×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Helion News -- październik 2004

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej

Wspólny projekt szkoleniowy Helionu i Świata Książki

Z inicjatywy Mikołaja Burcharda dyrektora ds. sprzedaży rynkowej Świata Książki i Adama Blaski dyrektora handlowego Helion S.A. w pierwszy weekend września odbyło się wspólne szkolenie przedstawicieli handlowych obu wydawnictw. Szkolenie było nie tylko okazją do zwiększenia umiejętności handlowych, lecz również formą wymiany doświadczeń reprezentantów, działających na podobnych rynkach.
 
Główny blok szkoleniowy poprowadził Mikołaj Burchard. Jego tematyka skupiła się m.in. na  funkcjonowaniu polskiego oraz zachodnich rynków książki, technikach merchandisingowych oraz marketingowym podejściu do produktu.
 
W opinii Adama Blaski organizowanie szkoleń w tak nowatorskiej formie, przez wydawnictwa o niekonkurencyjnej ofercie jest doskonałym sposobem na wymianę doświadczeń oraz rozwijanie umiejętności handlowych. Przykro mu, że niewiele jest na rynku książki wspólnych przedsięwzięć mających na celu zarówno rozwój przedsiębiorstw, jak i całej branży, a zbyt wiele nic nie wnoszących spotkań.
 
Mikołaj Burchard zauważył, że zamiast tracić czas na tworzenie niemądrych ustaw regulujących cenę detaliczną książki lepiej skoncentrować się na działaniach mających na celu podniesienie atrakcyjności oferty książkowej dla klienta. Przykłady Helionu (co roczny wzrost sprzedaży) i Świata Książki (od lat silna i stabilna pozycja na rynku) dowodzą słuszności takich działań.

Nowi pracownicy działu handlowego Helionu -- siatka handlowa

Maciej
Cichoszewski
Z wykształcenia ekonomista. Ukończył studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. W wydawnictwie Helion zatrudniony jest od 2004 roku. Zajmuje się kontaktem i dystrybucją książek w sieciach handlowych oraz w sklepach komputerowych na terenie Polski zachodniej. Zanim trafił do Helionu prowadził księgarnie oraz pracował jako merhandiser dla firmy Cenega Poland, wydawcy gier komputerowych. W wolnych chwilach czynnie uprawia turystykę rowerową oraz narciarstwo. Bardzo lubi czytać, słuchać muzyki oraz grać w gry komputerowe. Interesuje się psychologią oraz historią.


Dariusz
Chmielewski
Z zawodu handlowiec. Swoje doświadczenie zdobył pracując w firmach: ZEPTER, Wydawnictwo MURATOR oraz Media Express. Z wykształcenia technik telekomunikacji. Obecnie student ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. W Wydawnictwie Helion od lipca 2004. Odpowiada za kontakty z rynkiem księgarskim na terenie Polski północno-wschodniej. Jego hobby to kolarstwo i windsurfing. Jest właścicielem 2 psów i 18 cm glonojada (Ancistrus dolichopterus).