Uniwersytet Donalda Trumpa. Mark...

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing

Autorzy: ,

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (2)
Stron: 368
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
54,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,98 zł
43,91 zł 54,89 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
54,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
43,91 zł
54,89 zł
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
  • Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
  • Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
  • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany zysk.
Donald Trump

Wszystko o nowoczesnym marketingu

Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody, przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy. Aby zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych.

Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności. Osiągnij swój cel -- zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.

  • Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
  • Pozycjonowanie produktu lub usługi
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Marketing i reklama internetowa
  • Cele i metody badania rynku

Książki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystępne samouczki wspierające Cię w drodze do sukcesu i przedstawiające metody prowadzenia interesów na sposób Trumpa. Każda książka została napisana przez eksperta z danej dziedziny i zawiera motywującą przedmowę samego Donalda Trumpa.

Przedmowa do serii Uniwersytet Donalda Trumpa (11)

Podziękowania (13)

Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)

Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)

Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)

Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)

Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)

Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)

Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)

Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)

Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)

Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)

Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)

Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie produktu lub usługi (121)

Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)

Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)

Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)

Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)

Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)

Część III: Wdrażanie strategii (179)

Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)

Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)

Rozdział 18. Reklama (205)

Rozdział 19. Identyfikatory (221)

Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)

Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)

Rozdział 22. Public relations (251)

Rozdział 23. Marketing internetowy (265)

Rozdział 24. Polityka cenowa (277)

Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)

Część IV: Zrozumieć liczby (303)

Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)

Rozdział 27. Badania rynku (319)

Rozdział 28. Prognozowanie (333)

Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)

Rozdział 29. Plan marketingowy (343)

O autorze (353)

Skorowidz (355)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
CO-DZIENNIK
Lucyna Klimczak
Cena: 23,92 zł
Success and Change
Mateusz Grzesiak
Cena: 31,92 zł
Cena: 55,20 zł
6
(0)
5
(1)
4
(1)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Pełen pakiet podstawowej wiedzy marketingowej. Dodatkowo wszystko pokazane na konkretnych przykładach. Prościej i jaśniej o marketingu chyba się nie da...
      Ocena : 4 

    "Marketing" to publikacja z biznesowej serii "Uniwersytet Donalda Trumpa" autorstwa Donalda Sextona z "wtrąceniami" współczesnej, amerykańskiej ikony sukcesu Donalda Trampa. Ta książka to podręcznik dla przedsiębiorczych praktyków - zaciekawionych samouków, którzy chcą rozumieć wspierających ich działalność profesjonalnych konsultantów.<br /> Starać się wiedzieć "co jest grane" to dziś (2009.) nie fanaberia, ale OBOWIĄZEK. Man nadzieję, że potencjalni czytelnicy "Marketingu" znają bestseller Jacka Trouta z 1999 roku pod tytułem "Siła prostoty". Jeżeli nie to przypomnę, że autor cytuje w niej Toma Petersa (jednego z wielkich doradców):<br /> [...] Jesteśmy jedynym społeczeństwem,które wierzy, że można się ciągle doskonalić. No i ciągle dajemy się nabijać w butelkę ludziom mojego pokroju.". Porcja wiedzy przybliżona czytelnikowi przez Sextona pomaga, moim zdaniem, odróżniać złych od dobrych doradców.<br /> Podczas czytania tej książki warto się "pobawić" jej treścią .Ja na przykład funkcje strategii "3K" (koordynacja - koncentracja - komunikacja) zamieniam, dla moich rozmówców, w HZP (harmonizacja - zogniskowanie - przekaz).<br /> Polecam tę książkę bo jest "młoda" (2006.), nie przegadana oraz bez nachalnej biznesowej indoktrynacji z "nowego świata". Napisał ją ekonomista i matematyk przyjazny czytelnikom. Nie męczy ich "twardą" wiedzą i pomaga samodzielnie myśleć.