×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »
  1. Marketing to coś więcej niż reklama, to strategia

    • Indywidualny marketing każdej marki – w każdym segmencie Grupa Helion prowadzi niezależny marketing, zawsze dostosowany do zachowań i oczekiwań czytelników, zawsze zgodny z CI marki. Wypracowane marketingowe know-how jest stale modyfikowane o najnowsze i najczęściej pionierskie na polskim rynku techniki.
    • Promocja w punktach sprzedaży – 60% decyzji zakupowych na polskim rynku książki jest podejmowanych w punktach sprzedaży. Dlatego od promocji w POS i merchandisingu w głównej mierze zależy sukces wydawniczy. Każdego roku do punktów sprzedaży Helion dostarcza ponad 90 000 materiałów reklamowych i ekspozycyjnych, w kilkudziesięciu kreacjach. Wydawnictwo przygotowuje stojaki ekspozycyjne, plakaty, kartonowe stockdisplaye, kartonowe atrapy książek, reklamy świetlne, podstawki pod książki, katalogi wydawnicze, prezenty i upominki, itp. Trafiają one do większości punktów sprzedaży książek w Polsce.
    • Public Relations ― Tylko w 2007 roku polskie media ponad 700 razy opisywały nasze publikacje, a piszący dla nas autorzy regularnie pojawiają się w programach telewizyjnych i audycjach radiowych. Patronami naszych książek były największe i najbardziej prestiżowe media w Polsce. To pokazuje, jaką wartość merytoryczną posiadają nasze publikacje i jakim uznaniem cieszą się wśród liderów opinii.
    • Reklama – Helion prowadzi aktywne działania reklamowe, zarówno w prasie, radiu i telewizji, jak i w internecie. Rocznie realizowanych jest ponad 80 akcji specjalnych promujących książki Helionu, wysyłanych jest ok. 8 mln listów reklamowych.
    • Badania marketingowe – każda strategia marketingowa oparta jest o badania klientów i czytelnictwa. Na jej podstawie dobierane są poszczególne elementy marketingu-mix.
  2. Dział handlowy - wzór dystrybucji na polskim rynku

    Dział sprzedaży Helion SA uważany jest za wzorcowy przykład dystrybucji książek na rynku polskim. Dystrybucja książek odbywa się z wyłączeniem hurtowni i polega na bezpośredniej współpracy z siecią detaliczną. Dział sprzedaży wydawnictwa to kilkunastu przedstawicieli handlowych, sprawny dział logistyki i jedne z największych w Polsce księgarni internetowych.

    • Liczba obsługiwanych punktów sprzedaży książek - Reprezentanci handlowi docierają z ofertą książkową do ponad 1000 punktów sprzedaży, włączając do własnej sieci dystrybucji wszystkie liczące się w Polsce księgarnie, sieci księgarskie, większość sieci hipermarketów.
    • Księgarnie internetowe – sprzedaż online Helion SA to ponad 20% rocznych obrotów firmy. To najlepszy wynik w Polsce!