Recenzje
TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie...
Na pewno lektura tej cienkiej książeczki nie wystarczy by się o tym przekonać. Autor proponuje serię ćwiczeń, aby je jednak skutecznie stosować potrzeba samozaparcia i niemałej wyobraźni. A i tak konfrontacja z rzeczywistością może okazać się bolesna, gdyż nikt nie pozbywa się zahamowań na pstryknięcie palcem. Oczywiście, dawka optymistycznego spojrzenia na świat nikomu nie zaszkodzi, choć bardzo kolokwialny język autora (jednego z najbardziej znanych trenerów komunikacji na świecie -- jak reklamuje, na wyrost, wydawca) niejednego zniechęci do "wymyślenia".
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Choć autor dopiero od 7 lat związany jest zawodowo z marketingiem i sprzedażą już zdążył przekonać tysiące kandydatów na dobrych sprzedawców, iż potrzebna jest im wiedza daleko wykraczająca poza powszechnie znane, sprzedażowe triki. Dzięki temu poradnikowi, który już znalazł się na topie wydawnictwa Onepress, to grono zapewne zwielokrotni się.
Po -- by nie tracić czasu... -- trzyzdaniowym wstępie Pankiewicz przechodzi do rzeczy. Dowiadujemy się, jak uwodzić klienta i jak zmieniać emocje negatywne w pozytywne (nie: "jestem zmęczony", a: "potrzebuję nabrać sił") oraz dostrzegać, iż szklanka nie jest w połowie pusta (pesymista) a w połowie wypełniona wodą.
Kolejne lekcje to nauka na błędach -- najlepiej cudzych -- unikanie pułapki maniakalnego uporu, czytanie w myślach klientów i takie postępowanie, by obie strony transakcji czuły się wygrane. Poznajemy też kilka innych przydatnych prawd, np. że klienci nie kupują od firm, a od ludzi, poza tym dobrze najpierw wzbudzić sympatię, a dopiero później przejść do pertraktacji. Następne rozdziały -- felietony poświęcone zostały sposobom na udaną rozmowę, roli obiecywania oraz wielu innym kluczom, otwierającym umysł klienta.
A wszystko to w bardzo klarownej, przystępnej formie, napisane językiem dalekim od zwyczajowego przynudzania i wzbogacone o barwne przykłady i anegdoty.
Lektury nie musimy kończyć na ostatnim rozdziale. Wystarczy wejść na stronę prowadzoną przez Konrada Pankiewicza www.instytut-perswazji.pl i dopisać się do listy subskrypcyjnej. To gwarantuje cotygodniowy kontakt z autorem i tematem.
Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II
Już po lekturze pierwszych kilku stron II wydania książki "Jak wygrać z depresją? Trening" orientujemy się, jak dalece autentyczny jest to "przepis" na walkę z życiową udręką. Autentyczny przez to, że autorka Mary Ellen Copeland sama była ofiarą tej przypadłości, jaką jest depresja. Stąd jej dogłębna znajomość tematu, metod terapeutycznych i przekonanie, że -- tak jak ona -- można ponownie zdobyć kontrolę nad własnym życiem. Bowiem depresja -- jak podkreśla -- to stan przejściowy, a wyjście z niej jest kwestią treningu.
Oczywiście podręcznik nie powstał jedynie w oparciu o przeżycia autorki, ale jest wynikiem jej badań nad doświadczeniami 120 Amerykanów i Amerykanek, cierpiących na depresję i depresję maniakalną. Czytelnik, konfrontując je z własnymi problemami, z pewnością odnajdzie bratnie dusze, a korzystając z bardzo praktycznych wskazówek i zaleceń, poprawi swe samopoczucie, odzyskując radość życia.
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Choć autor dopiero od 7 lat związany jest zawodowo z marketingiem i sprzedażą już zdążył przekonać tysiące kandydatów na dobrych sprzedawców, iż potrzebna jest im wiedza daleko wykraczająca poza powszechnie znane, sprzedażowe triki. Dzięki temu poradnikowi, który już znalazł się na topie wydawnictwa Onepress, to grono zapewne zwielokrotni się.
Po -- by nie tracić czasu... -- trzyzdaniowym wstępie Pankiewicz przechodzi do rzeczy. Dowiadujemy się, jak uwodzić klienta i jak zmieniać emocje negatywne w pozytywne (nie: "jestem zmęczony", a: "potrzebuję nabrać sił") oraz dostrzegać, iż szklanka nie jest w połowie pusta (pesymista) a w połowie wypełniona wodą.
Kolejne lekcje to nauka na błędach -- najlepiej cudzych -- unikanie pułapki maniakalnego uporu, czytanie w myślach klientów i takie postępowanie, by obie strony transakcji czuły się wygrane. Poznajemy też kilka innych przydatnych prawd, np. że klienci nie kupują od firm, a od ludzi, poza tym dobrze najpierw wzbudzić sympatię, a dopiero później przejść do pertraktacji. Następne rozdziały -- felietony poświęcone zostały sposobom na udaną rozmowę, roli obiecywania oraz wielu innym kluczom, otwierającym umysł klienta.
A wszystko to w bardzo klarownej, przystępnej formie, napisane językiem dalekim od zwyczajowego przynudzania i wzbogacone o barwne przykłady i anegdoty.
Lektury nie musimy kończyć na ostatnim rozdziale. Wystarczy wejść na stronę prowadzoną przez Konrada Pankiewicza www.instytut-perswazji.pl i dopisać się do listy subskrypcyjnej. To gwarantuje cotygodniowy kontakt z autorem i tematem.
Jak stworzyć udany związek? Trening
Jak zwalczyć stres i osiągnąć pełen relaks? Trening. Wydanie V
By poradnik spełnił nasze oczekiwania, autorzy podpowiadają, jak najlepiej go wykorzystać. Uświadamiają nam, w jaki sposób reagujemy na stres, prezentują techniki oddychania, kontroli nad mięśniami, medytacji i autohipnozy. Uczymy się również zwalczania irracjonalnych myśli, kontroli niepokoju, zarządzania czasem, a nawet odżywiania. Trenujemy asertywność, a nawet przygotowujemy własną kasetę/płytę relaksacyjną.
Wyposażeni w wiedzę (i niezbędne akcesoria) możemy przystąpić do walki ze stresem, by z czasem przestał nam "wtrącać" się do codziennego życia.