×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook 9,90 zł najniższa cena z 30 dni

14,90 zł (-20%)
11,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

9,90 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności