ale już teraz na te czasy oryginalny sposób – pisany odręcznie. Bo jak twierdzi autor taka kartka przy każdym wysłaniu będzie sprawiała ogromną radość i poprawę nastroju. Dlatego… zakup paczkę kartek w sklepie lub papeterii. Wypisz jedną kartkę z podziękowaniami jutro rano, gdy tylko będziesz miał okazję. Zrób to jak najwcześniej i od razu wyślij, by szybciej poznać reakcję odbiorcy, i tym szybciej dostać większą dawkę pozytywnej energii. Wysyłaj kartki codziennie, aż będzie to twoim nawykiem. Wiedz, że niezależnie od tego jak często będziesz je wysyłać, każdorazowo na pewno poczujesz się szczęśliwszy.

opsychologii.pl Dominika Stefańska; 2017-09-22

    pokaż wszystkie