×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Drogi Czytelniku! Poniżej zamieszczona jest errata do książki:

"GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych"

Jest to lista błędów znalezionych po opublikowaniu książki, zgłoszonych i zaakceptowanych przez naszą redakcję. Pragniemy, aby nasze publikacje były wiarygodne i spełniały Twoje oczekiwania. Zapoznaj się z poniższą listą. Jeśli masz dodatkowe zastrzeżenia, możesz je zgłosić pod adresem: sensus.pl/user/erraty

Strona Linia Jest Powinno Zgłaszający
137 28 Podejście to zakłada, że jeśli konsument tylko wie o marce, wie wystarczająco wiele, to już wystarczy, by go przekonać do zakupu. Podejście to zakłada, że jeśli konsument tylko wie o marce, to wie już wystarczająco wiele, by go przekonać do zakupu. -