×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
182
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 51,20 zł najniższa cena z 30 dni

64,00 zł (-38%)
39,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

51,20 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności