×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.3/6  Opinie: 6
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka

37,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook 20,35 zł najniższa cena z 30 dni

37,00 zł (-60%)
14,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

20,35 zł najniższa cena z 30 dni

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.
 

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Patroni medialni:

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Anna Piwowarska — przez sześć lat pracowała jako copywriterka w agencjach reklamowych. Pisała i wymyślała hasła oraz kampanie dla dużych marek. Obecnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie przekazuje podczas warsztatów i konsultacji właścicielom małych biznesów, tworzonych z pasją i sercem. Podpowiada, jak budować swoją markę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym również na swojej stronie: www.autentycznycopywriting.pl.

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności