Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Pojawienie się na świecie nowego członka rodziny to niezwykłe wydarzenie, zwłaszcza gdy mowa o pierwszym dziecku. Radość, ale też obawa, ekscytacja, chociaż i niepewność, szczęście, jednak odrobinę podszyte strachem — życie przyszłych rodziców wypełnione jest całą paletą emocji. Nic dziwnego, nagle bowiem wszystko zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. Nie dziwi też, że mama i tata chcą być do tego wydarzenia jak najlepiej przygotowani.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zdrowy maluszek. Wyprawka noworodka lekarskim okiem Zdrowy maluszek. Wyprawka noworodka lekarskim okiem
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Większość ludzi myśli, że pieniądze — inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe — to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Ze światła w mrok. Z mroku w światło. Między cieniem i słońcem, rozpaczą i szczęściem, zwątpieniem i nadzieją. Victoria Clark porzuciła rodzinne Culver City, aby spełnić największe marzenia zmarłej matki ― zamieszkać w innym stanie, studiować na prestiżowej uczelni i zdobyć dobrą pracę. Dziewczyna realizowała plan krok po kroku i wydawało się, że jest szczęśliwa… W rzeczywistości jej życie w Lewiston w stanie Maine bolało w sposób, o którym nie chciała mówić głośno. Niestety, pewien człowiek jednym telefonem zniszczył ― złudny, jak się okazało ― spokój Victorii i jej brata. Ta jedna rozmowa zmarnowała lata leczenia i prób zapomnienia o przeszłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
W 1902 roku James Allen postanowił, że zajmie się pisaniem książek. Miał do tego naturalne predyspozycje: pisał w sposób klarowny, przekonujący, skłaniający do przemyśleń. Jedno z jego najwybitniejszych dzieł, Tak, jak myśli człowiek, inspirowane było wersetem z anglojęzycznej Biblii króla Jakuba: „Tak, jak myśli człowiek w głębi duszy, taką jest osobą”. Po latach okazało się, że książka mocno wpłynęła na wielu współczesnych pisarzy i myślicieli, a nawet na twórców kultury masowej.- Druk
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(20,94 zł najniższa cena z 30 dni)
22.68 zł
34.90 zł (-35%)