×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu

Każdy, kto brał udział w jakimkolwiek treningu NLP z pewnością wie, że jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych podczas zaprowadzania zmian jest hipnoza. Dla mnie osobiście trans hipnotyczny to jedno z najbardziej fascynujących zjawisk i z całego NLP element najbardziej ′magiczny′. I to właśnie hipnozie poświęcona jest ta książka. Czas na zmianę zawiera opis bardzo wielu przeróżnych technik hipnotycznych, od zwykłego, relaksacyjnego wprowadzania w trans, poprzez błyskawiczne i niewerbalne indukcje hipnotyczne, spowalnianie czasu aż do wyostrzania percepcji. W książce znajdziesz dużo przykładów indukcji, zarówno z praktyki Richarda Bandlera, jak i Miltona Ericksona. Do większości ćwiczeń bardzo przyda Ci się druga osoba, jeżeli więc zdecydujesz się przeczytać tę książkę, znajdź sobie jeszcze innego pasjonata. Oprócz tego, na końcu książki znajdziesz zgrabny opis podstawowych elementów NLP, takich jak submodalności, metamodel, a także słowniczek pojęć. Książkę polecam obowiązkowo każdemu pasjonatowi hipnozy.
Techniki NLP

NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń

Książka ta z pewnością nie należy do grupy lekkich i łatwych lektur na temat NLP, co przyznają też sami jej autorzy. Studium struktury... jest praktycznie w całości poświęcone tematowi strategii, czyli sekwencji dostępu do różnych systemów reprezentacyjnych. Czytając tę książkę nauczysz się rozpoznawać i analizować strategie swoich rozmówców oraz dopasowywać do nich swoje zachowanie. Oprócz szerokiego omówienia tego tematu, w książce zawarte zostały również obszerne zapisy konwersacji trenerów z ich klientami, wraz z komentarzami odnośnie wykorzystania poszczególnych elementów opisanego modelu. Autorzy dzielą się również z czytelnikami wskazówkami, jak można wykorzystać strategie w edukacji, terapii, biznesie, reklamie i selekcji pracowników. Książkę polecam każdemu, kto chce poznać NLP na poziomie zaawansowanym. Lektura stanowi nie lada intelektualne wyzwanie, a przebrnięcie przez nią niewątpliwie sprawi, że zmieni się Twój sposób postrzegania rzeczywistości.
Techniki NLP

Kobiety przejmują ster: 99 sposobów na sukces zawodowy i osobisty

Autorka podpowiada kobietom, jak zostać liderką. To rady dla pań, które chcą coś zmienić, wykorzystać energię ludzi wokół siebie czy osiągnąć cele związane z firmą.
Rzeczpospolita 06/2008

Podręcznik oświeconego seksu, czyli mapa słodkich zakamarków

Choć nauka we wszelkich szkołach dobiega końca, otrzymujemy właśnie "Podręcznik oświeconego seksu, czyli mapę słodkich zakamarków". Co więcej, jest to podręcznik multimedialny - do książki dołączono CD z ćwiczeniami ciała, oddechu i przepływu energii. Nim jednak płytę wrzucimy do odtwarzacza, dobrze jest teoretycznie przygotować się do "epszego seksu". Seksu bez pośpiechu, wykorzystującego drzemiące w nas energie, dające odprężenie całemu ciału, wzmagające przyjemność fizyczną i duchową. David Deida proponuje szereg metod i technik, mogących wzbogacić oboje partnerów. Wakacje lub urlop to wymarzony czas na tego typu lekcje.
Dziennik Łódzki Marek Niedźwiecki, 06/2008

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Amerykanie jak nikt inny na świecie potrafią pisać poradniki, zwłaszcza te o sztuce sprzedaży i marketingu. Potwierdzają to same tytuły; mają zaintrygować i przyciągnąć - dokładnie tak, jak to opisuje (i sam robi) Joe Vitale, jeden z dziesiątków amerykańskich guru sprzedaży. Trans kupowania? Co to właściwie jest? Na początek to po prostu "hipnotyczny nagłówek" albo tytuł, który przyciąga uwagę czytelnika, czyli potencjalnego klienta. Może być szokujący, intrygować, ale też może się odwoływać do marzeń i pragnień. Każdy, kto zajmuje się sprzedażą i na co dzień boryka się z pytaniem, jak usidlić potencjalnego klienta, na pewno będzie chciał sprawdzić, jak można go wprowadzić w stan kojarzący się z hipnozą. Vitale wyjaśnia, że tytułowy trans to przekonania, sprawy zajmujące w danym momencie klientów (w tym czytelników). Sztuka polega na tym, aby umiejętnie nakierować je na swoją ofertę sprzedaży. To się sprawdza zarówno w działach handlowych firm, jak i w mediach, gdzie odpowiedni tytuł sprzedaje artykuł.
Rzeczpospolita A.B., 06/2008